Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg ble kjent med en kollega i fjor, som jeg hadde sett en stund på. Visste han hadde samboer, men satset hardt på en firmafest og ble kjent med han. Viste seg at han og samboeren var inne i en tøff periode, mens vi bare klaffet og passet perfekt sammen. Kort historie, hun flyttet ut og jeg inn, og alt var bare perfekt. Etter et par måneder begynte vi å krangle og han var mye borte. Så gjør han det plutselig slutt med meg og ber meg flytte. Jeg tenker at kanskje det gikk litt fort, men vi hører jo sammen så han vil jo innse at det er oss bare han får litt tid. Nå hørte jeg at han prøver å få eksen tilbake, og at de tom har vært på ferie sammen i sommer Han hadde også fortalt en kollega at han HENNE han elsker og vil gifte seg med!!!!! Er sikker på at familien hans står bak dette. De fortsatte å invitere henne på middager ol, mens jeg ble aldri invitert. Ikke ville de komme på besøk hos oss, men vi bodde sammen. Jeg skjønner det bare ikke. Hva skal jeg gjøre
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Dette er det man må regne med om man prøver seg på folk som er opptatt...Det går dessverre ofte slik.
Frey Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hva skal jeg gjøre Prøve deg på en som ikke er opptatt neste gang. Det at et par går igjennom en tøff periode betyr ikke at de ikke elsker hverandre. Når de får ting litt på avstand vil de gjerne finne tilbake til hverandre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg ble kjent med en kollega i fjor, som jeg hadde sett en stund på. Visste han hadde samboer, men satset hardt på en firmafest og ble kjent med han. Viste seg at han og samboeren var inne i en tøff periode, mens vi bare klaffet og passet perfekt sammen. Kort historie, hun flyttet ut og jeg inn, og alt var bare perfekt. Etter et par måneder begynte vi å krangle og han var mye borte. Så gjør han det plutselig slutt med meg og ber meg flytte. Jeg tenker at kanskje det gikk litt fort, men vi hører jo sammen så han vil jo innse at det er oss bare han får litt tid. Nå hørte jeg at han prøver å få eksen tilbake, og at de tom har vært på ferie sammen i sommer Han hadde også fortalt en kollega at han HENNE han elsker og vil gifte seg med!!!!! Er sikker på at familien hans står bak dette. De fortsatte å invitere henne på middager ol, mens jeg ble aldri invitert. Ikke ville de komme på besøk hos oss, men vi bodde sammen. Jeg skjønner det bare ikke. Hva skal jeg gjøre Drite i fyren. Han er jo tydeligvis ikke forelsket i deg lengre. Du har sikkert bare vært en mellomstasjon
Gjest tomat Mina Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg skjønner det bare ikke. Hva skal jeg gjøre Om du ikke fatter den så er det ikke noe vits i å svare deg i sin helhet heller *koko*
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Jeg ble kjent med en kollega i fjor, som jeg hadde sett en stund på. Visste han hadde samboer, men satset hardt på en firmafest og ble kjent med han. Viste seg at han og samboeren var inne i en tøff periode, mens vi bare klaffet og passet perfekt sammen. Du visste han hadde samboer, men ville satse sterkt på han, spes, fordi han og samboeren var i en sårbar situasjon! dette fortjente du vel egentlig, eller er du sååååå NAIV og dum?
Gjest vimselot Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Slik er livet... Du ts. kan ikke gjøre noenting, du har gjort det du kunne og å blande seg inn i andres forhold, vel... Du har vel lært noe av dette da?
Gjest =tentacle= Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Hva skal jeg gjøre Bite i det sure eplet og innse at det er han som føler sterkt for eksen, og at det ikke er hans mamma og pappa som har bestemt det... En som sjonglerer damer på den måten står ikke høyt i kurs hos meg heller. Dumt å dra ny dame inn i hjemmet han har hatt med samboer for et blaff av forelskelse i en bølgedal av forholdet.
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Det er nok ikke noe du kan gjøre. Jeg tror det betyr ulykke å satse på en som er opptatt, jeg har ikke hørt om mange historier der det har gått bra. Bedre lykke neste gang!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Hei.. Hvis det er noen trøst - så vet du jo at han og eksen har problemer, og at dette ikke er noe lett for dem. Men du bør gå videre med livet ditt, og glemme denne personen
Gjest Barbara Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Tviler på at han ville tatt tilbake en dame han ikke elsket bare for at familien ville det. Og deres oppførsel mot deg skjønner jeg egentlig godt. Det er ikke bare å "kaste ut en person og kaste inn en annen". Mulig det funker for deg, men de rundt trenger kanskje tid til å venne seg til en slik situsjon. Det at du (måten du skriver på) kanskje virker litt kald og ufølsom i forhold til dette (flytter rett inn før senga hennes er kald f.eks.), har vel kanskje ikke gitt dem et bedre syn på deg heller.. Men uansett, du må nok innse (slik mange andre som liker å kapre opptatte menn har måttet innse tidligere) at nyhetens interesse er gått over for han. Du var nok et blaff, som satset hardt og ga ham masse positiv oppmerksomhet, men etterhvert kommer savnet etter det som er kjent og kjært. De fleste forhold har dårligere perioder også, uten at det trenger bety at han ønsket å kvitte seg med henne. Men det er også noe utro folk ofte sier for å rettferdiggjøre/forsvare det de gjør. Hva du skal gjøre? Gå videre, og ta lærdom av dette. Finn deg en som er bare din.
Gjest lykkelig eks-frue i.i. Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Denne situasjonen har du selv laget. Og uansett hvor lei deg du er, så har jeg absolutt ingen empati med deg. Du har gått inn for å ødelegge et forhold. Du la deg etter en person når du visste han hadde samboer. At man har problemer (en tøff periode) vil ikke si at kjærligheten er slutt. mens vi bare klaffet og passet perfekt sammen. Innse at du var en prøveklut for ham. Du var bare et nummer. En mellomstasjon som fikk ham til å innse hvilke følser han egentlig hadde for sin samboer. Er sikker på at familien hans står bak dette. De fortsatte å invitere henne på middager ol, mens jeg ble aldri invitert. Synes du dette er rar? Her har du gått inn for å ødelegge, så klart du ikke vil bli tatt i mot med åpne armer. Dere kan jo ikke akkurat ha vært sammen lenge heller før du flyttet inn, og ikke bodd sammen så lenge heller. Hva du skal gjøre? Våkne opp og skjønne at dere ikke er perfekte for hverandre. Det er bare i ditt hode tydeligvis. Du bør holde deg langt unna. Hjelpes, hvor dum går det an å bli?
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Jeg ble kjent med en kollega i fjor, som jeg hadde sett en stund på. Visste han hadde samboer, men satset hardt på en firmafest og ble kjent med han. Viste seg at han og samboeren var inne i en tøff periode, mens vi bare klaffet og passet perfekt sammen. Kort historie, hun flyttet ut og jeg inn, og alt var bare perfekt. Etter et par måneder begynte vi å krangle og han var mye borte. Så gjør han det plutselig slutt med meg og ber meg flytte. Jeg tenker at kanskje det gikk litt fort, men vi hører jo sammen så han vil jo innse at det er oss bare han får litt tid. Nå hørte jeg at han prøver å få eksen tilbake, og at de tom har vært på ferie sammen i sommer Han hadde også fortalt en kollega at han HENNE han elsker og vil gifte seg med!!!!! Er sikker på at familien hans står bak dette. De fortsatte å invitere henne på middager ol, mens jeg ble aldri invitert. Ikke ville de komme på besøk hos oss, men vi bodde sammen. Jeg skjønner det bare ikke. Hva skal jeg gjøre Hvorfor ble du sammen med en mann som hadde samboer? Såklart han elsker henne høyere enn deg. Du var nok bare en trøst for han da han ikke hadde det noe bra. Han er ikke noe å satse på.Om dere hadde blitt sammen og fikk problemer i forholdet hadde han sikkert også da gått ut å funnet seg en annen og du hadde blitt bedratt. Skjønner ikke at hans første samboer gidder å gå tilbake til han når han faktisk har "pult" på deg imellomtiden- Glem denne dotten, og aldri gå på en mann som er opptattDet er veldig stygt gjort.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Jeg skjønner det bare ikke. Hva skal jeg gjøre Det visste seg at den prinsen du kysset var på vei til å bli frosk igjen (takk Mayamor, i en annen tråd her i dag). Legg det bak deg, ta lærdom av det og gå videre. Du var en trøstepike for en mann en kort stund. Det var sikkert positive ting som du kan smile av om noen år, men dette forholdet er over. Om det er hans familie, hun, kongen, Michael Jackson eller Grønne Menn Fra Mars som har lokket og lurt han eller om han selv har foretatt et valg - det spiller mindre rolle. Han har valgt henne. Ha litt stolthet og si til deg selv at enten er du første valget eller så kan det bare være. Vil du virkelig ha "restemiddagen" når han kommer tuslende og det ikke funker med samboeren likevel? GÅ videre i livet ditt, en erfaring rikere, men med stoltheten i behold.
Gjest -ts- Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 Ser jo at det ikke er noe særlig sympati å få her, men må bare få det ut. Noen her må jo ha opplevd noe lignende. Leste for litt siden om hun her inne som ville ha eksen tilbake og ba om råd om det. Hun fikk jo både sympati og råd her inne.... Snek meg inn på kontoret hans i dag og sjekket mobilen hans. Det var så og si bare meldinger til og fra henne. Om hvor høyt han elsket henne, at han gjorde hva som helst for å få henne tilbake, at han ville vente for alltid,han ville vise henne at han var verdt å stole på, samlivsterapi etc. Føler meg brukt. Jeg foreslo samlivskurs da vi hadde problemer, men det hadde han ikke noe tro på. Han har heller aldri sagt til meg at han elsker meg, eller sendt så kjærlige meldinger til meg.. Jeg hadde satt mye mer pris på å få slike meldinger fra han enn det hun ser ut til å gjøre. Trodde virkelig at vi hadde en framtid og jeg elsker han
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 men vi hører jo sammen Å? Jøss, det virker ikke som om han er enig med deg.
Frey Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Ser jo at det ikke er noe særlig sympati å få her, men må bare få det ut. Noen her må jo ha opplevd noe lignende. Leste for litt siden om hun her inne som ville ha eksen tilbake og ba om råd om det. Hun fikk jo både sympati og råd her inne.... Gikk også hun inn for å aktivt ødelegge for eksen og hans eks? Snek meg inn på kontoret hans i dag og sjekket mobilen hans. Det var så og si bare meldinger til og fra henne. Om hvor høyt han elsket henne, at han gjorde hva som helst for å få henne tilbake, at han ville vente for alltid,han ville vise henne at han var verdt å stole på, samlivsterapi etc. Hærre mæ, er du gammel? Hva har du i hans private sone og gjøre? Håper han finner ut av det og anmelder deg for brudd på privatlivets fred eller noe sånt. Det er faktisk ulovlig å lese annens post, og tekstmeldinger er også post. Føler meg brukt. Jeg foreslo samlivskurs da vi hadde problemer, men det hadde han ikke noe tro på. Han har heller aldri sagt til meg at han elsker meg, eller sendt så kjærlige meldinger til meg.. Jeg hadde satt mye mer pris på å få slike meldinger fra han enn det hun ser ut til å gjøre. Det tar sikkert litt tid for henne å stole på ham igjen siden du ødela forholdet. Når han sier at han elsker henne og aldri har sagt det til deg: ta hintet! Trodde virkelig at vi hadde en framtid og jeg elsker han Det kommer sjelden eller aldri noe godt ut av å aktivt bryte opp et forhold slik du har gjort. Du har dummet deg ut, ganske enkelt. Hadde du latt de bryte opp av seg selv og så kommet ham i møte når han var singel hadde kanskje situasjonen vært en helt annen. Men la nå mannen være i fred heretter, han vil ikke ha deg. Og synes du ikke at du fortjener en som elsker deg og ikke eksen?..
mamut75 Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 Syntes dere er unødig harde mot trrådstarter her som tross alt , iallefall nå , er den som sitter med et knust hjerte . Det er kanskje lett , hvis partner er utro , å skylde på den parten som har kommet imellom , men saken er jo den at det kreves 2 aktive parter før det innledes et nytt forhold . Jeg har iallefall fremdeles til gode å se en person regelrett bli tvunget til å starte et forhold til en annen person . Det er selvsagt mye mere behagelig , dersom partner har vært utro eller gått og forelsket seg i en ny person , å skylde på "den som blander seg inn " , istedet for å kanskje innse at ens utkårede ikke har den karakterstyrken en likte å tro eller kanksje enda værre faktisk har gått hen og forelsket seg , og den personen er ikke en selv ... Det hjelper imidlertid ikke å stigmatisere alle single mennesker som etablerer relasjoner til folk som allerede har et annet forhold til den andre personen . Fristelser vil alltid eksistere , og det er bare ens utkårede som kan bestemme om de vil falle for fristelsen eller respektere partner . Til trådstarter : Glem "prins(esse) vet ikke hva jeg vil " .
Gjest vimselot Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Ja kjære deg, de fleste menn som er utroe, går tilbake til eksen sin. Og de fleste kvinner tilgir utroskap. Menn, stort sett, liker ikke løse kvinner som hopper rett i sengehalmen...ikke før de synes sexen er blitt en rutine... Menn har ofte et behov for å prate med kvinner de liker, om de har et problem, og det kan ende i sex, ja. Har lest om dette kun, er enda jomfru. Dvs har snart et jubilleum, for det er noe å feire, for meg og mine spøre venninner (vi er helt ulike, så ikke vennligst sett meg i en bås)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå