Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Har mest lyst på å bare bruke hvitt og grønt, liker det enkelt. Men er litt redd for at det skal bli litt kjedelig og stivt?? Har tenkt litt på ha en bukett som går i lyse, lyse rosa og grønt, eller vil dette bli styggt hvis det bare er hvitt og grønt ellers? Hvilken farger har dere valgt? Noen som kan vise meg bord og buketter til inspirasjon?
t-schnuppa Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Synes d høres fint ut jeg Hvis du liker det enkelt, så går du for enkelt! D kan ofte være finere også d synes jeg! Husk at hvordan dere velger å gjennomføre bryllupet, skal jo reflektere den dere er, så da er nok d et godt valg Vi har litt sånn lett blanding vi da.. fikk aldri helt bestemt oss.. Hovedsakelig litt div. lilla-nyanser, hvitt og små innslag av sølv.. I kirken blir d to oppsatser m hvite liljer, samt en enkel hvit rose festet med sølvtråd på de tre første radene. Buketten er av lilla orkideer m perler og litt grønt innimellom, bordpynten er lilla- og hvite orkideer og en lilla kampfisk svømmende rundt oppi vasen. Lysene på borda er kremhvite kubbelys stående på glass-skål ,med perlemansjetter i kremhvitt,sand og hvitt. Festprogrammene er kremhvite med sølvtråd i margen. Bordkort blir noe lignende! Lykke til med valgene
Gjest ts Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Synes d høres fint ut jeg Hvis du liker det enkelt, så går du for enkelt! D kan ofte være finere også d synes jeg! Husk at hvordan dere velger å gjennomføre bryllupet, skal jo reflektere den dere er, så da er nok d et godt valg Vi har litt sånn lett blanding vi da.. fikk aldri helt bestemt oss.. Hovedsakelig litt div. lilla-nyanser, hvitt og små innslag av sølv.. I kirken blir d to oppsatser m hvite liljer, samt en enkel hvit rose festet med sølvtråd på de tre første radene. Buketten er av lilla orkideer m perler og litt grønt innimellom, bordpynten er lilla- og hvite orkideer og en lilla kampfisk svømmende rundt oppi vasen. Lysene på borda er kremhvite kubbelys stående på glass-skål ,med perlemansjetter i kremhvitt,sand og hvitt. Festprogrammene er kremhvite med sølvtråd i margen. Bordkort blir noe lignende! Lykke til med valgene Høres fint ut.. Har du noen blider eller linker? Bra du ikke synes fargene mine var kjedelige:)
t-schnuppa Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Høres fint ut.. Har du noen blider eller linker? Bra du ikke synes fargene mine var kjedelige:) Nei, desverre ingen bilder eller linker av d vi skal bruke... Men hvis du går inn HER' kan du finne masse bilder og inspirasjon til alt mulig Men du må huske å lage en profil der først da! Jeg gjorde d for noen dager siden og da angret jeg på at jeg ikke hadde gjort d tidligere! Var jo såå mye lekkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå