Gå til innhold

Jeg er redd jeg..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Her er mine bekymringer som jeg rett og slett tenker mer og mer på.

Jeg fyller snart 31 og er for tiden singel.

Jeg er det man vil kalle pen, har god utdannelse, snill etc.

Jeg er rett og slett redd for at pga alderen vil jeg snart ikke få det jeg drømmer om..

Jeg drømmer om min (presiserer det, altså i mine øyne) drømmemann.

Så har man sine "krav", altså at han i mine øyne feks er kjekk.

Menn har denne fordelen at de kan få mye av det de vil på tross av alder.

Da syns vi jo ofte at de bare har enda mer karakter ;)

Men hva med oss jenter da :tristbla:

Føler vi blir "kassert" til fordel for de mange mange unge jentene.

At jeg nesten er over middagshøyden, og det allerede :overrasket:

Herregud jeg føler meg gammel jeg, rett og slett. Og dette kommer nesten som et sjokk på meg rett og slett.

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Virker du desperat - støter du aktuelle menn fra deg. Slapp av - gjør deg seg attraktiv, uten å være desperat. Bli med på aktivitet, ta opp en hobby, meld deg inn i en organisasjon, gå ut; ingen kommer på døren og banker på. Kyss noen frosker - for en del av dem blir senere til prinser (som gjerne varer uten å bli frosk igjen...). Lik deg selv, så liker andre deg også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg er ikke desperat..dette er kun tanker jeg har gjort meg selv.

De fleste vil nok si jeg er det motsatte av desperat ;)

Jeg er veldig trygg på meg selv og fornøyd med det meste, det er bare det at jeg føler tiden er "over" på noen måter.

At vi jenter over 30 ikke lengre er så "aktuelle" :overrasket:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg er ikke desperat..dette er kun tanker jeg har gjort meg selv.

De fleste vil nok si jeg er det motsatte av desperat ;)

Jeg er veldig trygg på meg selv og fornøyd med det meste, det er bare det at jeg føler tiden er "over" på noen måter.

At vi jenter over 30 ikke lengre er så "aktuelle" :overrasket:;)

Ikke si sånn a...jeg er 29, nettopp blitt singel med en sønn til og med..Må jo være noen der ut for oss også? Jeg satser på de som er litt eldre enn meg da :)

Forøvrig ser jeg bedre ut nå enn da jeg var 22 og traff mannen min. Søsteren min også som nå er 36..Tror mye av dette er ting du innbiler deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si sånn a...jeg er 29, nettopp blitt singel med en sønn til og med..Må jo være noen der ut for oss også? Jeg satser på de som er litt eldre enn meg da :)

Forøvrig ser jeg bedre ut nå enn da jeg var 22 og traff mannen min. Søsteren min også som nå er 36..Tror mye av dette er ting du innbiler deg.

Takk for svar til deg og! :)

Huff, mente ikke å spøke for alle her :ler: vil ikke at dere andre skal tenke dumme tanker som meg :)

Det du skriver er jo det jeg og håper på!

At det faktisk FINNES de menn som er i samme alder eller eldre, som faktisk ikke MÅ ha en jente i begynnelsen av tyveårene..

Mulig jeg innbiller meg noe av dette, men jeg er virkelig "bekymret" jeg!

Utrolig deppa over at tyveårene mine er borte og at jeg kanskje som sagt, er over middagshøyden..ik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 34 og har tenkt de tankeen du serverer her...og har kommet frem til at vi ikke kan gjøre så mye med at vi alle blir eldre.

Vi kan ikke tvinge oss på menn, det har motsatt effekt.

Det vi kan gjøre er å ha det best mulig og ha mest mulig innholdsrike dager.

I dag er det så mange som skiller seg hele tiden.

Vi kan heller være de kresne som har draget på de mennene som har skilt seg og som endelig er klar for noe mer seriøst. Da får vi fordelen av at de er tørr bak ørene og er "trent" og ferdig oppdratt.

Jrf. den nye kjæresten til Fabian Stang som bare ett av mange eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Mayamor, å kysse frosker... vel man må jo like rektiler da men...

Det var en god ide. Seriøst, for jeg er en som blir mest tiltrukket av gutta bad boys, men nå har jeg altså vært singel en stund og holdt meg helt unna menn, men en viser tydelig interesse for meg.

Men han er en frosk, på en måte...bare tida kan vise. Jeg har kyssa han, da ble han prins, men vi var animerte begge to...

Og kanskje han er FOR seriøs for meg...

Det er vanskelig, men jeg har ingen hastverk, bare noen ganger jeg savner noen å sove tett inntil osv. Drikke kaffe med osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Før eller siden skal vi jo alle dø. Bare husk å booke plass på gamlehjemmet, hvis du skulle være av det seiglivede slaget. Eh... Kan du gjenta spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Før eller siden skal vi jo alle dø. Bare husk å booke plass på gamlehjemmet, hvis du skulle være av det seiglivede slaget. Eh... Kan du gjenta spørsmålet?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spring Hermit

Man er aldri for gammel til å finne kjærligheten. :) Faren min gifta seg i fjor og han nærmer seg midten av 50-åra (og kona hans er bare et par år yngre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Her er mine bekymringer som jeg rett og slett tenker mer og mer på.

Jeg fyller snart 31 og er for tiden singel.

Mmm.. trettien. :rødme:

Jeg er det man vil kalle pen, har god utdannelse, snill etc.

Jeg er rett og slett redd for at pga alderen vil jeg snart ikke få det jeg drømmer om..

Jeg drømmer om min (presiserer det, altså i mine øyne) drømmemann.

Så har man sine "krav", altså at han i mine øyne feks er kjekk.

:sur: Pokker også !

Menn har denne fordelen at de kan få mye av det de vil på tross av alder.

Da syns vi jo ofte at de bare har enda mer karakter ;)

Men hva med oss jenter da :tristbla:

Føler vi blir "kassert" til fordel for de mange mange unge jentene.

Vel.. føler meg egentlig kassert av de mange mange unge jentene, jeg også ! :)

At jeg nesten er over middagshøyden, og det allerede :overrasket:

Herregud jeg føler meg gammel jeg, rett og slett. Og dette kommer nesten som et sjokk på meg rett og slett.

Noen tanker?

Ja ! Kutt ut dette tullet her, du er ikke gammel !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*fniser* Ja, men det er jo ikke så rart. Eller... Jeg mener, vi foretrekker da stort sett mennersker på +/- vår egen alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto, men er vel ikke det noe tap akkurat... Fine, unge kropper, jada, men også en total mangel på selvinnsikt og evne til refleksjon, og et interessefelt som kan drive enhver voksen mann fra vettet... Grøss & gru....

(JA, jeg vet det fins oppegående og reflekterte unge kvinner, men de er i mindretall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(JA, jeg vet det fins oppegående og reflekterte unge kvinner, men de er i mindretall)

Jeg er en oppegående og reflektert ung kvinne. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi kan heller være de kresne [...]

...og her har vi kanskje en del av problemet, eller hur? :)

Samme til Mayamor og Vimselot...det ER faktisk ikke så jævlig mange prinser der ute. Men noen av oss froskene er ikke så helt gærne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en oppegående og reflektert ung kvinne. :sjarmor:

Oppegående, reflektert og kvinne har jeg skjønt. Ung...jaja, jeg får stole på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående, reflektert og kvinne har jeg skjønt. Ung...jaja, jeg får stole på deg :)

Jeg er 29. Jeg føler meg ung. :) Det sitter litt i hodet, det. Jeg kjenner kvinner som er like gamle som meg som er gamle. (ble litt rar setning)

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
*fniser* Ja, men det er jo ikke så rart.

..at jeg er blitt kassert av de mange mange unge jentene ?

Ahhh, the pain !! The terrible pain !! :sjarmor:

Eller... Jeg mener, vi foretrekker da stort sett mennersker på +/- vår egen alder?

Erh.. eh. Joda.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...