Gå til innhold

Klarsynte?

Fremhevede innlegg

Gjest lambada
Skrevet

ja, alt er vell sagt nå,,,, noen som kjenner eller er elv klarsynt eller spådame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, flere i familien er det, og jeg er det litt selv og. Men det er bare små evner, og strekker seg bare til familien. Selv om vi bor på forskjellige steder i landet og utlandet føler jeg på meg om det er noe galt, eller når et familiemedlem kommer til å ringe.

Skrevet

"Klarsynte", "spådamer" og sånt noe eksisterer kun i fantasien, det er overtro.

Mange utnytter folks uvitenhet og søken til å beriker seg på dette imaginære.

Men noen tror faktisk selv ærlig og oppriktig at de er klarsynte. Dette kommer av en selektiv hukommelse der de husker de gangene deres anelser var riktige og glemmer alle de andre.

Skrevet

Jeg har ikke noe tro på "spådamer" selv heller, og ikke tror jeg på det overnaturlige, ganske enkelt fordi det finnes ikke noe overnaturlig. Alt er naturlig, men det er mye vi ikke vet enda.

Skrevet
"Klarsynte", "spådamer" og sånt noe eksisterer kun i fantasien, det er overtro.

Mange utnytter folks uvitenhet og søken til å beriker seg på dette imaginære.

Men noen tror faktisk selv ærlig og oppriktig at de er klarsynte. Dette kommer av en selektiv hukommelse der de husker de gangene deres anelser var riktige og glemmer alle de andre.

Enig i at man skal ikke tro på alt, å at enkelte skor seg på andres bekostning. Men jeg synes heller ikke at man skal kalle alt for svada heller. Det er mer mellom himmel og jord enn vi aner. Hvordan forklarer du at et lite barn forteller at det kjenner en person bak ryggen, å at barnet fortsatt har den påstanden 10 år etter, barnet kjenner fortsatt at det er en person bak ryggen? Må også nevne at barnet aldri har hørt om det alternative eller overnaturlige hverken da dette startet eller fram til nå.

Skrevet
ja, alt er vell sagt nå,,,, noen som kjenner eller er elv klarsynt eller spådame?

Hva vil du vite?

Gjest lambada
Skrevet

det vanlige:) kjærlighet og familie og utdanning da

kan du hjelpe?

Gjest utlogga nå
Skrevet

Jeg er klarsynt Lambada.

Ser at du har mann og 2 barn.

Av og til føler du at du har noe utslett på kroppen uten at du vet hva det er.

Gå for den operasjonen du har tenkt på.

OVERBEVIST?

Gjest lambada
Skrevet

ang den operasjonen, så har jeg vell skrevet det her inne. ingen utslett da.

Skrevet
Jeg er klarsynt Lambada.

Ser at du har mann og 2 barn.

Av og til føler du at du har noe utslett på kroppen uten at du vet hva det er.

Gå for den operasjonen du har tenkt på.

OVERBEVIST?

:legrine:

Skrevet
Jeg har ikke noe tro på "spådamer" selv heller, og ikke tror jeg på det overnaturlige, ganske enkelt fordi det finnes ikke noe overnaturlig. Alt er naturlig, men det er mye vi ikke vet enda.

enig. det er nok heller mange som er forut for sin tid. om en stund har vi nok akseptert slike fenomen, akkurat som man i sin tid aksepterte at alle som hadde god peiling på urter, ikke var hekser.

Skrevet
det vanlige:) kjærlighet og familie og utdanning da

kan du hjelpe?

Nei, det kan jeg ikke hjelpe deg med, men slike svar får du fra spådamer til 38.90 kr minuttet.

Jeg kan derimot hjelpe deg med å finne ting, så har du mistet noe får du heller si fra :-)

Gjest lambada
Skrevet
Nei, det kan jeg ikke hjelpe deg med, men slike svar får du fra spådamer til 38.90 kr minuttet.

Jeg kan derimot hjelpe deg med å finne ting, så har du mistet noe får du heller si fra :-)

Mistet en 500 lapp for mange år siden da:)( gjemte den i huset) også finner jeg ikke fødselsattesten til minste mann... noen tips?

Skrevet
Mistet en 500 lapp for mange år siden da:)( gjemte den i huset) også finner jeg ikke fødselsattesten til minste mann... noen tips?

fødselsattesten er på stua. Har du en hvit reol? med hyller øverst og skuffer nederst? Attesten ligger enten i en stabel med papirer og bøker - helt flat for at du ikke skulle krølle den, eller i en konvolutt i en av skuffene i reolen.

Skrevet

har ingen hvit reol.. med skuffer og hyller...

Skrevet
har ingen hvit reol.. med skuffer og hyller...

Da kan jeg ikke hjelpe deg, kunne sverget på at den lå blant masse papirer i en slik hylle. Men, men...

Skrevet

her en vit "trådkurvopplegg" i et skaå der det er hyller oven for da.. det ligger det masse papirer men den står på lofte...kansje jeg burde se en gang til?

Skrevet
her en vit "trådkurvopplegg" i et skaå der det er hyller oven for da.. det ligger det masse papirer men den står på lofte...kansje jeg burde se en gang til?

Nja... verdt et forsøk ;-)

Skrevet
Enig i at man skal ikke tro på alt, å at enkelte skor seg på andres bekostning. Men jeg synes heller ikke at man skal kalle alt for svada heller. Det er mer mellom himmel og jord enn vi aner. Hvordan forklarer du at et lite barn forteller at det kjenner en person bak ryggen, å at barnet fortsatt har den påstanden 10 år etter, barnet kjenner fortsatt at det er en person bak ryggen? Må også nevne at barnet aldri har hørt om det alternative eller overnaturlige hverken da dette startet eller fram til nå.

Jeg har også sett en buss fly og en gipshund snakke til meg. Jeg var vel sånn rundt 4 år denne gangen. Og det var før jeg visste at busser kunne fly og ting laget av gips kunne snakke.

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg er klarsynt, men kan ikke styre det selv, og nå kan jeg det ikke pga sykdom. Hopper ikke opp og ringer om jeg føler meg bekymret, men er livredd for å miste flere, men hva kan jeg gjøre fra eller til, uansett...

Er begynt å meditere igjen, å finne roen, for jeg har vært svært syk. Og da kan man ikke noenting. Men, klarsynt, tja... jeg vet ikke riktig...hva jeg skal svare på kg. Klart jeg er det. (jeg er det) Jeg kan. Og det er sant.

Jeg vil bli månedens gjest, hvordan melder man seg på? Men tviler på at kg vil ha meg offentlig, selv om jeg ville snakket om helt andre ting (og det er orkla klar over)... kanskje, men jeg ville ikke snakket politikk i et brudegalleri som dette da, det må jo til og med gry og orkla vite.

Gry utga en bok, som jeg hadde tenkt utgi, en kommers, men hun kom før jeg fikk gjort noe mer av det...

Glad for hennes del, men skal noen intervjue meg, vil jeg stille visse krav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...