Gjest milkyway Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 kort sagt så har jeg fått gjengjeldt at jeg tenker på han hele tiden og er forelska. Vi var på nachspiel sammen i 12 timer, og flink som jeg faktisk er, prøvde jeg ikke engang å kysse han eller drøyere. jeg sa at det er for å vise respekt at selv om det så og si er slutt så vil jeg vente til han er helt fri. Han sa han vil finne på noe med meg og har det kjempefett med meg, men jeg tør ikke sende meldinger. Nei hadde han ikke bodd med hun dama hadde det ikke vært noe pes, men sist så gikk hun gjennom meldingene og fant min og ble fly forbanna. Så nå bare venter jeg eller? Kan noen si noe som gjør at jeg slutter å være helt koko og snart flyr i veggen av forelskelse? Det er jo gøy da, men på en stressende måte!!
Gjest s0l Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hmm, jeg tror jeg ville avventa det litt, og aktivisert meg selv med venner osv, kanskje prøvd å unngå å tenke så altfor mye på ham. Kjipt om du henger deg skikkelig opp i denne fyren for så å bli "dumpa" til fordel for dama/xn??!
Gjest Gjest_Cesilie_* Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Bor han sammen med ei dame han er sammen med eller bor dem sammen kun som venner? Om han har kjæreste så bør du vel holde deg unna han helt og holdent! Han vil jo da bare ha i både pose og sekk!Dama hjeme og deg ute. Mulig jeg har misforstått, men er han fortsatt sammen med hun dama eller er det ikke slutt?
Gjest Tweek Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Herregud, har dere ikke lest disse ørten inleggene :-D Han bor hos kjæresten for han har ikke et sted å bo men prøver å finne seg et sted fordi han ikke vil være med dama som slå han og er dritt mot han. Og i mellomtiden viser milkyway respekt :-D
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 kort sagt så har jeg fått gjengjeldt at jeg tenker på han hele tiden og er forelska. Vi var på nachspiel sammen i 12 timer, og flink som jeg faktisk er, prøvde jeg ikke engang å kysse han eller drøyere. jeg sa at det er for å vise respekt at selv om det så og si er slutt så vil jeg vente til han er helt fri. Han sa han vil finne på noe med meg og har det kjempefett med meg, men jeg tør ikke sende meldinger. Nei hadde han ikke bodd med hun dama hadde det ikke vært noe pes, men sist så gikk hun gjennom meldingene og fant min og ble fly forbanna. Så nå bare venter jeg eller? Kan noen si noe som gjør at jeg slutter å være helt koko og snart flyr i veggen av forelskelse? Det er jo gøy da, men på en stressende måte!! hva vil det si å være så og si slutt? Enten er de sammen, er så er de det ikke. Det kan ikke være en mellomting. (Da blir det som i friends: "We were om a break...") Hold deg unna til han er singel!
Gjest Bellatrix Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Hold deg unna eller hjelp han til å finne et annet sted å bo enn hos en dame som slår han.
Gjest milkyway Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 nå har jeg aldri vært noe pengejeger, og da sier det seg vel at fyren har ikke så mye å gå på når det gjelder å komme seg ut. Fysj, glem det, jeg skulle aldri spurt KG, jeg kunne jo se svarene dere ville komme med før jeg postet innlegget Du som sa at han holder meg på gress og vil ha i pose og sekk kan godt utdype, du som kjenner han mye mer enn meg. Jeg har kjent han mye lengre enn han har vært sammen med dama, skal jeg liksom bare holde meg unna han og aldri slå av en prat bare fordi han peser med å flytte ut? Tror ikke det er så mye igjen mellom dem når hun er utro ca hver helg og han sier rett ut han hater henne. Og hun psyker han ned og hun ikke er bra for han, osv osv. Nei, han har tilogmed vært ærlig med henne angående meg da han fikk en melding og hun spurte hvem det var. "det er ei som liker meg, og som jeg liker tilbake" svarte han på en eneste telefon eller melding fra meg igjen fikk han bank. Nei, bare glem å svare med flere "råd", vet det var jeg som spurte men jeg var visst ikke helt klok. Jeg er jo voksen nok til å finne ut ting selv og det skal jeg gjøre også Takk for støtte forresten Tweek
Gjest Peachbud Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Gratulerer, milkyway! Håper alt ordner seg og at dere får det supert sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå