Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Er det lov å spørre om det kanskje Trenger det til en annen tråd
Gjest Mirina Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Det lurer jeg også på, fant det ikke i ordboka.
Gjest lillebøll Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Og broren til kompisen min bor i USA, han sier det er Camel Toe men jeg mener det er feil.. Det er da forskjellige ting det?
Gjest lillebøll Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Såg på google at det sto Mooseknuckle http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Mooseknuckle Det er det en lengre forklaring.
Gjest sheeka Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Og broren til kompisen min bor i USA, han sier det er Camel Toe men jeg mener det er feil.. Det er da forskjellige ting det? Ja, camel toe er når man ser sprekken gjennom ei trang bukse. Så det er ikke bollemus.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Og broren til kompisen min bor i USA, han sier det er Camel Toe men jeg mener det er feil.. Det er da forskjellige ting det? Camel toe er ikke det når sprekken er langt opp? Slik som det første bildet av "bollemus" i den andre tråden?
Gjest Peppa Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Mooseknuckle Det er det en lengre forklaring. Mannen det altså...
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Såg på google at det sto Mooseknuckle Nei, det er visst også det samme som Camel Toe, jeg fikk opp dette bildet da jeg søkte på det. Her!
Gjest lillebøll Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Ja så han har en elg i buksa, men vi har en bolle..
Gjest Peppa Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 "Mooseknuckle (müs-nuh-kle) (n.) - Describes the phenomenon of when a female wears her pants so tightly that the labia majora are pushed apart and accented by the seam of said pants, which tend to push up further with wear. This creates the look of a moose's knuckle. Mooseknuckle synonyms: C A M E L T O E M E A T C U R T A I N Z T A C O S A L A D"
Gjest Mirina Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Snakket med en kompis fra England nå, og det virker ikke som de har noe ord for det rett og slett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå