Gå til innhold

fremdeles in med vide bukser?type guttebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på dette og vær så snill og ikke skriv at det ikke betyr noe om det er in så lenge man trives i det, for jeg lurer bare på om det fremdeles er i motebildet til høsten eller ei=)

Samme med vester, er det fremdeles med til høsten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare lurer på dette og vær så snill og ikke skriv at det ikke betyr noe om det er in så lenge man trives i det, for jeg lurer bare på om det fremdeles er i motebildet til høsten eller ei=)

Samme med vester, er det fremdeles med til høsten?

Ja, det er fortsatt inn med guttebukser... vest vet jeg ikke

Skrevet

Etter det jeg har sett, er det mer vanlige vester som er in, ikke sånn penvest. (Vet ikke hva du mente).. Og guttebukser kan man også bruke :)

Skrevet

Buksene er definitivt in en stund fremover ja, kanskje tilbehøret som "skal" være sånn og sånn til, men buksene forblir ja!

Og vest, det holder seg lenge det også, men type vest endrer seg nok noe..

Jeg sitter ironisk nok i min favoritt guttebukse og en ullvest :fnise:

Som den individualisten jeg er vil jeg likevel si at sålenge man går i akkurat det som passer en best er ens egen mote den beste mote! Man må ikke hete Sienna til fornavn for å sette trender..

:tommel:

Skrevet

Med guttebukser regner jeg med dere mener baggy jeans. Noen som vet hvor man kan få kjøpt et par fine? Har leitet i flere butikker, men overalt er det bare drainpipes og slim leg :sur:

Har prøvd de nye som har kommet inn på Only, de med sånn skråsøm, men synes de så skikkelig rare ut på. Fint med tips fra trondheimsbutikker :)

Skrevet
Med guttebukser regner jeg med dere mener baggy jeans. Noen som vet hvor man kan få kjøpt et par fine? Har leitet i flere butikker, men overalt er det bare drainpipes og slim leg :sur:

Har prøvd de nye som har kommet inn på Only, de med sånn skråsøm, men synes de så skikkelig rare ut på. Fint med tips fra trondheimsbutikker :)

hva synes du om levis 503 da?

jeg smugprøvde sønnen sin, og synes den var ganske tøff.

så den på carlings på merkursenteret i dag.

:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine levis 503 i hvertfall! Passe vid uten å se ut som om jeg har tatt på meg en sekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...