sweetdana Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Er 1,60 høy med ganske kraftig benbygning. Er relativt "likt proporsjonert", det vil si har ingen utpreget epleform, pæreform etc. Har heller ikke utpregede korte bein, men de er jo selvfølgelige korte siden jeg ikke er spesielt høy om dere skjønner Lurer derfor på hvilke skjørt som virker flatterende på meg? Har prøvd, men klarer liksom ike å bli enig med meg selv.
skanky Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Miniskjørt kombinert med relativt åpne sko er vel det innlysende valget. Hvis du vil bruke et lengre skjørt, f eks til under kneet, så hjelper det å ha strømpebukse og sko i samme farge. Evt kan du ha et skjørt som går helt til bakken, med høye hæler under. Unngå for all del å "dele opp" bena. Sko til anklene og skjørt til under knærne, med 10 cm naken hud mellom, kan få hvem som helst til å se ut som en hobbit.
Gjest Kaya83 Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Miniskjørt hvis man har knefett ser helt jævlig ut.. Derfor er det penest hvis du er litt rundt å ha skjørt som går til knærne kombinert med høyhelte sko uten ankelrem.. Eventuelt støvletter, hvis du finner noen fine..
sweetdana Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 hva er knefett? litt ekstra "polstring" rundt knærne. At de liksom ikke er helt spisse og fine
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Hmm da tror jeg at jeg har sånne, men er liksom slank så hvordan får man sånne bort da?
Miel Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Jeg er omtrent på din høyde og liker best skjørt som slutter rett under kneet og er litt utskrådde. Da vises leggene opp til der hvor de er på det smaleste nedenfor kneet, noe som forlenger og slanker bena.
Gjest Kaya83 Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Hmm da tror jeg at jeg har sånne, men er liksom slank så hvordan får man sånne bort da? Fettsuging Skjørt til rett under knærne forlenger heller ikke bein, spesielt ikke hvis man har tjukke legger.. Da ser beina mer ut som mannebein i dameskjørt..
Miel Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Å, tro meg, jeg ser jævlig ut i skjørt som slutter rett over knærne, bena mine blir skikkelig klumpete da. Med skjørt til rett under knærne derimot, får jeg fine slanke, dameben.
Rexina Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Så rart.. jeg går bare i skjørt og har fett på kroppen, men jeg kler ale typer skjørt (utenom miniskjørt da). Har aldri sett stygg ut med skjørt på, men jeg har ikke perfekt smale bein, men normale med fett på Tror du kan bruke det meste, så lenge det henger fint på deg og du føler deg vel i det. A-linje formede skjørt bruker jeg da:)
sweetdana Skrevet 7. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2007 Har vært og prøvd endel skjørt i butikker etter at jeg startet tråden. Problemet er jo at jeg aldri har brukt skjørt, og derfor har liten peiling. men har vel funnet ut at skjørt til under kneet som er lett utsvinget passer best for meg. Spesielt blir det fint med et par høye støvletter. Miniskjørt blir ikke kledelig pga knefettet og ganske kraftige lår.
Gjest Tex Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Knefett?? Alvorlig talt. Hva med å ha på seg det man føler seg vel i?
Gjest Kaya83 Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Javel, gå i hva dere vil dere.. Det er heldigvis ikke mitt problem..
sweetdana Skrevet 8. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. august 2007 Knefett?? Alvorlig talt. Hva med å ha på seg det man føler seg vel i? Klart klart, enig der. Men jeg føler meg mest vel når klærne henger fint på. Can`t help it
GoldenGlow Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Miniskjørt....? Hehe Man skal være ganske slank og ung for å kunne se bra ut i det altså! Nei uff, et A-formet skjørt som går til under knærne med en topp i samme farge, og høye hæler til er et mye bedre valg. Her kan du få mange gode tips: http://www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_and_radi...ear_index.shtml
skanky Skrevet 8. august 2007 #16 Skrevet 8. august 2007 Miniskjørt....? Hehe Man skal være ganske slank og ung for å kunne se bra ut i det altså! Nei uff, et A-formet skjørt som går til under knærne med en topp i samme farge, og høye hæler til er et mye bedre valg. Jajaja. Jeg tenkte automatisk at hun var ung, av en eller annen grunn. Miniskjørt er kanskje ikke best hvis beina ikke tåler dagslys på grunn av knefett eller andre spennende syndromer, men det forlenger unektelig bena! Knær er forresten stygge uansett, trikset er å ikke glo på dem for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå