Sun Mei Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg skal holde en liten ordfordagen tale. Noen som har noen gode ideer til meg?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 I hvelken sammenheng skal du holde talen?
Sun Mei Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg vil egentlig at ord for dagen skal være litt alvorlig men på en humoristisk måte. Men akkurat hva innholdet skal være er jeg åpen for. Eksempler; - arbeidsglede - ta vare på hverandre - barns gleder - samarbeid - fellesskap o.l.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Det er i barnehage? Begynne med et sitat om fellesskap kanskje? Om glede?
Sun Mei Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Jo, det er jo greit, men hva mere?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Si litt om at du er glad for det fellesskapet dere har. Kanskje noen tanker om hvordan du håper dagen kommer til å bli. Jeg aner ikke, jeg, altså. Jeg bare tenker høyt.
Sun Mei Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 Ja, jeg vil gjerne at dere tenker høyt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå