Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et kjede med navnet mitt på av lillesøsteren min til bursdagen. Jeg har ikke brukt det noe særlig..

Når er man "for gammel" til å gå med slike kjeder? Vet hun blir glad hvis jeg bruker det men...

Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

Kommer veldig an på hvordan det ser ut da. Er det bokstaver hver for seg som er satt sammen til navnet ditt, eller står navnet sammen slik som her http://www.mynamenecklace.com/images/produ...1-01-071-02.jpg

Er det det siste synes jeg det kan se litt kult ut, og ville nok brukt det selv.

Tråden er endret. KGs regler. - lillesky (mod)

Endret av lillesky
Skrevet

Det er som på bildet, ja..

Skrevet

Det er jo skikkelig "Sex and the city" da:) jeg har et sånt kjede, men der står det You&me.. Fikk det av en venninne. Det bruker jeg, men jeg er 19. Synes det er stilig:)

Skrevet

Dævven salte, dere kvinnfolk har det ikke enkelt! Ante ikke at det fantes aldersgrenser på sånt? Risikerer dere bot da, hvis dere blir tatt med et slikt et på dere da, kanskje?

Skrevet
Dævven salte, dere kvinnfolk har det ikke enkelt! Ante ikke at det fantes aldersgrenser på sånt? Risikerer dere bot da, hvis dere blir tatt med et slikt et på dere da, kanskje?

:fnise: Du skriver mye morsomt!

Skrevet

Jeg liker ikke sånne kjeder, syns det er ser dust ut...på alle, også på Sex og Singelliv- Carrie. Men, om jeg hadde fått det av søsteren min så kan det hende jeg hatt gått med det.

Skrevet

Det har da aldri streifet meg at det er "aldersgrense" på et kjede???

Jeg fikk et lignende kjede som Veronica Mars har bilde av på 30 års dagen min og det er jeg blitt veldig glad i. Får mange komplimenter for det også av folk som kunne tenke seg å ha et selv eller kjøpe til noen.

(Men nå fikk jeg litt angst for at folk tenker fjortis bak ryggen min... :fnise: Kanskje det er derfor folk tror jeg er yngre enn jeg er. Hmmm)

Skrevet

Hehe.. Er vel ikke aldersgrense på det, bare ønsket å få vite sånn ca.. Jeg hadde et lignende kjede da jeg gikk på ungdomsskolen, det er vel derfor det føles litt rart. Skal bruke det i dag jeg :)

Skrevet

jeg vil ha et sånt selv, jeg! fine smykket :hjertesmil:

Skrevet

Jeg synes det er fint når det står Carrie på det, men om det er fint med ditt navn på blir litt vanskelig og svare på når jeg ikke vet hva du heter ;)

Skrevet

Jeg fikk et slikt av ungene i bursdagsgave og bruker det ofte. Hadde aldri tenkt på om det passer seg for en dame i min alder eller ikke......

Skrevet
Jeg synes det er fint når det står Carrie på det, men om det er fint med ditt navn på blir litt vanskelig og svare på når jeg ikke vet hva du heter ;)

jeg synes det bare blir tusen ganger kulere hvis man har et litt "ukult" navn. aller helst vil jeg ha et hvor det står "borghild", eller noe lignende, men nå heter jo ikke jeg akkurat dèt, da...

kult å mixe et litt gammelt, urnorskt navn, med noe som en trendy tv-serie har bragt på banen. "carrie" er mye mindre kult enn "åslaug", og "brynhild"! :)

Skrevet

Det er jo kjempestilig! Veit du kvar det blei kjøpt?

Skrevet

Ungene her hadde bestilt det på nærmeste gullsmed, de hadde ikke navnet mitt inne, men skaffet det i løpet av en liten uke.

Skrevet

Morsomt! :)

Jeg bestilte ett slik navnesmykke til min niese forrige uke. Jeg trodde ikke folk gikk med slikt lenger. Jeg har lyst på mitt eget, men fant ut jeg er litt for voksen for noe slikt. selv har jeg ett internasjonalt navn som virkelig er i vinden for tiden, så tror ikke det hadde sett så dumt ut egentlig.. :sjenert:

Skrevet

Har litt for langt navn til at noe slikt blir pent, men syntes det er pent..

Skrevet

Vet dessverre ikke hvor det ble kjøpt, men går jo an å sjekke gullsmed siden det ble kjøpt der.

Lillesøs mener det er veldig in, men hun er bare 20... :)

Men nå har jeg bestemt meg for å gå med det uansett.. Har et litt sjeldent navn på 6 bokstaver, så det funker sånn sett :)

Skrevet

Jeg synes sånne kjeder er søte, og har lyst på et selv! Tenkte å bestille på nettet, men nå skal jeg ta turen innom nærmeste gullsmed å kikke heller :)

Mener ikke det er noen aldersgrense på det.. synes dessuten det er det litt småbarnslige aspektet ved det som gjør det kult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...