Gå til innhold

En liten test

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror barnet sover - jeg vet ikke hvorfor, jeg bare syns det ser slik ut.

Bildet var forresten nydelig, ikke skummelt i det hele tatt.

Gjest King James
Skrevet

vist jeg sier at ungen er død. Er det skummelere da ?

Skrevet
vist jeg sier at ungen er død. Er det skummelere da ?

klarte ikke helt å like det bilde der... jeg synes ungen så død ut jeg

Gjest vimselot
Skrevet (endret)

Barnet hviler. Og er lei av fotografen osv.

Endret av vimselot
Gjest King James
Skrevet

Barnet sover ikke. det er dødt

Skrevet

Jeg tror barnet er dødt, det var jo vanlig før å ta bilder av de døde og ha dem i stua.

Skrevet

Barnet sover.

Bildet ser heller ikke gammelt ut...... bare stylet på for at det skal se gammelt ut.

Nydelig bilde da :D Fotografen har virkelig klart å fange roen i øyeblikket..

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg tror barnet er dødt. Jeg fant selv flere bilder i en gammel kommode på loftet av søsken til bestemoren min, som døde av tuberkulose da de var små. Og de ble altså foreviget etter at de hadde tatt sitt siste åndedrag.

Nydelige bilder, med en helt spesiell ro over seg. Det var ikke uvanlig å ta slike bilder, for å ha et minne.

Derfor tror jeg dette også er et slikt bilde.

Gjest King James
Skrevet
Barnet sover.

Bildet ser heller ikke gammelt ut...... bare stylet på for at det skal se gammelt ut.

Nydelig bilde da :D Fotografen har virkelig klart å fange roen i øyeblikket..

Jeg har sagt svaret 2 ganger. Barnet er DØDT Bildet er fra mellom 1850 og 1890 da det var vanlig i England og ta bilde av de døde. Hvor mange ganger må jeg si at barnet ikke sover en er død før dere ser det ?

Skrevet

beklager den store skriften jeg vet ikke hvordan det skjedde

Gjest vimselot
Skrevet

Barnet hviler.

Og er foreviget via fotografen med dette bildet og på en måte blitt gjort "udødelig".

Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at barnet hvilte, og grunnen til det er beinet som ligger under det andre beinet. Det så så naturlig ut.

Men det var vel kanskje et av ønskene de hadde når de fotograferte sine døde barn, at det skulle se ut som at de sov.

Skrevet

Hvis barnet er dødt, har det dødd mens det sovnet der i sofaen. Det ligger så naturlig og kjolen er ikke dandert pent. Inntrykk av at barnet er dødt kommer kanskje av at underlaget det ligger på minner om svøpet i en kiste.

Gjest King James
Skrevet

barnet trenger ikke nøvendigvis og ha død i søvne.

Du må huske at spesielt i England var det svært vanlig og ta bilder av de døde. Og da pleide de og legge dem slik. Men det finnes andre slags bilder og. Hvor barn ligger i kister sitter i stoler.

I fanget oss foreldrene eller søsken.

Så barnet trenger ikke og ha sovet.

f,eks dette bildet ( personen er død og har øynene åpne ) bare for og advare. Jeg synes det er litt ekelt når de har øynene åpne.

så ikke se om slikt skremmer dere.

http://i26.photobucket.com/albums/c105/axel80/125.jpg

Gjest vimselot
Skrevet

Nei, det skremmer ikke meg. Men hva fan er du ute etter KJ?

Skrevet
Nei, det skremmer ikke meg. Men hva fan er du ute etter KJ?

jeg ville bare se om folk kan se forksjellen på en død og levende person på bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...