Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farger dere håret selv eller hos frisøren?

Hvilken hårfarge har dere best erfaring med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hra aldri farget eller stripet håret hos frisør. har en venninne som gjør det på meg:) Blir naturlig og pent hver gang:)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg pleier å gjøre det selv. Har best erfaring med Excellence fra L'Oreal.

Skrevet

Striper alltid håret mitt hos frisør...

Skrevet

Jeg farger det alltid selv. Mye billigere, og like godt resultat. Hvis jeg hadde trengt noe mer avansert, som striping, bleking og slike ting, ville jeg kanskje gjort det hos frisør.

Skrevet

Jeg farger håret selv, en trenger ikke akkurat være rakettforsker for å farge askeblondt hår brunt.

Har ikke et bestemt favorittmerke, men går helst for de som er laget for eldre damer. Føler at de som lover å dekke grått hår 100% gir både sterkere og mer langvarig farge enn de som er for ungdom (Feria er for eksempel helt ubrukelig).

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Farger selv, liker best Polly Country Colour nr 63 og 65!

Skrevet

Jeg farger det alltid selv og er ikke trofast mot noe merke.

Skrevet

Jeg har alltid farget hos frisøren, men det siste året har jeg gjort det selv. Bruker også Excellence fra L'Oreal. Fargen sitter kjempegodt og falmer ikke!

Gjest Borghild
Skrevet

Nei, gud forby. Det der overlater jeg til frisøren.

Skrevet

Begge deler.

Lar frisøren gjøre en skikkelig fargejobb ett par ganger i året, men farger selv ettervekst og de små grå ellers.

Er ikke trofast mot noe merke, det går på humør og tilgjengelighet.

Skrevet

Farger, eller retter sagt toner det selv, bruker L'Oreal Casting Crème Gloss.

Skrevet

Farger og striper hos frisør - såpass komplisert at jeg nok ikke ville våget meg på å gjøre det hjemme.

Skrevet

Før farget jeg håret selv - men de siste årene har jeg kun gjort det hos frisøren .. Det gjelder både striping og farging .. og jeg kombinerer det med klipping hver halvannen måned ..

Skrevet

Jeg gjør det både selv og hos frisøren. Synes det blir helt greit når jeg gjør det selv, men det blir bedre hos frisøren. Striper tar jeg kun hos frisør (har bare gjort det en gang).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...