Liljen Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Endelig har vi fått det magiske brevet. Vi skal til forsamtale på ferilitetsklinikken 1 november og 1 forsøk kan starte så snart vi ønsker etter det!! :juhu: Endelig skjer det noe her i gården :juhu:
Liljen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 jeg er kjempespent. Redd for å få for høye forhåpninger nå.. Men i dag skal jeg bare være glad :juhu:
Grace Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Det var godt at det skjedde noe.. Masse lykke til!
Liljen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2007 Tusen tusen takk Jeg blir helt rørt jeg...
Apple- Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Endelig har vi fått det magiske brevet. Vi skal til forsamtale på ferilitetsklinikken 1 november og 1 forsøk kan starte så snart vi ønsker etter det!! :juhu: Endelig skjer det noe her i gården :juhu: Gratulerer! Hvilket sykehus skal dere på? Tenkte det må være offentlig, siden dere ikke har time før 1. november, eller er det så lenge å vente på privat, også?
~Belle~ Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 så flott Dette er jo kjempespennende. Håper dette går veien for dere nå
Liljen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer! Hvilket sykehus skal dere på? Tenkte det må være offentlig, siden dere ikke har time før 1. november, eller er det så lenge å vente på privat, også? Tusen takk for gratulasjoner Vi skal til Haugesund på offentlig sykehus Er veldig spent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå