Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter snart 5 pergokurer, en sa og foreløpig 4 skuffelser er jeg klar til å prøve ut litt alternativ medisin også!

Hvor får jeg tak i Dong Quan og Wild Yam? Er det helsekostbutikker på nettet som har det? Har forsøkt å søke, men ble ikke så veldig mye klokere :sjenert: Og på helsekostbutikken her så de ut som store spørsmålstegn da jeg spurte.

Håper det er noen som kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte det på en helsekostbutikk. Hun damen der visst hva det var med en gangjeg spurte etter det, så da tror jeg du burde prøve en annen helsekostbutikk. :)

Skrevet

En av de, om det ikke er begge er kategorisert som medisin her i landet. Altså ulovlig å selge utenfor apotek. Andre land har løsere regelverk på de preparatene, og du kan importere til eget bruk innenfor EØS. Om det er lurt er jeg mindre sikker på, med mindre du vet godt hva du driver på med eller har kontakt med noen med god kompetanse på området.

Skrevet

Da har jeg fått tak i på nett, og vips dagen etter var det i postkassen. Så nå ligger det på vent i skapet og jeg håper jeg slipper å prøve de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...