Gjest Gjest_Kjersti_* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei alle sammen på forumet, jeg trenger så sårt råd av noen og dette emne tør jeg rett og slett ikke ta opp i min omgangskrets. Jeg har nettopp kommet hjem fra ferie med min samboer, vi har vært på et to ukers opphold på et spa hotell i østeuropa. Dette hotellet var utrolig koslig, lukseriøs og lite i forhold til prisen vi betalte. Jeg er A menneske og min samboer er B menneske. Som vannlig stod jeg opp tidlig den morgene gikk ned i spa hotellets fassiliteter og startet med en svømme tur og satt dereter kurs for badstuen, der var jeg helt alene til og begynne med men rett etter kom et par inn. For og gjøre denne lange historien kort satte parret som kom inn sakte men sikker i gang med sex rett foran øynene mine, jeg ble da ubekvem og gikk ut og satt meg i forværelse til badstuen. etter vert som jeg høret de hold på ble jeg smittet jeg tente av aktiviteten som de hold på med så jeg tok sjansen i og med at jeg var alene til og kose litt med meg selv. Det hee tullet endte med var at straks var jeg igang med en trekant med det andre paret. Jeg har utrolig dårlig samvitighet og ønsker virklig at jeg ikke var med på dette, jeg har ikke fortalt min samboer dette og foreløbig har jeg bestemt meg for og ikke gjøre det. Er det noen sm kan gi meg råd i min fortvilede situasjon??
nettvenninnen Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 (endret) Om noen tør å tøfle inn i en badstue for å ha sex med et fremmed par, så burde det minst av alt være noe problem å tørre å åpne munnen og si noe verbalt til mannen sin... Endret 4. august 2007 av monja 1
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Reagerte litte på det paret som bare begynte å ha sex når hun var det også jeg. Tror ikke det skjer altfor ofte..
Gjest =tentacle= Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Trekant i en badstu høres ut som en veldig svett opplevelse 1
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Det går faktisk ikke ann å ha sex i badstue, så de så!
Gjest Pax Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 (endret) Det går faktisk ikke ann å ha sex i badstue, så de så! Trodde penis skrumpet inn? Eller... Det var kanskje kulde? :klø: Endret 2. august 2007 av Pax
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Ja, har du ikke sett badstuescener når de kommer springende ut, er ikke rare greiene der da
aquata Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 badstue er ikke favorittstedet nei, man blir da endelig varm nok
Gjest Gjest_Kjersti_* Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 (endret) For det første kan jeg ikke forstå hvorfor jeg er mer useriøs en andre som legger seg ut her. for det andre klarer ikke jeg helt og forstå hvorfor jeg deltok i det hele tatt, er derfor rimlig fortvilet. Jeg føler at jeg har et behov og snakke ut om det med en eller annen, men vil ikke betro meg til andre om det fordi jeg syntes det var forkastlig det jeg gjorde og er aldeles ikke stolt av det i min fortvilelse og + at jeg er full av dårlig sammvitghet trudde jeg at jeg hadde funnet rett sted og dele denne opplevelsen med andre og kanskje bli litt klokere på hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Kanskje det var en her inne som hadde opplevet noe av det samme en eller annen gang i livet. Men jeg er vist veldig unik og useriøs og ja jeg er oppriktig lei meg for svarene jeg får her Endret 4. august 2007 av monja
Noorgie Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Det går faktisk ikke ann å ha sex i badstue, så de så! Haha, der tar du nok helt feil.......
Gjest flaks Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Jeg blir også frustrert over alle de negative holdningene her inne. Selv har jeg vært med i en lignende situasjon som trådstarter. Det begynte med at jeg var med ei venninde hjem til hennes kjæreste. Min egen var hjemme. Kjæresten til min venninde bodde på en trang hybel og vi var nødt til å overnatte i sengen hans alle sammen. Da jeg våknet om morgenen, merket jeg at de prøvde å ha dempet sex ved siden av meg. Men UPS......Plutselig var jeg med også Desverre ble det temmelig pinlig resten av helgen. For å gjøre en lang historie kort er vi ikke venninder lenger, hun har ikke kjæreste mer. Men jeg har heldigvis min og han vet ingenting. Mitt tips er å holde dette som en erotisk hemmelighet som du kan fantasere om i stillhet. Men ikke si noe til kjæresten din. Heller ikke til venninder for de kan sladre. Om kjæresten din er like kjedelig som min på sex fronten kan du anta at dette var din eneste sjanse til å prøve trekant. Jeg har ingen forhåpninger om å kunne gjenta dette
Cognizance Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Hvor pokker er moderatorene!!!! Jeg bruker mindre tid her på KG nå enn før og det er jeg jammen fornøyd med. Nå er det jo degenerert helt til et eneste stort fnisekor her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå