Gjest trude.lutt Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg har en gang for 3 år siden laget noe lignende, men nå finner jeg ikke oppskriften....Kan noen hjelpe meg? Skal ha fest i skogen til helgen, og må frakte maten inn på trillebåre. Det er meldt fint vær så jeger redd jeg ikkr klarer å holde maten kald. Må derfor finne en annen potetsalat enn kremet. KAN NOEN HJELPE?
Gjest *Mim* Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg har ikke oppskrift, men blander kokte poteter, vårløk, rødløk og litt sylteagurk. Heller over dressing av olje, balsamico, salt, pepper og litt sennep.
Høstjenta Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg har en gang for 3 år siden laget noe lignende, men nå finner jeg ikke oppskriften....Kan noen hjelpe meg? Skal ha fest i skogen til helgen, og må frakte maten inn på trillebåre. Det er meldt fint vær så jeger redd jeg ikkr klarer å holde maten kald. Må derfor finne en annen potetsalat enn kremet. KAN NOEN HJELPE? Nederst på denne siden er det link til flere oppskrifter på forskjellige potetsalat, med mange vrier http://www.side2.no/matogdrikke/article1044632.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå