Gjest Gjest_meg_* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 nå har jeg gått et par dager og bare sulla på mine egne små rosa skyer, men så kommer virkeligheten frem, og jeg får panikk! jeg var ute på byen her om dagen, og traff igjen en gammel kamerat av meg. jeg har kjent han i flere år, og det har liksom aldri vært noe der fra min side, han har liksom alltid bare vært den stille, snåle fyren som satt der...og jeg tror aldri jeg har sett han gå hjem med noen jente. vi har alltid før hengt i samme vennegjeng og miljø, men dette splitta seg opp for et par år siden, de fleste flytta fra byen... helt i begynnelsen av året, var jeg ute på byen, og traff han og en til. vi tok noen øl sammen, men igjen var jeg ikke blitt interessert skikkelig, så tok ikke store notis av det. fikk senere mld om at det hadde vært veldig koselig, helt ut av det blå.... så begynte vi å meldes litt, og vi avtalte egentlig å møtes ute, men så skar det seg for meg, og jeg måtte ta en tidlig buss. fikk mange mld da, om at han håpte jeg hadde det bra? traff han på en festival for noen uker siden. han jobber med slikt. jeg var hele tida etter han, men han jobba, og kunne ikke være med... sendte mye mld den helga, hvor han var lei seg for at han ikke kunne være med og ha det gøy.... jeg spurte når han kom tilbake, og om vi kunne ta en fests sammen da? og jada, helt klart! men han skjønte ikke hvorfor jeg ville feste med han, som var så kjedelig... så kom han hjem fra jobb da... og jeg møtte han, endelig! satt og kjasa sammen, hele kvelden. han spanderte på meg, og tok etterhvert prøvende hånda mi, og strøk meg på ryggen. da de stengte, så ble jeg bare med han... og hadde en kjempeherlig natt!! på morgenen, da jeg halvveis våkna, lå han og strøk på meg, sånn helt forsiktig... og tok hånda mi etterhvert, og lå og strøk på den... var litt klengete, holdt rundt meg, og kyssa meg i håret... så måtte jeg gå plutselig, pga mamma som ike hadde husnøklene, pga meg.... så sier jeg til han, at, unnskyld at jeg stikker så fort altså, var ikke meningen. og han bare: jaaada, det sier du nok ja... og jeg er forelska, i verdens mest innvikla person! i løpet av alle de åra, har jeg ikke nådd inn til han! han sier lite, han er mystisk på den måten, og det er ikke lett å ha en skikkelig samtale... vet ikke om han er sånn med alle, men, det er mitt inntrykk iallefall. nå sitter jeg og ser for meg at han er en jentefut som bare ligger rundt og, og jeg irriterer meg over megselv, for jeg er vanligvis ikke av den sjalu typen! og jeg sendte mld i går kveld, og har ikke fått svar. så tenker jeg at det var sikket bare dette han var ute etter, og nå hører jeg ikke mer fra han... han jobber utrolig mye for tida og, så er sjelden hjemme... det jeg vil frem til her, er om dere mener dette er en helt tapt sak? jeg har tilogmed sendt mld til kameraten min, som kjenner han litt bedre... venter på svar... huff. nerver!
Mrs. K Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Er du sikker på at han er stille og snål og ikke bare sjenert og litt usikker? Bemerkninger som "at han ikke skjønner at du vil feste med ham som er så kjedelig" og "jaaada, det sier du nok ja..." virker som usikkerhet over hva du vil med ham, og kanskje han er redd for å bli såret. Hvis kameraten din kan bekrefte at han ikke er en jentefut er det bare å skru på sjarmen så han innser at du er interessert i ham selv om han er stille og snål (sjenert/usikker?)
Gjest milkyway Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 og jeg møtte han, endelig! satt og kjasa sammen, hele kvelden. han spanderte på meg, og tok etterhvert prøvende hånda mi, og strøk meg på ryggen. Han strøyk deg på ræva og, jeg så det nok! Nå må ikke du ha for mange nerver, han virker ikke som noe mannlig flyfille i det hele tatt! Har du nummeret hans, så spør du om dere kan møtes og ta en prat på en cafe en dag og finner ut mer om han, ikkeno pes! :D
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Han hørtes ut som en kjempekoselig fyr!!!! Åh! Som jeg savner å være nyforelsket!!! Han svarer nok på meldingen din. Kanskje han har jobbet? Og ikke fått til å svare? Ring han da vel!!! Si at det ikkev ar meningen å måtte stikke så fort og spør når dere kan møtes igjen! Han er kanskje bare usikker... Lykke til!!! Og hold oss oppdatert!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 heh, jo, er mulig han er sjenert og usikker?? jeg vet ikke jeg.... han er så utrolig komplisert, er så usikker på alt jeg :/ han har enda ikke svart på mld mi, og nå begynner jeg bare å tenke at han syntes jeg var ekkel i senga, og ikke levde opp til forventningene... gush JEg var jo litt full, men han snakka om at han skulle ut og jobbe igjen, og ikke kom tilbake før i september igjen... stønn! men kan vel svare på mld fordi? ååårh, jeg hater å være hysterisk kjerringfolk!! og milkyway, gjorde han det? :O det husker jeg ikke!! mye? når hvor? urk. jeg tror jeg har drete på draget. skulle sikkert ikke ligget med han, da hadde han kanskje svart. og jeg tør ikke be han ut på cafe, tenk om han sier nei?? _(
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 fra kameraten: Han er noe ustabil, så det er vanskelig å si. Rimelig uspiselig innimellom og veldig hyggelig ellers. Og han er nerd. Utover det grei nok, så det får du se selv. hva skal det bety da? ustabil med kvinner??
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 fikk bedre svar, heh... Ustabilt som i humør. Ustabil som i usikker. Litt manglende sosiale antenner. Litt forskjellig. Morsom å preike sjit med, men ikke så mye annet. Og jeg tror han snakker så lite fordi det ikke er så mye han egentlig er interessert i, rent populært sett. Trivielle ting faller helt bort, og da kan man snakke om data, rigging av scener, lyd og lys... og det er det hele. Evt en felles opplevelse (som helst har med data, rigging etc etc å gjøre). Bedre svar dette?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Hvis han aldri har vært vant til å deale noe særlig med jenter er det jo stor sannsynlighet for at han ikke helt skjønner hva som forventes av han. Kompisen sa jo han var litt nerd, manglet sosiale antenner osv. Tror dette ordner seg jeg Men du må nok streve litt med han
Gjest milkyway Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Når? når jeg og R satt og lekebanka hverandre i sofan hæhæ! :-D Nei men faen bare sats på han her! September kommer fortere enn du tror :-)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 øøøh... er jo en måned til jo herregud. jeg sendte mld i går jeg...jeg skal rett og slett kopiere den: "jeg ville bare si at om jeg gjorde noe galt mot deg her om dagen, så beklager jeg. tralalal. håper du kan møte meg som en venn iallefall. kose deg videre. nå skal jeg på fest i huttiheita." (med et par skriveleifer så klart ) plutselig fikk jeg svar! "hehe, what??er på jobb døgnet rundt for tiden, jeg. ha bra fest, da " uuuuh...... så sendte dumma ei til senere på natta.... "du er iallefall helt herlig! har ikke fått svar.. auda. jeg hater å være forelska
Clara1 Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Men kjære deg. Når man er forelska så må man jo få lov til å vise det og si pene ting. Tåler han ikke det så er det ikke liv laga. Da er det like bra du finner ut det med en gang. Men han er nok bare helt stressa med jobb - mobilen ligger et eller annet sted etc. Vær deg selv, åpen og ærlig og bruk litt tid på å finne ut av hva det er. Er det ikke bra nok så kom deg videre i livet. Fins så mange fine gutter for en jente som deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå