Ekorn Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Man blir jo da litt avhengig at de er veldig smale og tettsittene over leggen, siden buksene fortsatt er rette/smale nederst... Jeg har to par fra Bronx fra noen år tilbake, som er veldig tette og smale i skaftet, men hælen er sånn skyhøy og stilett. Egner seg ikke til en vanlig dag på skolen. Iallefall ikke alltid... Sukk...hvorfor kan ikke buksene være inni støvlettene litt til da... Var jo så behagelig og enkelt Har dere kjøpt/sett høstens støvletter? Og hvor isåfall?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Neeei! Jeg elsker jo å ha buksen nedi støvletten! Det er jo så praktisk og man slipper å bli våt på buksekanten. Mye enklere å ta på seg støvlettene er det også. Usj, jeg kommer ikke til å kjøpe traaaange støvletter for så å slite med å få de under de nokså trange-over-leggen-buksene mine. De støvlettene jeg har sett i butikken foreløpig, har jo sett nesten ut som fjorårets modeller. Hm..
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Neeei! Jeg elsker jo å ha buksen nedi støvletten! Det er jo så praktisk og man slipper å bli våt på buksekanten. Mye enklere å ta på seg støvlettene er det også. Usj, jeg kommer ikke til å kjøpe traaaange støvletter for så å slite med å få de under de nokså trange-over-leggen-buksene mine. De støvlettene jeg har sett i butikken foreløpig, har jo sett nesten ut som fjorårets modeller. Hm.. Whaaat? Syns du det er lettere å få støvlettene på om du har buksen nedi?? Huff, jeg syns det er et herk jeg...du har nok smalere legger og bukser enn meg da ;-)
Gjest Deception Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hva med ankelboots? Perfekt til smale bukser.
Plym Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hva med ankelboots? Perfekt til smale bukser. Har du sett noen fine?
Gjest Deception Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Butikkene er stappfulle av fine ankelboots; jeg har selv kjøpt noen tøffe fra Vagabond, nemlig disse.
Ce'Nedra Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Jeg har også kjøpt noen kjempekule ankelstøvletter med litt platå
Ekorn Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 Ankelboots ja! Det tror jeg nok at det blir i år!!
milla-mor Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Ankelboots ja! Det tror jeg nok at det blir i år!! men dèt begynte jo strengt tatt ifjor...? jeg hadde iallefall noen par av dem. men jeg elsker bukse-i-støvlett... tror kanskje jeg sniker meg til å bruke det litt i år òg. av og til må man bare drite i mote, og fokusere på hva man liker (jeg brukte til og med uggs`ene mine litt ifjor... og de er gamle og utdaterte, de )
Ekorn Skrevet 2. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2007 Joda, det gjorde jo det, men de var kanskje en smule høyere opp enn de er nå? Iallefall de fleste modellene. Hadde to par som var sånn litt under halvhøye i fjor. Er egentlig litt glad for at de lange støvlettene utenfor buksa er litt på vei ut. Begynte å bli lei av å se meg selv med det...
Gjest Vampyra Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Jeg er overlykkelig for jeg har ikke så smale legger at jeg får buksene nedi alle støvlettene. Dessuten kler jeg absolutt ikke drainpipes, og å dytte en bootcut/rett jeans ned i trange støvletter er et mareritt! (spesielt når jeg i tillegg er litt kort i møkkfallet og alle bukser blir litt for lange....)
Gjest Deception Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 men dèt begynte jo strengt tatt ifjor...? Ja, men det fortsetter i år.
Gjest Alou Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Jeg likte disse: http://www.vagabond.com/Images/High/2406-201-20.jpg http://www.vagabond.com/Images/High/2424-201-20.jpg
Ce'Nedra Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Liker litt mer hæler jeg da.. http://www.dinsko.com/Dam/Teman/Svart.aspx...8177&cnt=78 Denne kanskje.. Synes skoene nå er litt for lite nette men..
Ekorn Skrevet 4. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. august 2007 De på den nederste linken var råfine, Alou!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå