Gjest tomatMina Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Har tenkt å skaffe meg en gedigen diamant til å feste i panna når jeg skal være forlover! Noen som har noen forslag? Spiller ingen rolle om den er kjempedyr bare den syns og er svær og glittrende! Takknemmlig for svar
Gjest Tante Silvia Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Har tenkt å skaffe meg en gedigen diamant til å feste i panna når jeg skal være forlover! Noen som har noen forslag? Spiller ingen rolle om den er kjempedyr bare den syns og er svær og glittrende! Takknemmlig for svar Hva slags stil tenkte du på? Rosa diamant er det dyreste
Gjest tomatMina Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Hva slags stil tenkte du på? Rosa diamant er det dyreste TAKK FOR INNSPILL! Det hadde vært ideelt da kjolen min er i svak, svak rosa! Tenkte å ha på meg min STORE fingerdiamantring av typen Diamant 1,27 ct R-2P Har du noe ide om hva som matcher?
Gjest Elastica Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 TAKK FOR INNSPILL! Det hadde vært ideelt da kjolen min er i svak, svak rosa! Tenkte å ha på meg min STORE fingerdiamantring av typen Diamant 1,27 ct R-2P Har du noe ide om hva som matcher? FY FY Blekrosa kjole, da kan du komme til å ta oppmerksomhet fra bruden!
aline Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 FY FY Blekrosa kjole, da kan du komme til å ta oppmerksomhet fra bruden! HÆ?? kan man likesom ikke bruke bleke farger i det hele tatt da eller? og ikke rødt og ikke sort... nei, selvsagt stjeler man ikke oppmerksomheten fra bruden selv om man bruker en blekrosa kjole! men klarer ikke helt se for meg hvordan det blir seende ut med diger diamant i panna dog....
Gjest tomat Mina Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 FY FY Blekrosa kjole, da kan du komme til å ta oppmerksomhet fra bruden! TAKK FOR INNSPILL! Shiiit det tenkte jeg ikke på i det hele tatt Det er jo noe i det du sier da, kanskje jeg skal velge meg en dus grønn, men da må nesten den enormt store diamanten jeg skal ha i panna, byttes ut med en smaragd Forslag til type mm.?
Gjest tomatMina Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 men klarer ikke helt se for meg hvordan det blir seende ut med diger diamant i panna dog.... Har ombestemt meg, skal ha smaragd isteden
Majabeth Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Hvilken ring går du for da? Jeg tenker i stedet for den med diamant? Må jo nesten kjøpe en ny, eller? :klø:
Gjest tomat Mina Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Hvilken ring går du for da? Jeg tenker i stedet for den med diamant? Må jo nesten kjøpe en ny, eller? :klø: TAKK FOR INNSPILL Har en grønn ring typ denne: http://www.westinsweden.com/catalog/smaragdring-p-163.html Tenkte å ta den ringen, ikke halskjede mitt som matcher (det blir for mye stash) men tenkte kanske typ denne i panna, bare at større! http://www.westinsweden.com/catalog/smarag...gen-p-2297.html (dette er øredobber) men typ sånn lizzm
Gjest Tante Silvia Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Det blir nok elegant det, men bør du ikke kjøpe 3 stk smaragdøredobber. 2 til øra og en i panna! Tror det blir finere med en lite grei i panna istedenfor en stor Hva tror du?
Gjest HeidiO Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Og kanskje et digert belte dekket med smaragder i livet??
Gjest tomatMina Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Det blir nok elegant det, men bør du ikke kjøpe 3 stk smaragdøredobber. 2 til øra og en i panna! Tror det blir finere med en lite grei i panna istedenfor en stor Hva tror du? Lurt, skal tenke på det jeg! Takk for nok et innspill
Gjest tomatMina Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Og kanskje et digert belte dekket med smaragder i livet?? Takk for innspill! Der satte du meg på en meg ide Jeg blir nok veldig staselig å flott nå altså, reine dronninga :dronning: Ja, det blir gøyalt og fint HÆÆÆ? Diamant i panna? :dåne: NEI, Smaragd i panna har jeg jo nå bestemt meg for :rosasmil: Litt uvanlig kanske men...kreativt Hvorfor dåner du? :dåne: Misunnelig eller? Ikke vær det a
Gjest Elastica Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 Jeg blir nok veldig staselig å flott nå altså, reine dronninga :dronning: Oooops, ikke for mye dronning vel??? Husk på bruden...
Kara W Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 Jeg tror smaragd i pannen blir veldig bra. Hvis du i tilegg har ring, øredobber og belte som matcher, trenger du ikke å bekymre deg for om kjolen blir for lys. Så lenge man har fargede accesorarer til vil ingen synes du overskygger bruden.
Gjest lillebøll Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Pass bare på at smaragden ikke er større en brudens diamant. Da hjelper det ikke at svigermor har rød kjole.
Gjest tomatMina Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 Oooops, ikke for mye dronning vel??? Husk på bruden... He,he, nei, nei det kan jeg jo ikke være, men jeg drømmer litt bare mvh. :dronning: Jeg tror smaragd i pannen blir veldig bra. Hvis du i tilegg har ring, øredobber og belte som matcher, trenger du ikke å bekymre deg for om kjolen blir for lys. Så lenge man har fargede accesorarer til vil ingen synes du overskygger bruden. jeg visste det, jeg visste det, dette blir bare så grønnbra Pass bare på at smaragden ikke er større en brudens diamant. Da hjelper det ikke at svigermor har rød kjole. Tenkte først ikke noe på det, men så var det noen som nevnte det for meg, og nå du, så jeg tar det til meg! Hun skal visst ha en terra stor diamant og jeg en giga smaragd så det går nok bra Gleder meg så mye til å vise fram smykkene til folket .... og svigermorra kommer til å si selv om kjolen hennes er knallrød Gleder meg så veldig :smile:
Majabeth Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Kom på en ting!!! Hva med en smaragd på ei tann med det samme? Tenk så GRØNNE alle blir av misunnelse når du smiler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå