Cidric Skrevet 2. august 2007 #21 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er 29. Jeg føler meg ung. Det sitter litt i hodet, det. Jeg kjenner kvinner som er like gamle som meg som er gamle. (ble litt rar setning) 29 er en fin alder. Kommer selvsagt på hvor mange ganger du har fylt 29. Noen kvinner har vært gjennom en del av de bursdagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 2. august 2007 #22 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Edit: Var ikke deg jeg lo av Cidirc, men kommentaren til Nedfall. Endret 2. august 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 2. august 2007 #23 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) 29 er en fin alder. Kommer selvsagt på hvor mange ganger du har fylt 29. Noen kvinner har vært gjennom en del av de bursdagene Hmmm. Hvor er vise finger smilyen? Arrg, bare skrivefeil nå. Tror jeg må legge meg. Endret 2. august 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #24 Del Skrevet 3. august 2007 Mmm.. trettien. :rødme: Pokker også ! Vel.. føler meg egentlig kassert av de mange mange unge jentene, jeg også ! Ja ! Kutt ut dette tullet her, du er ikke gammel ! Nei men! :-D Nå fikk du meg til å smile godt :rødme: Oppmuntrende å lese at det er noen menn igjen som får stjerner i blikket av jenter over 22 Hvor befinner alle dere seg mon tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. august 2007 #25 Del Skrevet 3. august 2007 Ditto, men er vel ikke det noe tap akkurat... Fine, unge kropper, jada, men også en total mangel på selvinnsikt og evne til refleksjon, og et interessefelt som kan drive enhver voksen mann fra vettet... Grøss & gru.... (JA, jeg vet det fins oppegående og reflekterte unge kvinner, men de er i mindretall) Men! jeg har da heldigvis fortsatt en ung og fin kropp jeg! hehe. Og vet du hva, jeg er enig med deg forøvrig. Jeg har alltid sett på meg selv som litt "dypere", altså ikke overfladisk - men årene har ikke gjort en mindre reflektert nei.. Det er jo som når vi treffer gutter i begynnelsen av tyveårene og, det er ofte litt for tomt der rett og slett. Generaliserende ja, men i mange av tilfellene er det jo sånn. Men hvorfor er det så mange menn som tydeligvis ikke trenger en jente med mer innabords enn det faktum at hun er 24? Her sitter man jo etter deres mening, fortsatt ganske så ung, pen MED livserfaring og personlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 3. august 2007 #26 Del Skrevet 3. august 2007 Nå er det mulig at dette har forandret seg, for det er en par-tre år siden jeg leste det, MEN: De som det er flest single av, er menn i 30-årene og damer i 50-årene. Så du har faktisk flere å velge i enn menn på din alder har. Hvis du ser på en hvilken som helst nettdating-side, så er det alltid en høyere prosent av menn enn damer. Men så gjelder det å finne "den rette", da... Anbefaler forresten nettdating, rett og slett fordi det er mange å velge i, og du møter mennesker som du aldri ville ha truffet på ellers. Jeg fant kjæresten min på nettet. Men var på mange dater før det, hvor ting ikke stemte. Men de var jo hyggelige alle sammen, og siden vi allerede hadde mailet på nettet, så hadde vi jo ting å prate om, så det ble ikke noen pinlige dater. Håper ikke du "tar til takke med" den første og den beste i hvertfall, det er mye bedre å være alene enn å være i et dårlig forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. august 2007 #27 Del Skrevet 3. august 2007 Min prins ble ikke umiddelbart til en frosk, men etter 3 dater skjedde forvandlingen. Jeg synes at han var en søt og morsom froskevenn fram til det... Moralen min er; tenk om jeg hadde gidd meg etter en eller to dater? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. august 2007 #28 Del Skrevet 3. august 2007 Oppmuntrende å lese at det er noen menn igjen som får stjerner i blikket av jenter over 22 Jeg synes egentlig det er en urettferdig tankegang ovenfor menn. Og for kvinner over 22. Ikke for å tråkke deg på tærne eller være frekk, men du setter en stor gruppe i bås og tenker nedsettende om gruppen (og deg selv?) samtidig. Det er ikke så veldig attraktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #29 Del Skrevet 3. august 2007 Nei, da har du misforstått meg TOTALT. Jeg ønsker ikke å sette verken menn, jenter rundt 22 eller jenter i min alder i en bås. Jeg presiserte at jeg ikke mente å generalisere. Om noe, er det et stort kompliment til jenter som jeg ser på som i sin beste alder. Det enenste jeg skrev tidligere, var at jeg støttet at det var noe å si for livserfaring og. Men igjen, at det overhodet ikke gjelder alle. Det er nok av umodne 30 åringer for å si det sånn. Når det kommer til menn, er jeg overhodet ikke bitter. Jeg VET at det ikke er alle menn som kun vil ha yngre jenter. Disse innleggene har vel til tider en snev av ironi i seg ikke sant.. Jeg generaliserer nok til å få frem poenget mitt, mener ikke å tråkke noen på tærne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. august 2007 #30 Del Skrevet 3. august 2007 Ok, det var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #31 Del Skrevet 3. august 2007 Ok, det var bra. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. august 2007 #32 Del Skrevet 3. august 2007 Selv har jeg store planer om at trevdeårene skal bli min beste alder. Da jeg var 22 hadde jeg ikke peiling på så mye, og jeg følte meg usikker på mange ting. Selv om mange sa til meg: Begynnelsen av 20-årene er din beste alder, det er nå du må leve livet! Men jeg følte meg bare lost i en stor verden. Jeg trives mye bedre som 29 enn som 22, og jeg kunne ikke tenke meg å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke utgått på dato Skrevet 3. august 2007 #33 Del Skrevet 3. august 2007 Slapp av, du har det beste foran deg- i mange,mange år enda. Et lite hjertesukk fra meg, en dame i beg av 50-årene, som ikke føler meg hjemme i min egen generasjon. Jeg ser bra ut, om jeg må få si det selv, slank, ikke snev av grått hår,og er ungdommelig uten å være panisk. Selv om jeg greier meg godt økonomisk, så er jeg hverken kravstor eller dominerende, og feminin så det holder......og har et avslappet forhold til det meste - noe som sikkert kommer med alderen. Har vært singel i mange år, og har i det siste prøvd meg litt på nettet, men merker godt at menn i min generasjon vil helst ha damer som er yngre. Mye yngre. Jeg er hvertfall i ferd med å gi opp, for på nettet får jeg kun "tøysesvar" fra menn rundt 30, og ellers har jeg god tjangs på de som nærmer seg 70. Ingen av disse er aktuelle for meg- som livspartner, og det er jo det jeg er ute etter. Synes sjøl at jeg har så mye å gi, kunne fått det så trivelig sammen med en mann omtrent på min egen alder,med noenlunde samme interesser og verdier........men syns dette er vanskelig. Skulle nesten ønske jeg kunne være 30 igjen, men da måtte jeg kunne ta med meg all erfaringen tilbake også..... Så kjære trådstarter, du har mye å velge i, og livet ligger foran deg! -Så heldig du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. august 2007 #34 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Ikke utgått på dato; Jeg kjenner flere kvinner i begynnelsen av 50-årene som er i samme situasjon som deg. Flotte kvinner, alle sammen. Jeg tror det er viktig å nyte øyeblikket vi har nå, ikke se bakover, annet enn å nyte gode minner. Kvinner i 30-årene ønsker de var 20. Kvinner i 40-årene ønsker de var 30, osv. Kanskje en av grunnene til at så mange ønsker seg tilbake, er at de rett og slett glemte å leve i nå-et? (Det var ikke spesielt myntet på deg altså, men en generell påstand.) Uansett, jeg håper du finner det du søker. Ang. at menn fra din generasjon vil ha langt yngre kvinner; Jeg er litt overrasket over det. Jeg trodde egentlig det var en klisje. (Type: Mann i 50-årene takler midltivskrise med fet bil og ung dame) Selv kunne jeg ikke tenke meg en mann på +/- 50. Forskjellene mellom oss hadde blitt for store. Endret 3. august 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. august 2007 #35 Del Skrevet 3. august 2007 Ang. at menn fra din generasjon vil ha langt yngre kvinner; Jeg er litt overrasket over det. Jeg trodde egentlig det var en klisje. (Type: Mann i 50-årene takler midltivskrise med fet bil og ung dame) Selv kunne jeg ikke tenke meg en mann på +/- 50. Forskjellene mellom oss hadde blitt for store. Og jeg (28 år) testet dette med å date en mann på 49 nå i sommer. Det var hyggelig en stund, men det ble veldig fort klart at vi nok ikke var noe for hverandre i lengden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke utgått på dato Skrevet 3. august 2007 #36 Del Skrevet 3. august 2007 - Bare for ordens skyld, så mente jeg ikke at trådstarter skulle finne seg en 50åring, men poenget var, som tidligere nevnt i tråden, at det finnes nemlig mest menn rundt de 30 som er ledige på markedet. -( Pluss kvinner i 50-årene) Og jeg er helt enig i at det er viktig å leve i nuet - om det er aldri så mye en klisje- og ikke hige etter noe annet hele tiden. Selv lever jeg i nuet som bare det, har ingenting å klage på overhode- men så var det denne armkroken,da..... Det har jo hendt at jeg har datet menn på min alder, en sjelden gang, men det skal noe til at alt klaffer fordi vi er samme generasjon også. Når verdiene våre er lysår i forskjell, så foretrekker jeg tross alt singletilværelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. august 2007 #37 Del Skrevet 3. august 2007 Når verdiene våre er lysår i forskjell, så foretrekker jeg tross alt singletilværelsen. Jeg tenker det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig laidback lissom Skrevet 7. august 2007 #38 Del Skrevet 7. august 2007 Problemet her er vel at kvinner og samfunnet generelt ikke er så fleksible. Det fins nok av menn med forskjellige parafilier (nytt ord jeg lærte i en annen tråd her) som kunne tenkt seg å date mammaen sin, litt sånn Ashton Kutscher + Demi Moore, men da blir du seriøst mobba av alle rundt deg, i tillegg til at de fleste kvinner ønsker eldre menn. Bottom line er at de som har det lettest med å få seg noe, er de yngre jentene, som bare kan blunke, så får de seg et ligg, og deretter er det lettere for eldre menn enn for eldre kvinner å få seg noe. Unge gutter- det er sånn midt imellom. De får seg noe hvis de er tidlig utvikla, ellers får de seg noe hvis de velger ei skolejente. Slik er det bare, like it or not. Du får snoke etter en 70 åring eller en gerontofil gutt da vet du, frk gått ut på dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #39 Del Skrevet 7. august 2007 Problemet her er vel at kvinner og samfunnet generelt ikke er så fleksible. Det fins nok av menn med forskjellige parafilier (nytt ord jeg lærte i en annen tråd her) som kunne tenkt seg å date mammaen sin, litt sånn Ashton Kutscher + Demi Moore, men da blir du seriøst mobba av alle rundt deg, i tillegg til at de fleste kvinner ønsker eldre menn. Bottom line er at de som har det lettest med å få seg noe, er de yngre jentene, som bare kan blunke, så får de seg et ligg, og deretter er det lettere for eldre menn enn for eldre kvinner å få seg noe. Unge gutter- det er sånn midt imellom. De får seg noe hvis de er tidlig utvikla, ellers får de seg noe hvis de velger ei skolejente. Slik er det bare, like it or not. Du får snoke etter en 70 åring eller en gerontofil gutt da vet du, frk gått ut på dato. Tror ikke helt du har lest innlegget mitt da, med hensyn til hvor kresen jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 8. august 2007 #40 Del Skrevet 8. august 2007 30 årene nå, er som 20 årene for 20 år siden. tidene har forandret seg. folk får jo ofte ikke barn før de er 35 og sånt jo. ikke uvanlig det lenger. du har da litt tid igjen. de fleste mener man har det best i årene fra 25+ også. for da har man kommet igjennom en del av det man burde komme igjennom for å være litt "normal", uten at jeg gidder å definere det hver eneste gang her. Yes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå