Gjest Jorn Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Har hatt kontakt med ei jente på 24 år via internet i ca. et halvt år nå. Er selv 26…. Er ganske frustret nå. Har snakket flere ganger om at vi skal møtes -vi bor langt fra hverandre. Hun sier at hun ønsker å møte meg og gleder seg til det. Men når vi nærmest har avtalt at hun skal komme, blir det stille fra hennes kant, gjerne flere dager opptil ei uke eller to. Når etter jeg hvert spør om det er noe som er feil, sier hun at hun dessverre ikke kan komme pga. av hun er opptatt med jobben. Dette har hendt 3 ganger. Muligens litt lite info for å få insikt her. Men jeg er interisert i henne og hun sier hun er interisert i meg og vil møtes. Virker som det er noe hun er usikker på og vil at jeg skal si…. Jeg skjønner ikke hva…. Om det skulle bli seriøst et forhold mellom oss, måtte det innebære at en av oss må flytte. Jeg har sagt at det har jeg evnt. mulighet for siden jeg jobber offshore. Jeg har oppfattet at jeg kan begynne å spørre mer en jeg burde når det nærmer seg at hun skal komme. Tyder på at hun vil at jeg skal si noe når hun blir stille… Men jeg skjønner ikke…. Stemmer det at når kvinner blir stille er det noe de egentli vil prate om og at menn skal si? Om vi møtes og det utvikler seg, blir man jo mer knyttet til hverandre. Mulig hun er redd jeg bare er ute etter sex. Noe jeg ikke er fordi jeg liker henne veldig godt. HELP!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hmmmm,minner meg om min situasjon.. Men, her er det han som aldri klarer å avtale å møtes og han bor 30 min unna meg. Jeg har tolket det som han ikke er interessert og bare gitt f...men, kanskje han er redd?
B.A. Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Virker som om den mest sannsynlige grunnen er at hun faktisk ikke er så interesert. Kanskje bare liker oppmerksomheten og anonymiteten internett gir henne.(?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå