Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det et under når et barn blir født?

Eller er dette bare nok en solskinnshistorie? Pleier menn å være så deltakende som denne mannen? Og pleier de å kline med sin kone etter bragden?

Jeg ser ikek for meg at jeg hadde klart det denne kvinnen gjør: men all applaus til henne! :)

http://www.youtube.com/watch?v=94kM-Psb5AM...ted&search=

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Så klart det er et under når noen blir født!

Jeg blir alltid underlig rørt over å se fødsler, selvom bakgrunnsmusikken på denne filmen gjorde sitt beste for å ødelegge. På et vis er alle fødsler vakre - og ja, jeg kysset mannen min etterpå!

Skrevet

Et barn er et under, uten tvil!

Men slettes ikke alle fødsler er vakre.

Må ærlig talt si at jeg synes endel av fødselsfilmene på YouTube fungerer utmerket om prevensjon......

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg synes det var en veldig fin film :grine:

Skrevet

Jeg syns det var en kjempefin film.

Og at de klinte var vel en kraftig overdrivelse.

Jeg tror nok jeg også kunne tenkt meg å gi mannen m in et kyss etter noe sånt... Hvis ikke hadde det nesten vært rart.....?

Og det er et under, hver gang syns jeg.

Gleder meg til det blir min tur. Ikke til smertene, for all del. Men til å få barnet i armene for første gang :D

Skrevet

Min fødsel var absolutt ikke vakker, mye blod og nesten tap av både barn og mor. Tror ingen ville syntes den videoen hadde vært fin. Jeg har ikke behov for å se andres fødsler på video og knapt nok min egen. Jeg hadde ikke følt meg helt bekvem under en filmfremvisning av mine venners fødsler. Men det er sikkert fint for barnet å se når det blir modent for det.

Lykken for meg er selve barnet.

Skrevet

Kanskje ikke mannens mest sexy øyeblikk...

Skrevet

Tenk å legge ut en slik film! I det hele tatt, tenk å filme noe slikt! Dette var intet annet enn kvalmende og skremmende. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke har vært igjennom noe slikt, og at min neste fødsel også blir et keisersnitt.

Gjest Elastica
Skrevet
Tenk å legge ut en slik film! I det hele tatt, tenk å filme noe slikt! Dette var intet annet enn kvalmende og skremmende. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke har vært igjennom noe slikt, og at min neste fødsel også blir et keisersnitt.

Jeg trodde det var et keisersnitt? *klø i hodet*

Kvalmende? Det var jo ikke en dråpe blod der..?

Skrevet
Jeg trodde det var et keisersnitt? *klø i hodet*

Kvalmende? Det var jo ikke en dråpe blod der..?

Jeg fikk ikke linken til å virke, så jeg klikket meg inn på nærmeste film i ruten ved siden av. Jeg har visst fortsatt ikke sett filmen som debatteres her :ler:

Gjest Elastica
Skrevet
Jeg fikk ikke linken til å virke, så jeg klikket meg inn på nærmeste film i ruten ved siden av. Jeg har visst fortsatt ikke sett filmen som debatteres her :ler:

Ok, og med de malende beskrivelser av andre fødsler på youtube, skal jeg holde meg langt unna den kategorien. Fødsler er tross alt best i minnet - evnt de redigert utgavene som er moderate nok til å vises på tv i beste sendetid. :)

Skrevet
Ok, og med de malende beskrivelser av andre fødsler på youtube, skal jeg holde meg langt unna den kategorien. Fødsler er tross alt best i minnet - evnt de redigert utgavene som er moderate nok til å vises på tv i beste sendetid. :)

Der er vi enige, du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...