Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tippsi
Skrevet

Kjøpte meg et par sølvfargede pumps for noen dager siden (på Økonomisko). Synes egentlig de ser skikkelig kule ut, men er litt i tvil om det egentlig er helt skivebom eller om det blir stilig til rette anledning? Det vil jo være på bytur dette blir aktuelt, hovedsakelig til jeans.

Er det kult eller ser det bare dumt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på resten av antrekket... Ser for meg at det kan være fint dersom du har et eller annet som tar opp sølvfargen, men for mye blir bare :sprettoy: . Du skal vel ikke se ut som en vandrende bling heller, høhø.

Skrevet

Sølvpumps synes jeg ser kjempetøft ut på andre, særlig med jeans :)

Men personlig synes jeg det ser litt for planlagt om man har sølvveske, sølvtopp og hva nå enn av sølv..

Skrevet
Sølvpumps synes jeg ser kjempetøft ut på andre, særlig med jeans :)

Men personlig synes jeg det ser litt for planlagt om man har sølvveske, sølvtopp og hva nå enn av sølv..

Enig! Ville brukt en topp i annen farge som går til sølv.

Gjest Peachbud
Skrevet

Vanskelig å si uten å ha sett dem, men tror det kan være kult. Kult med relativt lyse, mellomblå jeans til.

Skrevet

Synes sølv er nydelig på små accessoirer:) Har en liten clutch-veske og en litt større veske (i litt mattere sølv) som jeg er kjempe fornøyd med:) Mamma har sølvsko som hun bruker til jeans (men de er lave da) og det ser skikkelig bra ut på henne selv om hun er 45 år:D

Du kan fint bruke det:)

Skrevet

Jeg synes også det er kult med sølv-pumps.

Skrevet
Vanskelig å si uten å ha sett dem, men tror det kan være kult. Kult med relativt lyse, mellomblå jeans til.

Det er enda kulere med mørke jeans til...syns jeg.

Skrevet

Kult så lenge du ikke overdriver tilbehøret :)

Gjest Kaya83
Skrevet

Kommer an på skoen også syns nå jeg.. At skoen matcher antrekket er en selvfølge.. Men hvis skoen har stygge såler eller generelt ser ut som en betongkloss på foten, så er det bare harry..

Skrevet

Ja, det kommer vel an på tilbehøret, men til jeans uten å overdrive pyntingen ellers burdet det gå greit.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns det kan være fint. Jeg syns absolutt ikke man trenger å ta opp sølvfargen i noe heller. Hva er det med all denne planlagte matchingen? Syns f.eks. det kan være fint med mørke olabukser, en svart singlet, sølvpumps og en veske med en sterk farge på. Sko og veske trenger ikke å matche!

Skrevet
Jeg syns det kan være fint. Jeg syns absolutt ikke man trenger å ta opp sølvfargen i noe heller. Hva er det med all denne planlagte matchingen? Syns f.eks. det kan være fint med mørke olabukser, en svart singlet, sølvpumps og en veske med en sterk farge på. Sko og veske trenger ikke å matche!

Enig..

Men å mismatche som å ha på seg gulltopp og sølvsko, eller gullsmykker og sølvsko - eller noe, det er forhåpentligvis en selvfølge at man ikke gjør.. Skoene må passe til resten av antrekket..

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Enig..

Men å mismatche som å ha på seg gulltopp og sølvsko, eller gullsmykker og sølvsko - eller noe, det er forhåpentligvis en selvfølge at man ikke gjør.. Skoene må passe til resten av antrekket..

Jeg er heller ingen tilhenger av å blande gull og sølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...