Nanella Skrevet 3. august 2007 #1 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg ønsker meg egentlig en spinningsykkel til å ha hjemme, men dette er jo så innmari dyrt.. Noen som har noen tips til hvor man kan få kjøpt litt rimlige evt et godt alternativ??? Jeg har sjekket ut finn og der er det ingen brukt og de ligger på 4-5000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. august 2007 #2 Del Skrevet 3. august 2007 Du kan jo få laget et stativ hos en smed eller yrkesskole som festes i navet på din vanlige sykkel, og hever bakhjulet noen cm over gulvet. Men ekte ergometersykler får du jo kjøpt for en slikk og ingenting "brukt" etterhvert som folk blir lei av å snuble i dem. Ofte ikke brukt en km engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. august 2007 #3 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg kjøpte en helt fin spinningsykkel til 3 500 (tusen kr ekstra fordi jeg ville ha frinav) dvs kunne fått en absolutt brukbar en for 2 500. Merket er abilica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 4. august 2007 Men hvor kjøpte du den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå