Ce'Nedra Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 På Gardermoen betalte jeg rundt 250-300 kroner mener jeg å huske. Ah, kjøpte den for bare en uke siden, men er så dårlig på å huske sånt...
Rexina Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Betalte 295 på Esthetique for tre dager siden.
Quirky Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Ugh. Til den prisen bør den virkelig utrette mirakler. Dere som bruker mineralforundation, tar dere den på før eller etter foundation?
Ce'Nedra Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg bruker den under mineralsminken, føler at det blir det mest naturlige resultatet. Og ja, den skjuler mørke ringer under øynene kjempegodt. Skjuler i grunnen det meste, synes jeg
Rexina Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 bruker den over jeg.. Den dekker ikke SÅ mye synes jeg, men etter at jeg bytta til en bedre øyenkrem kan jeg bruke denne alene:)
Quirky Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 bruker den over jeg.. Den dekker ikke SÅ mye synes jeg, men etter at jeg bytta til en bedre øyenkrem kan jeg bruke denne alene:) Du skrev i et annet innlegg at du angrer på at du kjøpte den. Hvorfor?
Rexina Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Fordi den andre er så sykt mye bedre:) Den til YSL er bra som highlighter, men ikke som base. Øyenskyggen holder faktisk kortere med denne på. Med Guerlain får man begge deler:) Og den lager ikke et så markant skille.. Hvis jeg ikke jevner YSL streken godt nok ut synes det! har også hørt at den begynner å lukte etterhvert (det har ikke pennen til venninna mi gjort og hun har hatt den i over 3 mnd og brukt den hver dag). Det er bare sånne småting, men angrer fortsatt på at jeg ikke venta litt, til jeg kom til et sted med Guerlain sin:)
Gjest Deception Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Touche Eclat er ikke særlig dekkende, men det er, som noen her skriver, en highlighter, og ikke en concealer. Jeg bruker den over mineralfoundation.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Jeg har bestilt noen gratisprøver fra everydayminerals.com. Concealeren derfra har en fantastisk dekkevne! Jeg bruker den på de mørke ringene under øynene, og de dekkes over fullstendig. Du får altså et sett med noen concealere, foundations og rouge. Koster bare 30 kroner i porto. Det er absolutt verdt et forsøk for deg også! Jeg syne YSL sin er så dyr at jeg ikke får lyst til å prøve engang
Cupcake Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Jeg har kjøpt denne. Nøyaktig hvordan skal den legges? Rundt øynene, eller under?
Rexina Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 (endret) Legger den under øynene, som highlighter ved brynbenet, kinnbenet og rundt ved nesevingene. Edit: De fleste bruker den vel bare under øynene, men den gjør underverker på meg. Nå skal jeg på min 3. nattevakt, men ser ikke sånn ut takket være denne:) Endret 5. august 2007 av Rexina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå