Gå til innhold

Hvorfor fortalte hun det ikke til meg?

Anbefalte innlegg

Gjest venninne
Skrevet

Jeg fikk nettopp høre av ei venninne (ikke så god venninne) at en av mine beste venninner har vunnet penger, og det er snakk om MYE penger. Det er en stund siden, og vi prater og møtes/finner på ting sammen hver dag, og jeg ser på henne som en av mine nærmeste venninner men hun har ikke fortalt meg dette. Jeg kan forstå henne også, at hun ikke vil fortelle det til "alle" men jeg er en venninne som holder på hemmeligheter og hun forteller jo meg "alt" og har hun problemer så kommer hun til meg, og hun venninna hun fortalte det til driver og forteller alt til alle, og nå har hun fortalt meg. Hun sa at jeg ikke måtte fortelle henne at hun fortalte det, og det er ingen stor sak, men jeg syns det er rart hun ikke har fortalt det til meg. Nå føler jeg det som at jeg lyver litt for venninna mi da jeg later som at jeg ikke vet det. Og jeg syns det er veldig rart at hun har fortalt det til henne og ikke meg. Ville du sagt det til henne, at du vet det eller bare latt som ingenting? Det er som sagt ingen stor sak, men det må være en stor ting for henne og jeg syns det er rart hun ikke deler en så gledelig nyhet med sine nærmeste venninner, men til bekjente istedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne bekjente trenger å ikke ha funnet ut dette direkte fra din venninne. Din venninne har kanskje bare delt med den nærmeste familie, og noen har vært løsmunnet?

Hvis dere er nære venninner blir hun sikkert ikke sur om du spør.

Gjest vimselot
Skrevet

Nettopp, jeg ville heller ikke fortalt til noen om jeg vant en stor stor sum... men jeg spiller jo ikke, likevel, det hender jeg kaster bort 30 kr på en kupong...

Men jeg ville fortalt det til familen, og innen famile kan det skje lekkasjer, så nå når jeg vinner, skal jeg holde tett overfor de også, men det hadde jeg ikke klart, ikke i lengda...

Skrevet

Man driver da ikke og forteller andre folk om sin økonomi?? Ingen kan da kreve å få opplysninger om økonomien til en person, med mindre man skal selge noe til vedkommende og gi kreditt?

Skrevet

Bare gratuler henne du, og la det bli med det. Dumt å skulle sitte med hemmeligheter for hverandre når det ikke er hemmeligheter..

Skrevet

Kanskje hun ville sjekke om denne andre venninnen klarte å holde tett?

Hun slår i henne en plate om en stor pengepremie, og venter i spenning på om noen bringer historien tilbake til henne...

Jeg har gjort det med en venninne en gang, fordi jeg hadde mistanke om at hun brakte betroelser videre til andre.

Det gikk 2-3 dager, og vips var historien tilbake til meg via en nabo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...