(-:Domino:-) Skrevet 4. august 2007 #22 Skrevet 4. august 2007 En er vel tenåring til en er nitten-tjue, og da syns jeg vel man også er ferdig med ungdomstiden.
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 4. august 2007 #23 Skrevet 4. august 2007 Om du tenker på det å være TENNåring så er det den dagen du fyller tyve år! Se her: treTENN, fjorTENN, femTENN, seksTENN, søTENN, aTENN, niTENN og så blir du tyve!
Gjest Mirina Skrevet 4. august 2007 #24 Skrevet 4. august 2007 Om du tenker på det å være TENNåring så er det den dagen du fyller tyve år! Se her: treTENN, fjorTENN, femTENN, seksTENN, søTENN, aTENN, niTENN og så blir du tyve! TeNåring
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #25 Skrevet 4. august 2007 Ler litt her. Jada, jeg er en middelaldrende kvinne med en voksen datter. Hmm. Jeg ser på meg selv som voksen kvinne. Min datter er ungdom eller ung voksen, men ikke lenger tenåring.
emi Skrevet 4. august 2007 #26 Skrevet 4. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 4. august 2007 #27 Skrevet 4. august 2007 TeNåring det heter ikke det du skriver heller det heter: TENåring (dine store og små bokstaver står veldig feil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå