Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Om når man har krangla med dama. Og ting har gått i stå. Bør man vente en tid/noen dager før man prøver å ordne opp, slik at tingene har roet seg noe? Eller oppfattes man som feig da? Vi bor ikke sammen, så vi ser hverandre ikke hver dag.
Gjest lissi32 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Man er forskjellig, jeg trenger ordne opp så fort som mulig, mens min samboer går i hi litt... hvordan er hun? Dere har kanskje krangla før?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Man er forskjellig, jeg trenger ordne opp så fort som mulig, mens min samboer går i hi litt... hvordan er hun? Dere har kanskje krangla før? Blir stille fra hennes kant. Virker som hun vil jeg skal forstå hva som gjorde henne opprørt de gangene jeg ikke har forstått hva jeg sa som gjorde henne opprørt. Da blir hun stille.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Spør henne hva du foretrekker. Forklar for henne at det er vanskelig å tolke sånt fordi folk er forskjellige på det punktet og du er tross alt ikke tankeleser selv om du kjenner henne godt. Men er selvsagt best å ta opp sånt når man ikke er midt i en krangel....allikevel, å krangle "konstruktivt" er ganske viktig for å få et forhold til å overleve.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Når typen min blir stille i "noen dager" etter en krangel tar jeg det som et tegn på at han er i ferd med å kvitte seg med meg. At han har begynt løsrivelsesprosessen og er i i ferd med å dumpe meg. Menn som går i hi er det værste jeg vet.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Når typen min blir stille i "noen dager" etter en krangel tar jeg det som et tegn på at han er i ferd med å kvitte seg med meg. At han har begynt løsrivelsesprosessen og er i i ferd med å dumpe meg. Menn som går i hi er det værste jeg vet. Ja, noen dager er nok litt drøyt, men jeg har lært meg å la han få han sin stille stund der han bare tenker, han kommer alltid ut på den fornuftige siden etterpå. De fleste menn er nok slik at de trekker seg inn i seg selv og tenker.
Annikken Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Har man kranglet, bør man lufte tankene for hverandre så kjapt som mulig. Om krangelen bare "blåser over" vil det bygge seg opp mye gammel bagasje man aldri får snakket om som kan være i veien senere. Inviter til mekling snarest, og vær tålmodig Presenter din side av saken, vær flink til å lytte, og unngå å gå for mye på person. Du kommer til å lære masse om henne om hun tør å virkelig si hva hun mener. (Tro meg, vi damer kan være veldig dårlige på å si hva vi _egentlig_ tenker.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå