Jens Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Får man noe som helst permisjonspenger dersom man ikke har jobbet de siste 6 av 10 måneder. Hvor kan jeg lese mer om dette?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Man får et engangsbesløp. Se her: http://www.nav.no/page?id=330
Kaffeavtalen Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Det kommer an på om du har fått arbeidsledighetstrygd eller ikke. slike penger blir regnet som inntekt og du får fødselspenger beregnet etter dem.
L@dy Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Får man noe som helst permisjonspenger dersom man ikke har jobbet de siste 6 av 10 måneder. Hvor kan jeg lese mer om dette? Du får permisjonspenger av arbeidsledighetstrygt, hvor mye du får kommer jo an på hvor mye du får i trygt. Jeg var arbeidsledig i svangerskapet og mottok det.
Jens Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Du får permisjonspenger av arbeidsledighetstrygt, hvor mye du får kommer jo an på hvor mye du får i trygt. Jeg var arbeidsledig i svangerskapet og mottok det. Hvor mye svangerskaps penger får man av arbeidsledighetstrygd?
Kaffeavtalen Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Hvor mye svangerskaps penger får man av arbeidsledighetstrygd? 100% eller 80% alt etter hva man velger. Dette er likt med vanlig inntekt
L@dy Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Hvor mye svangerskaps penger får man av arbeidsledighetstrygd? Som Kaffeavtalen sier kan en velge 100 eller 80% som om det skulle vært "vanlig" lønn. Jeg mottok pengene fra Nav trygdekontor.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Kunne kanskje lagd egen tråd på dette spørsmålet, men siden det er litt i samme gate prøver jeg her: Hvordan er det med fødselspenger dersom man går på attføring?
Gjest Opa Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Hvordan er det med fødselspenger dersom man går på attføring? Nada! Eller, dvs; engangsstønad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå