Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger disse produktene:

-øyeskygge

-highlighter

-rouge?

Øyeskygge: Har mørkt hår, litt olivenfarga hud og blå/grønne øyne, skulle hatt en øyeskygge som holdt seg en stund i løpet av dagen,og som også gjerne kunne passe til mine farger og fremheve øyefarga mi.. (samtidig, er det noen som har ideer til øyeskyggebase som er god?)

Så er det highlighter, bruker nå YSL's touche eclat, men vil ha mer i "løsere" form liksom.. sånn til å bruke i øyekroken, samt øyebrynsbenet for å fremheve litt mer.

Så er det rouge.. noe jeg sliter veldig med å finne for tiden.. jeg er mer ute etter en litt ferskenfarget rouge, som får huden mer til å skinne (uten for mye glitter å sånn) og sånn at jeg ser frisk og sunn ut :sol:

Vet det er mange av dere som har god peiling, så håper noen hjelper meg litt! Ønsker gjerne også andre gode ideer til sminke som er verdt å prøve!

Tusen takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Mary Kay sine rouge i fargene Apricot Breeze(ferskenfarget:)) eller nydelige Pink Meringue!

De er nyyydelige til gyllen sommerhud:):)

Skrevet

Gjest: Utrolig at noen har fått gyllen sommerhud i år, så mye som det har regna:) Jeg får sjelden mye farge om sommeren, men i år har jeg vært vinterblek hele tiden. Er ikke akkurat noe sommervær å skryte av..

Mine favorittøyenskygger er:

Stylish Move (Dior) og Touche De Brun (Guerlain).

Den beste highlighteren jeg har prøvd er fra Guerlain og heter "Issima Precious Light Smoothing Iluminator". Den funker perfekt som en highlighter og virker supert som en base til øyenskyggene:) Prøvde den av en venninne, og jeg ELSKET den, men den fantes dessverre ikke i butikkene her, så da kjøpte jeg YSL (noe jeg angrer på).

Av rouge liker jeg godt Chanel i nr. 82 Reflex. den er det skimmer i, men man får en nydelig glød og den er ferskenfarget:) Ellers sikler jeg på mineralrouge fra IsaDora:) er storfornøyd med foundation, så..

Skrevet
Gjest: Utrolig at noen har fått gyllen sommerhud i år, så mye som det har regna:) Jeg får sjelden mye farge om sommeren, men i år har jeg vært vinterblek hele tiden. Er ikke akkurat noe sommervær å skryte av..

Mine favorittøyenskygger er:

Stylish Move (Dior) og Touche De Brun (Guerlain).

Den beste highlighteren jeg har prøvd er fra Guerlain og heter "Issima Precious Light Smoothing Iluminator". Den funker perfekt som en highlighter og virker supert som en base til øyenskyggene:) Prøvde den av en venninne, og jeg ELSKET den, men den fantes dessverre ikke i butikkene her, så da kjøpte jeg YSL (noe jeg angrer på).

Av rouge liker jeg godt Chanel i nr. 82 Reflex. den er det skimmer i, men man får en nydelig glød og den er ferskenfarget:) Ellers sikler jeg på mineralrouge fra IsaDora:) er storfornøyd med foundation, så..

Hvorfor angrer du på at du kjøpte YSL sin?

Skrevet

IsaDora har billige og bra øyeskygger.

Skrevet

Jeg bruker øyeskyggebasen til ArtDeco, og den funker bra for meg. Skyggene sitter hele dagen, men du må ikke ta på så mye om gangen. Koster 80 kr.

Liker Lancome sine øyeprodukter, både skygge, mascara og eyeliner (flytende). Chanel har også noen fine. Bruker også noen fra H&M, og de er fine så lenge jeg kjører på med base først.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hvor finnes ArtDeco øyeskygge basen? Hvilke butikker har den? Andre gode ideer? ;)

Skrevet
Hvor finnes ArtDeco øyeskygge basen? Hvilke butikker har den? Andre gode ideer? ;)

På estetique

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...