Gjest antigartner Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Skal enden av dorullen henge ut i rommet eller inn mot veggen? ..og snur dere rullen hvis den henger "feil vei" hos noen dere besøker? Jeg stemmer for fliken ut. Og ja, jeg snur rullen.
hjertesukka Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Selv har jeg alltid fliken ute. Og har aldri omgang med folk som har fliken inn mot veggen.
Gjest antigartner Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Hi hi, kanskje jeg også skal slutte å være venner med de som har fliken inn
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Fliken skal være ut og kommer jeg over noen som har den inn så snur jeg den OG henger opp en lapp om at det ikke bør gjenta seg.
mariposa Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Fliken skal være ut!!! Det er ikke bare penest og enklest,men også mest hygienisk. Mitt inntrykk er at det helst er menn som henger rullen med fliken inn mot veggen. Jeg snur rullen alle steder jeg ser den henger feil vei. Men jeg henger ikke opp lapp,da jeg ikke pleier å ha med penn og papir når jeg besøker toalettet.
Gjest Skya Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 I følge en gjerrigknark jeg kjenner skal fliken henge inn mot veggen, folk tar visst mindre papir da. For meg spiller det egentlig ingen rolle, har ikke dorullholder hjemme og snur ikke rullen når jeg er på besøk hos noen.
mariposa Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 I følge en gjerrigknark jeg kjenner skal fliken henge inn mot veggen, folk tar visst mindre papir da. For meg spiller det egentlig ingen rolle, har ikke dorullholder hjemme og snur ikke rullen når jeg er på besøk hos noen. Så det er gjerrighet som gjør at noen henger fliken inn? Har du ikke dorullholder? Hvor har du dorullen da? (Jeg går ut fra at du har dorull)
Gjest Skya Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Så det er gjerrighet som gjør at noen henger fliken inn? Har du ikke dorullholder? Hvor har du dorullen da? (Jeg går ut fra at du har dorull) Ja, vanskeligere tilgang gjør til at folk ikke tar så mye papir som de gjør om den henger ut mot vedkommende. Ja, jeg har dorull og det er faktisk mulig å overleve uten dorullholder. Jeg har dorullen stående i vinduet som hindrer meg i å henge opp en holder.
Isobel Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Fliken ut. Da kommer ikke papiret borti veggen med den siden som du skal tørke deg med. Hvis fliken henger inn bretter jeg papiret jeg tar slik at den siden som ikke strykes mot veggen kommer ytterst. Jeg tar akkurat passe mengde papir uansett om fliken henger ut eller inn, men nei:jeg snur ikke dorullen hos andre..
mariposa Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Ja, jeg har dorull og det er faktisk mulig å overleve uten dorullholder. Jeg har dorullen stående i vinduet som hindrer meg i å henge opp en holder. Hva med å feste en holder under,eller ved siden av vinduet. Eller ha en gulvholder? Det er jo ikke akkurat dekorativt med dorull i vindusposten.
Cata Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Kommer an på hva slags holder det er. Er det holder uten "lokk" som holder fliken nede, så vender jeg fliken inn mot veggen sånn at den skal være lettere å holde styr på. Er det holder med lokk så henger jeg fliken ut så den er enklere å få tak på. Akk, disse vanskelige spørsmål i livet . (Søren og, betyr dette at jeg ikke har noen prinsipper???? )
Wildy Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Her er det litt hipp som happ hvilken vei fliken er, og svært ofte står dorullen oppe på holderen. Hva er det med menn og dorullholdere? Hvorfor er det så vanskelig å ta av den tomme rullen og sette på en ny?
Gjest lissi32 Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Fliken ut!! Heldigvis meiner sambo det samme, so slepp me å snu den etter kvarandre Om den heng inn mot veggen er det jo vanskelig å få tak i liksom... Snur heime hos mine foreldre for der er det litt både og wæææææh er sånt virkelig sååå viktig? Prøver å ikke henge meg så mye opp i slike bagateller. Er dosete oppe etter samboern min, tar jeg det ned og setter meg, klemmer han midt på tannkremtuben så trykker jeg bare nederst og ordner det etterhvert. Hadde vi enda bare hatt sånne problemer, da skulle jeg vært glad
mariposa Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 wæææææh er sånt virkelig sååå viktig? Prøver å ikke henge meg så mye opp i slike bagateller. Er dosete oppe etter samboern min, tar jeg det ned og setter meg, klemmer han midt på tannkremtuben så trykker jeg bare nederst og ordner det etterhvert. Hadde vi enda bare hatt sånne problemer, da skulle jeg vært glad Hvis du fortsetter å ordne opp i slike ting hele tiden,lærer han aldri. Og jeg kan garantere deg at listen over ting han ikke gidder å bry seg med(bagateller)blir lengre og lengre ettersom han merker at du fikser det likevel. Så bagatellene er viktig å ta tak i,mens de enda er bagateller.
Ce'Nedra Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Fliken må vende ut, hvis ikke snur jeg rullen. Selv om jeg er på besøk hos andre også.
mariposa Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 Her er det litt hipp som happ hvilken vei fliken er, og svært ofte står dorullen oppe på holderen. Hva er det med menn og dorullholdere? Hvorfor er det så vanskelig å ta av den tomme rullen og sette på en ny? Fordi det er en av disse bagatellene som mange menn dropper, for kvinnen i huset fikser det uansett.
Gjest lissi32 Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Fordi det er en av disse bagatellene som mange menn dropper, for kvinnen i huset fikser det uansett. hos oss er det samboern min som styrer med der, han var til og med i en gruppe på blink når jeg møtte han, en gruppe som het: dorullen med fiken ut hahahaha... er det mulig. Jeg syns at er man ikke fornøyd med hvordan ting er gjort får man bare ordne det, men slik filleting som dette er jo tvangslidelser.. hvor viktig er det om du må ta dopapiret inntil veggen eller?
Ce'Nedra Skrevet 2. august 2007 #18 Skrevet 2. august 2007 Jeg har prøvd å si det til samboeren min, men han glemmer det alltid. Så nå har han sluttet å henge opp rullen i det hele tatt. Det passer meg bedre, for da slipper jeg i alle fall å irritere meg over at den henger feil vei.
Gjest Skya Skrevet 2. august 2007 #19 Skrevet 2. august 2007 Hva med å feste en holder under,eller ved siden av vinduet. Eller ha en gulvholder? Det er jo ikke akkurat dekorativt med dorull i vindusposten. Under blir for langt nede, vinduet går nesten helt ned til gulvet og ved siden av går ikke - da når man det ikke fra do. Og gulvholder: nei. Vinduet er en perfekt plass for doruller på mitt bad.
Gjest tomat Mina Skrevet 2. august 2007 #20 Skrevet 2. august 2007 Fliken ut såklart JA, dette er viktig...for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå