Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest piropa
Skrevet

Vanlig ansiktskrem som kan hjelpe mot rødlig/rødflammet hud. Blir litt tørr innimellom, og er liksom alltid litt rød i ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg kjøpt Dermalogica sin Active Moist, den koster 590 for 100 ml :) Effektiv på de fleste problemhud-typer. Min absolutte favoritt.

Kan også anbefale deg Special Cleanser i samme merket, samt mange av deres boostere til og ha under fuktighetskremen :)

Maskene deres er også fantastiske..ta en dagen før du skal til hudpleieren ;) Alt kommer "frem" av de maskene, spes. de med Kaolin-leire i ;)

Gjest Kermit
Skrevet

Avene har et par kremer som visstnok skal dempe rødhet.

Skrevet

Nå må folk slutte å påberope seg kunnskap de ikke har. Skal hun kline alt dere foreslår opp i trynet, så må gudene vite hvordan det går med ansiktshuden hennes. Ta heller en tur til hudpleier og få ordentlig hjelp av skikkelige FAGFOLK!

Skrevet

Toleriane (La poche rosay, eller noe sånt) er god når man rød hud. Den fins i tre typer, en fluid, en lett krem og en krem for tørr hud. Jeg vet ikke om de har ale typene på apoteket i Norge, men du finner den sikkert på internett.

Skrevet

bruk få og milde produkter.

gå evt også til hudlege for å få testet om det er noe du reagerer på/er sensitiv for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...