Gå til innhold

En liten test

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, hva slags hobby er det egentlig...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herregud, hva slags hobby er det egentlig...?

Det er ingen hobby. Det var en helt vanlig sak på 1800 tallet

Skrevet

Jeg syns det ser ut som om barnet sover på dette bildet pga at det ene benet ligger over det andre. Men egentlig litt vanskelig å se.

Jeg og samboer fikk et bilde av hans niese som var tatt på dåpsdagen. Det var faktisk ikke så ulikt dette bildet. Er bildet av niesa med dåpskjole mens hun sover. Jeg syntes det bildet vi fikk var ekkelt for det ser ut som om hun er død. Men veldig mange som syntes det var et så sååå fantastisk bilde. :overrasket:

Skrevet
Det er ingen hobby. Det var en helt vanlig sak på 1800 tallet

Jeg refererte til det å legge ut bildene på forumet... Synes det er en syk hobby!

Skrevet
Jeg refererte til det å legge ut bildene på forumet... Synes det er en syk hobby!

Det var ingen hobby. Det var en test for å se om man kan se forskjell på en sovende og en død unge.

men la meg spør om jeg ikke hadde sakt at ungen var død. Ville du da fremdels sakt det var en syk hobby ?.

og så vit jeg vet har jeg ikke brytt noen regeler. Siden bildene er ikke makabre.

Skrevet

Synes fortsatt det er en rar ting å underholde seg med. Dessuten avbrøt du jo testen etter kun ett eller få forsøk, og opplyste om at ungen var død. Deretter legger du ut nok et bilde og opplyser om at det er en død person, så da er det neppe en test...

Jeg er ikke sart, og føler meg verken støtt eller såret - har selv stelt døde mennesker, men følte bare for å lufte min reaksjon!

Gjest vimselot
Skrevet (endret)

King James ville sikkert digga å bli foreviget i døden, når han dør, noe alle må engang... ? En ting er å dø, men å få bildene strødd ut på nettet, vel, verden har jo gått av hengslene for lenge sia, men vil noen ta et bilde av meg når jeg dør, kan de ta bilde av litt aske...

Endret av vimselot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...