Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man blir jo da litt avhengig at de er veldig smale og tettsittene over leggen, siden buksene fortsatt er rette/smale nederst...

Jeg har to par fra Bronx fra noen år tilbake, som er veldig tette og smale i skaftet, men hælen er sånn skyhøy og stilett. Egner seg ikke til en vanlig dag på skolen. Iallefall ikke alltid...

Sukk...hvorfor kan ikke buksene være inni støvlettene litt til da... Var jo så behagelig og enkelt :fnise:

Har dere kjøpt/sett høstens støvletter? Og hvor isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei! Jeg elsker jo å ha buksen nedi støvletten! Det er jo så praktisk og man slipper å bli våt på buksekanten. Mye enklere å ta på seg støvlettene er det også.

Usj, jeg kommer ikke til å kjøpe traaaange støvletter for så å slite med å få de under de nokså trange-over-leggen-buksene mine.

De støvlettene jeg har sett i butikken foreløpig, har jo sett nesten ut som fjorårets modeller. Hm..

Skrevet
Neeei! Jeg elsker jo å ha buksen nedi støvletten! Det er jo så praktisk og man slipper å bli våt på buksekanten. Mye enklere å ta på seg støvlettene er det også.

Usj, jeg kommer ikke til å kjøpe traaaange støvletter for så å slite med å få de under de nokså trange-over-leggen-buksene mine.

De støvlettene jeg har sett i butikken foreløpig, har jo sett nesten ut som fjorårets modeller. Hm..

Whaaat? Syns du det er lettere å få støvlettene på om du har buksen nedi??

Huff, jeg syns det er et herk jeg...du har nok smalere legger og bukser enn meg da ;-)

Gjest Deception
Skrevet

Hva med ankelboots? Perfekt til smale bukser. :)

Skrevet
Hva med ankelboots? Perfekt til smale bukser. :)

Har du sett noen fine?

Gjest Deception
Skrevet

Butikkene er stappfulle av fine ankelboots; jeg har selv kjøpt noen tøffe fra Vagabond, nemlig disse. :)

Skrevet

Jeg har også kjøpt noen kjempekule ankelstøvletter med litt platå :)

Skrevet

Ankelboots ja! Det tror jeg nok at det blir i år!!

Skrevet
Ankelboots ja! Det tror jeg nok at det blir i år!!

men dèt begynte jo strengt tatt ifjor...? jeg hadde iallefall noen par av dem. men jeg elsker bukse-i-støvlett... tror kanskje jeg sniker meg til å bruke det litt i år òg. av og til må man bare drite i mote, og fokusere på hva man liker :hjertesmil:

(jeg brukte til og med uggs`ene mine litt ifjor... og de er gamle og utdaterte, de :) )

Skrevet

Joda, det gjorde jo det, men de var kanskje en smule høyere opp enn de er nå? Iallefall de fleste modellene. Hadde to par som var sånn litt under halvhøye i fjor.

Er egentlig litt glad for at de lange støvlettene utenfor buksa er litt på vei ut. Begynte å bli lei av å se meg selv med det...

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg er overlykkelig for jeg har ikke så smale legger at jeg får buksene nedi alle støvlettene. Dessuten kler jeg absolutt ikke drainpipes, og å dytte en bootcut/rett jeans ned i trange støvletter er et mareritt! (spesielt når jeg i tillegg er litt kort i møkkfallet og alle bukser blir litt for lange....)

Gjest Deception
Skrevet
men dèt begynte jo strengt tatt ifjor...?

Ja, men det fortsetter i år. ;)

Skrevet

De på den nederste linken var råfine, Alou!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...