Gå til innhold

Annonse i avisa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. mannen og jeg er fra hver vår kant ac landet så tenkte vi skulle ha en annonse i hver vår lokalavis. Men når må dette ordnes, koster det noe?, skriver vi teksten selv? og hvor mange dager før bryllupet settes det inn?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Koster selvfølgelig noe, er som å sette inn en vanlig annonse.

Det kan som regel bestilles 1-2 uker før, men kan sikkert gjøre det tidligere også. Så lenge de får datoen den skal settes inn.

Teksten bestemmer dere egentlig selv.

Men er det ikke bare å ringe lokalavisa så får dere svar med engang?

Skrevet

I vår lokalavis er det gratis.... vi sendte mail ca. 1,5 uke før dagen vår.

Skrevet

Det kostet ikke noe i de 2 avisene jeg satte inn i.

Jeg sendte bare mail å sa jeg ville ha det inn - sa ikke noe om når...

Vår kom ca 1 uke før vi dro til USA.

Husker ikke hva vi skrev i teksten...

Skrevet

Det kostet ingenting i våre lokalaviser og vi sendte mail/bestilling på nett noen dager før.

Skrevet

Betalte heller ingenting. Sendte mail til de noen i begynnelsen av uka vi gifta oss, så kom det på trykk noen dager etter.

Skrevet

Eg ringte/sendte mail til dei ulike avisene i går, og skal ha annonse inn på laurdag 4.8 (bryllaupet er den 11.8). Det kosta noko i ei avis, i dei andre var det gratis.

Gjest Bare gjest
Skrevet

Betalte ingenting. Sendte mail en uke på forhånd med infomasjon om navn, sted, tid og adresse for dagen. Infoen bestemmer man selv. Den endelige formuleringen sto avisen for.

Skrevet

Vi har sendt inn til 3 aviser (hans hjemsted,mitt hjemsted og der vi bor) og d var gratis alle sammen :ler:

Skrevet

Det kostet ikke noe på mitt hjemsted, men på hans hjemsted måtte vi betale. (og nei, vi bor ikke på noen av stedene...)

Vi satte det inn torsdagen før bryllupet. (dvs, på mitt hjemsted, på hans kom det enten samme dagn eller mandagen etter (da med "har giftet oss") for han ville egentlig ikke gjøre det, men han ble ombestemt i siste liten av sin mor...)

Skrevet

Vi bestilte i dag, med innrykk på torsdag. Vi gifter oss på lørdag. :rødme: Fikk beskjed om at det må bestilles senest to dager før innrykk. Det er gratis hos oss. :)

Skrevet

Vi skrev helt enkelt "Vi gifter oss i Xxx, dato. Navn1, hjemsted1 og Navn2, hjemsted2".

Skrevet (endret)

Vi skrev:

"Den 13 mars 2007 gifter vi oss i Orlando, Florida.

*Emma* og *Emma*mannen"

Endret av *Emma*
Gjest nimbus
Skrevet
Koster selvfølgelig noe, er som å sette inn en vanlig annonse.

Vi hadde i tre aviser, og kostet ikke noe... Ikke å sette inn bilde etterpå heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...