Gjest Tjohei Skrevet 2. august 2007 #1 Del Skrevet 2. august 2007 Bruker dere forskjellige dyner om sommeren og om vinteren? Jeg lurer på om jeg skal kjøpte sommerdyner. Er det noen vits i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. august 2007 #2 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har samme dyne hele året. Fryser ikke på vinteren, er ikke for varm på sommeren = trenger ikke to forskjellige dyner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. august 2007 #3 Del Skrevet 2. august 2007 Vi bruker sommerdyner året rundt (på de varmeste dagene bare et tynt laken). Har en skikkelig varm andedunsdyne, men den har jeg bare brukt mens jeg bodde i England (makan til kalde og uisolerte hus skal man lete lenge etter). Nå liker vi å ha det kjølig om natten da, så sommerdyner er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 2. august 2007 #4 Del Skrevet 2. august 2007 Mannen og jeg har både vinter- og sommerdyner. Jeg bruker vinterdyna mi hele året, han bruker sommerdyna si hele året. Så ser egentlig ikke hva vi skal med de to andre dynene. Han er alltid varm, mens jeg er en frysepinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 2. august 2007 #5 Del Skrevet 2. august 2007 Vi har ei veldig god og lett sommerdyne, som også varmer forbausende bra på kjølige sommernetter, og som vi bruker ca. juni-august. Den er helt fantastisk på varme netter (ikke at der er alt for mange av dem, da). Resten av året bruker vi ei varm og god vinterdyne. Vi har forresten dobbeldyne, det er veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 3. august 2007 #6 Del Skrevet 3. august 2007 Vi har sommerdyner og vinterdyner. Sommerdynene er bare tynne, lette og går rett som det er i vaskemaskin. Vinterdynene er tykke og ekstra lange, så kan man pakke seg godt inn. Vi har alltid vinduet åpent på soverommet, og når det er så kaldt at vannet i hundeskåla fryser, da ville vel sommerdyner blitt litt snautt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 3. august 2007 #7 Del Skrevet 3. august 2007 Vi brukersommerdyner fra ca april/mai til ut i oktober en gang. Alle våre dyner har ekstra lengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå