Gå til innhold

Barbering med høvel

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes dere jenter er best å bruke sammen med høvelen når dere barberer dere der nede? Jeg planlegger å gjøre det for første gang (dvs. rake alt bort) i aller nærmeste framtid. Går det an å bruke barberskum eller bruker dere andre ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tine Iren
Skrevet

Bruk barberskum du. Barber MED hårene. og husk, det er IKKE unormalt å få røde prikker der nede etter barbering. Etter du har barbert deg regelmessig med en eller to dagers mellomrom en stund så forsvinner desse prikkene og du blir nyyydelig ;)

lykke til

Gjest Lott@
Skrevet

Babyolje!!!!

Pass på at du bløter området skikkelig før barbering - dette hindrer sårhet i etterkant.

Skrevet

Jeg bruker uparfymert barberskum eller barberkrem (Clinique)da det er mildere for den sarte huden i underlivet. Etter barbering, og også noen dager etterpå, bruker jeg ren aloevera gelè. Det roer ned huden og forebygger røde prikker. Hvis jeg barberer meg fast (2 -3 g. pr. uke) smører jeg meg med aloe vera gelèen morgen og kveld. Jeg får lett røde prikker hvis jeg går med trange bukser når jeg er nybarbert, det kan være lurt å unngå det.

Gjest Cand.Pubic.hår
Skrevet

Et godt råd

Masser inn olivenolje før du begynner og til slutt.

Skrevet

:o

Jeg får noia hver gang noen nevner Babyoil. Det svir jo som rakkern'!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...