Gjest Gjest_Kåre_* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg føler at min samboer presset meg til trekant, jeg fikk valget bli med og del opplevelsen med henne vis ikke så ville hun uansett gjøre det en eller annen gang i fremtiden. Jeg tenkte skitt au det er jo jeg som er mannen i forholdet så det er jo egentlig jeg som burde være motivator for et rikt sexualliv så vi gjorde det. I dag angrer jeg som hesten, ser det er mange her på forumet som skriver positivt om trekant og firkant kall det hva dere vil, jeg vil sterkt advare og be alle som går med slike tanker at dere tenker dere alvorlig seriøst igjenom at det er utrolige sterke følelser man leker. For oss gikk det ikke så bra, min samboer ønsket at tredjemann var en mann, det ble relativt heftig i mellom dem. Jeg og samboeren hadde avtalt og satt grenser hvor langt hun kunne gå med mannen, men når mann er i akten og hun var kåt som hun aldri hadde vært brøt hun alle avtaler vi hadde og kjørete linjen helt ut med vedkommende I dag har vi store samlivsproblemer, jeg trur jeg skal gå i fra henne, har enda ikke bestemt meg. Men vi har utsatt giftermålet vårt og skrinlagt familieforøkelse. Er det noen andre her som har vært i samme situasjon??
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg føler at min samboer presset meg til trekant, jeg fikk valget bli med og del opplevelsen med henne vis ikke så ville hun uansett gjøre det en eller annen gang i fremtiden. Jeg tenkte skitt au det er jo jeg som er mannen i forholdet så det er jo egentlig jeg som burde være motivator for et rikt sexualliv så vi gjorde det. I dag angrer jeg som hesten, ser det er mange her på forumet som skriver positivt om trekant og firkant kall det hva dere vil, jeg vil sterkt advare og be alle som går med slike tanker at dere tenker dere alvorlig seriøst igjenom at det er utrolige sterke følelser man leker. For oss gikk det ikke så bra, min samboer ønsket at tredjemann var en mann, det ble relativt heftig i mellom dem. Jeg og samboeren hadde avtalt og satt grenser hvor langt hun kunne gå med mannen, men når mann er i akten og hun var kåt som hun aldri hadde vært brøt hun alle avtaler vi hadde og kjørete linjen helt ut med vedkommende I dag har vi store samlivsproblemer, jeg trur jeg skal gå i fra henne, har enda ikke bestemt meg. Men vi har utsatt giftermålet vårt og skrinlagt familieforøkelse. Er det noen andre her som har vært i samme situasjon?? Sikkert forskjell fra de som gjør dette frivillig enn du som ble presset. Hadde jeg blitt presset hadde jeg ikke gjort det, hadde avventet i stillhet, hadde dama gjort det med noen andre,, eller at det hadde blitt ett problem i forholdet hadde jeg dumpa henne så fort at hun ikke hadde skjønt hva som hadde truffet henne. Ikke mye verdt hvis 3 kanten hadde vært viktigere enn din mening/vilje.
Gjest StockDama Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 En dame som sier "enten blir du med på trekant eller så er jeg utro" er forkastelig...
Gjest Bellatrix Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 En dame som sier "enten blir du med på trekant eller så er jeg utro" er forkastelig... Jepp. Forholdet deres kan ikke ha vært noe særlig i utgangspunktet, men trist å høre at opplevelsen ble så negativ.
Gjest Pax Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 En dame som sier "enten blir du med på trekant eller så er jeg utro" er forkastelig... Enig!
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 De fleste jeg har snakket med sier at trekanten ikke svarte til fantasi eller forventninger. Jegg synes det høres kaldt ut å presse noen til trekant, kan tenke meg til at hun angrer nå. Lykke til
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Hun her eier jo ingen respekt for deg! For det første presser hun deg til trekant, og når du faktisk går med på det, så følger hun ikke spillereglene dere har satt opp?!? Det er et helt klart tillitsbrudd, og jeg skjønner godt at du angrer og at du føler det sveket av henne. Dersom dere i det hele tatt skal fortsette forholdet, bør hun lære seg å respektere deg, og hun bør jobbe hardt for å få tilliten din tilake. Makan til kvinnfolk!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Jegg synes det høres kaldt ut å presse noen til trekant, kan tenke meg til at hun angrer nå. Hvorfor sku hun angre! Hun har jo fått det som hun ville, han skriver at det er han som angrer.
Cognizance Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Dette høres ut som oppskrifta på en dårlig trekantopplevelse. Trekanten i seg selv har sikkert skapt mye vanskelige følelser. Men det at ho pressa på forå ville gjøre dette gjør at det er lurt å stille store spørsmål med hele forholdet - og det gjør du jo også.
milla-mor Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 for meg høres ikke dette ut som en trekant. det høres ut som utroskap. en slik dame ville jeg hatt stooore problemer med å noensinne stole på igjen. tenkte på hvordan det hadde vært for meg... hvis kjæresten presset meg til trekant, og så bare holdt på med henne, med meg som ufrivillig tilskuer. at han brøt alle våre avtalte spilleregler... æsj, blir kvalm.
DaYdReAm Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 enig med milla. trekant kan være skumle greier. tror mange har gode fantasier om det, men tror det er veldig anderledes i virkeligheten. jeg har ingen behov for å oppleve trekant, selv ikke når jeg er singel..det virker så ..stress..med fler en en hadde jeg vært i et forhold hadde det ikke komt på tale. en trekant i et forhold hadde bare vært vondt og trist for min del. absolutt ikke noe jeg tenner på. jeg forstår deg når du sier at du er mannen i forholdet, og burde være den som ville sprite opp sexlivet. det er jo ikke til å stikke under en stol at mange mannfolk fantaserer om trekant! jeg mener du burde ha kjent bedre på følelsene dine rundt dette før du kastet deg ut i det. jeg hadde ikke klart å være sammen med henne lengretror jeg. alt for stort og seriøst tillitsbrudd til at ting kan bli de samme igjen... finn ei som setter pris på deg og dine ønsker:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå