Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 25 mai i år ble den herligste gutten min født, han va 4000 gram og 52 cm lang, en stor gutt til å være i Thailand. Sykehuset han ble født i ligger i Nong Khai nord øst thailand.

:):):):):)

post-10406-1186086972_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med gutten!!

Skal dere adoptere ham eller er du sammen med en thailandsk jente?

Skrevet

Gratulerer så masse! :dagens-rose: Kjempeskjønn lien gutt.. :babygutt:

Skrevet
:babygutt: Gratulerer med den skjønne gutten!!
Skrevet (endret)
Gratulere med gutten!!

Skal dere adoptere ham eller er du sammen med en thailandsk jente?

Takker og bukker for alle gratulasjoner.

Han er min ektefødt sønn (ser du nøye etter så har han blå øyne) og hannes mamma og min kone er Thailandsk lærer, vi bor i Nord Øst Thailand Nong Khai og jeg arbeider der for en hjelpeorganisasjon.

Endret av rolfkjo
Skrevet
Han er min ektefødt sønn (ser du nøye etter så har han blå øyne)

Alle nyfødte barn har blå øyne uansett rase ( klarte ikke å dy meg :sjenert: )

Gratulerer med babisen da :sol:

Skrevet
Alle nyfødte barn har blå øyne uansett rase ( klarte ikke å dy meg :sjenert: )

Gratulerer med babisen da :sol:

niks ikke alle har blå øyne, hannes fetter som er thai hadde brune øyne og min nest eldste sønn hadde brune øyne helt fra fødselen

Skrevet

Det var jo ihvertfall det som stod i humanbiologiboka mi på helse-sosialfag, men det kan jo godt hende.

Skrevet
Det var jo ihvertfall det som stod i humanbiologiboka mi på helse-sosialfag, men det kan jo godt hende.

Ingen regler uten unntak, men de aller fleste blir født med blå øyne, ifølge min svigermor som jobber på barsel, og der er det mange unger med innvandrer bakgrunn også, men enkelte ganger er de så mørke at de neste ser svarte ut.

Men det var en flott gutt i alle fall, gratulerer

Skrevet
Takker og bukker for alle gratulasjoner.

Han er min ektefødt sønn (ser du nøye etter så har han blå øyne) og hannes mamma og min kone er Thailandsk lærer, vi bor i Nord Øst Thailand Nong Khai og jeg arbeider der for en hjelpeorganisasjon.

Gratulerer så mye :) Jeg var selv i Nong Khai i april i år. Trivdes veldig godt... :ler:

Skrevet
Gratulerer så mye :) Jeg var selv i Nong Khai i april i år. Trivdes veldig godt... :ler:

ja det er kjønt der i begynnelsen av april var jeg helt øst hos svigermor. fikk du opplevd vann festivalen i april? anbefaler alle å dra utenfor turistområdene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...