Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest piropa
Skrevet

Har funnet Dermalogica Skin Smoothing Cream på SN, 100ml for 350kr. Ingen av de to str av denne kremen kommer under 200 kr :( på minhud.no koster denne kremen 567kr for 100ml. Lurer da på hvor mye det vil koste meg for SSC, 350kr inkl momsen?

Er det lønnsomt, eller kan jeg like gjerne kjøpe i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Momsen er 25% av 350kr(pluss på frakten her hvis du ikke allerede har inkludert den i de 350kronene)+et tollbehandlingsgebyr på rundt 90kr til posten.

Skrevet

... og strawberrynet sender selvfølgelig fraktfritt, så da blir det 25% av 350kr+90kr i gebyr.

Skrevet

SN betaler tilbake momsen for kunder som handler over grensa på 200kroner. Bare send bilde eller kopi av kvitteringen for tollen på mail til SN, så får du beløpet inn på konto etter noen dager :)

Gjest piropa
Skrevet

Ok, så det går såpass greit altså? Tollgebyret fra posten må en vel betale selv uansett? :)

Skrevet
Ok, så det går såpass greit altså? Tollgebyret fra posten må en vel betale selv uansett? :)

Tror faktisk de gir igjen for alt, uten at jeg skal banne på det... Kan hende det står noe om det på sidene deres? Har bare måttet betale en gang, og det er så lenge siden at jeg husker ikke detaljene...

Skrevet

Du får igjen alt! Har gjort det mange ganger, aldri noe problem. Skriv ordrenummer på kvitteringen fra posten og send på mail eller fax til SN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...