la_luz Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 (endret) Hei, Jeg har fått tilbud om invalid/skade forsikring i forbindelse med jobb. Jeg har hatt div. plager.belastnitngs skader i forbindelse med trening osv. I tilegg har jeg hatt senebetennelse i armen. På første sjkema jeg måtte fylle ut, var det en haug med spm ang min helse. Jeg fylt eut forhodsvis ærlig. Nå har jeg fått beskjed om å utdype det mer .... Jeg har ikke lyst til å forklare alt i detalj fordi jeg er redd for at jeg ikke får forsikret en dritt av meg. Jeg har ingen fysisk jobb så om jeg har en kneskade er det ikke vitig for meg -jeg får jobbet for det. Det er bare det å oppgi dette til forsikrings selskapet jeg ikke liker, med tanke på hva som kan skje senere. Er det noen som vet hva som lønner seg å oppgi? Vare ærlighet lengst i en slik situajon også? de har jo tilgang til alle lege jornaler. Endret 3. august 2007 av la_luz
Kaffeavtalen Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 vil nok si at ærlighet varer lengst. Og for firmaet du jobber i har jo ikke dette noe å si.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Om du får bruk for forsikringen og de får mistanke om at du ikke var helt ærlig da du fylte ut skjemaet vil du garantert få avkortning, og i tillegg kan oppgjøret dra ut i årevis, noe som kanskje passer dårlig når du er syk og trenger pengene.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Vær ærlig, men ikke for ærlig Alt annet vil slå tilbake på deg selv dersom du skulle få bruk for forsikringen. Jeg har begrensninger for noen ting i min forsikring. Det kan jeg leve med.
emi Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå