Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter det produktet som gjør det hvite på øyet enda mer hvitt?

Hvor får man kjøpt det, og er det farlig å bruke en gang i blant? (ala til fest)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter Clear Eyes og er ikke farlig. Får kjøpt det i utlandet i alle fall.

http://www.cleareyes.com/

Mener å ha hørt at de kanskje har det på apoteket også.

Skrevet
Det heter Clear Eyes og er ikke farlig. Får kjøpt det i utlandet i alle fall.

http://www.cleareyes.com/

Mener å ha hørt at de kanskje har det på apoteket også.

Tror ikke man får det på apoteket her i Norge, men lett å finne i utlandet eller på nett. Jeg har til tider brukt det. Er ikke farlig, men skal ikke misbruke det. Ok en gang i mellom på fest osv

Skrevet

inneholder noe stoffer som er ulovlig i norge tror jeg. greit å bruke av og til men ikke hver dag liksom. (kjenner noen som fikk litt trøbbel med øynene pga mye festing = hyppig bruk)

Skrevet

Clear Eyes finnes ikke på apoteket. Men det finnes noen allergidråper som gjør bortimot samme jobben. De heter Spersallerg og er fra Novartis. Reseptfrie. Funker på meg i alle fall :)

Skrevet

Hvordan blir øynene når en bruker dråpene da, helt hvite i øyenhviten? Mer enn det en er til daglig?

Skrevet

Hvis det er samme typen som jeg tror det er, så fungerer de slik at blodårene trekker seg tilbake slik at man fjerner det røde på øynene. Har hørt at man kan bli avhengig av disse dråpene, at man får mere og mere blodårer som synes. Men vet ikke om det stemmer.

Skrevet

Ja, øyeeplet blir hvitere fordi blodårene trekker seg sammen (eller noe sånt, fikk en forklaring en gang, men husker ikke helt). Mange som røyker hasj som bruker det f.eks., og det er vel derfor det finnes på Shangri La, tenker jeg... ;)

Skrevet

Jeg har sett det på tax free på båter til Danmark og Sverige.

Skrevet

Jeg brukte clear eyes en del for noen år siden... Ble liksom litt avhengig og det var IKKE noe bra for mine øyne! Brukte det ikke hver dag, men følte automatisk at øynene mine var ganske røde når jeg ikke brukte det, og så var jeg plutselig inne i en ond sirkel. Clear eyes fikk meg til å klø og svi på øynene, men da brukte jeg det flere ganger i uken over en periode på 2 uker. En sjelden gang til fest skader nok ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...