Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Dagen startet spent - jeg, mor og svigermor hadde bestillt time for å prøve brudekjolen jeg har bestemt meg for å leie på Festantrekk i Kristiansand. Både jeg og svigermor var kommet til kristiansand hvor giftemålet skal stå, for å ordne forberedelser til bryllupet neste år. Det er en sjelden mulighet å samle alle ettersom vi bor på forskjellige kanter av landet. Vi hadde ringt og bestillt prøvetime der kl 11 på formiddagen. Vi kjørte til byen med ett mål: vise kjolen til svigermor i tillegg til å bestille den. Da vi dukket opp på døren viste det seg og ikke være noen der, døren var låst.. ja ja tenkte vi, klokken er fem på - de er nok like rundt hjørnet... Jeg ringte telefonnummeret på døren, men ingen svarte.. Klokken nærmet seg halv 12, og ingen i sikte.. Da begynte tålmodigheten min å rase.. ! Jeg er både sinna og frustrert på Festantrekk som ikke klarte å holde avtalen (og det er ikke første gang jeg kommer til stengt dør der..). Da lurer jeg på hvordan man kan stole på en slik butikk når det er så mye datoer og ting som skal være i orden til den store dagen....? Dette er en liten tankevekker til dere kristiansandsbruder...! Det endte med til slutt at vi gikk inn på Agape som ligger i samme gate. Jeg forklarte situasjonen og var litt oppgitt, ekspeditøren sa at det var ikke første gang det hadde skjedd.. Det endte med at jeg kunne bestille kjolen hos dem for en mye rimeligere pris. På festantrekk kunne jeg leie den for 8500 med søm, og på Agape kunne jeg kjøpe den til 10 000 med søm.. Da var det egentlig ikke noe alternativ..! Så et lite tips til dere bruder i Kristiansand....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå