Lilli1979 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hmm.. mannen og jeg er fra hver vår kant ac landet så tenkte vi skulle ha en annonse i hver vår lokalavis. Men når må dette ordnes, koster det noe?, skriver vi teksten selv? og hvor mange dager før bryllupet settes det inn? Noen som vet?
Gjest StockDama Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Koster selvfølgelig noe, er som å sette inn en vanlig annonse. Det kan som regel bestilles 1-2 uker før, men kan sikkert gjøre det tidligere også. Så lenge de får datoen den skal settes inn. Teksten bestemmer dere egentlig selv. Men er det ikke bare å ringe lokalavisa så får dere svar med engang?
mowgli Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 I vår lokalavis er det gratis.... vi sendte mail ca. 1,5 uke før dagen vår.
*Emma* Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Det kostet ikke noe i de 2 avisene jeg satte inn i. Jeg sendte bare mail å sa jeg ville ha det inn - sa ikke noe om når... Vår kom ca 1 uke før vi dro til USA. Husker ikke hva vi skrev i teksten...
Arkana Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Det kostet ingenting i våre lokalaviser og vi sendte mail/bestilling på nett noen dager før.
Majabeth Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Betalte heller ingenting. Sendte mail til de noen i begynnelsen av uka vi gifta oss, så kom det på trykk noen dager etter.
puls Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Eg ringte/sendte mail til dei ulike avisene i går, og skal ha annonse inn på laurdag 4.8 (bryllaupet er den 11.8). Det kosta noko i ei avis, i dei andre var det gratis.
Gjest Bare gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Betalte ingenting. Sendte mail en uke på forhånd med infomasjon om navn, sted, tid og adresse for dagen. Infoen bestemmer man selv. Den endelige formuleringen sto avisen for.
t-schnuppa Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Vi har sendt inn til 3 aviser (hans hjemsted,mitt hjemsted og der vi bor) og d var gratis alle sammen
Malama Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Det kostet ikke noe på mitt hjemsted, men på hans hjemsted måtte vi betale. (og nei, vi bor ikke på noen av stedene...) Vi satte det inn torsdagen før bryllupet. (dvs, på mitt hjemsted, på hans kom det enten samme dagn eller mandagen etter (da med "har giftet oss") for han ville egentlig ikke gjøre det, men han ble ombestemt i siste liten av sin mor...)
Floja Felíz Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Vi bestilte i dag, med innrykk på torsdag. Vi gifter oss på lørdag. :rødme: Fikk beskjed om at det må bestilles senest to dager før innrykk. Det er gratis hos oss.
Arkana Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Vi skrev helt enkelt "Vi gifter oss i Xxx, dato. Navn1, hjemsted1 og Navn2, hjemsted2".
*Emma* Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 (endret) Vi skrev: "Den 13 mars 2007 gifter vi oss i Orlando, Florida. *Emma* og *Emma*mannen" Endret 8. august 2007 av *Emma*
Gjest nimbus Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Koster selvfølgelig noe, er som å sette inn en vanlig annonse. Vi hadde i tre aviser, og kostet ikke noe... Ikke å sette inn bilde etterpå heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå