Gjest imli Skrevet 4. mars 2008 #1941 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har vondt i ribbeina! Lillebaby sparker liksom ikke så mye, men h*n presser seg opp mot ribbeina mine og driver med diverse romstering der oppe. Kjenner en del kiling ut på sidene også - kanskje det er armene til den lille? Koselig med bevegelser...
Kykkelikokos Skrevet 4. mars 2008 #1942 Skrevet 4. mars 2008 Color Fantasy-cruise er kjekt det da Har vært på julebord på både Color Fantasy og Color Magic. Veldig fine båter!
Murmelmy Skrevet 4. mars 2008 #1943 Skrevet 4. mars 2008 Et lite tips: Hold dere unna snekkerbukser. Søte å se på men veldig teite. Jenta vår kommer til å bruke mye bodyer og strømpiser samt heldresser og sparkebukser. Jeg bærer endel i sjal og mei tai så da blir det ikke så mange lag og skjøter som sklir opp. Huset vårt er fra 2006, ingen har bodd her før oss, tomten var planert, gress rullet ut og huset malt da vi overtok. Brostein var også lagt og grunnmuren til garasjen ferdig. Våre to prosjekter frem til juli er å bygge ferdig garasjen og sette opp gjerde. Vi setter bort begge jobbene og koser oss med sommeren og ungene i stedet Nå har mannen og jeg malt ferdig det som skal bli minis nye rom. Han blir inne på sitt gamle (snart snuppas) en stund til, men nå er i hvertfall kommode satt opp, vegger malt, rullgardin satt opp og vegglampe på plass. Da har jeg i det minste et sted å putte klærne til tulla
Kykkelikokos Skrevet 4. mars 2008 #1944 Skrevet 4. mars 2008 Heldiggris som har nytt hus. Vi hadde ny leilighet, men har solgt og flyttet til rekkehus et helt annet sted. Prosjekt med å fikse hagen må gjøres her også.. Fjerne busker, trær, planere hagen (som er humpete som bare det nå..), sette opp gjerde.. ++ Jeg gidder ikke tenke mer på det, det er så mye annet som må gjøres Vi har passet på å kjøpe mye klær til lille snuppa. Det og helst ikke hette på klærne som skal brukes inne. Har tenkt at hette er OK hvis hun skal ha den på seg. Ellers er det nok ikke behagelig å ligge på.
monja Skrevet 5. mars 2008 #1947 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ei snekkerbukse etter smurfen som er helt genial. Men det er bare fordi den kan kneppes opp i skrittet. Lettvint. Myk er den og, men den er i str 74 så han var tydeligvis litt eldre før han begynte å bruke den. Ellers er det myke klær i bomull jeg har funnet etter han. Deilige, myke babyklær
Nicky B Skrevet 5. mars 2008 #1948 Skrevet 5. mars 2008 Huff og huff og huff! Jeg må tilstå noe... Jeg klarte å rygge på min manns kollegas bil. Jeg hadde griseflaks, ikke så mye som en ripe på noen av bilene. Det var støtfanger som møtte støtfanger. OK, jeg er ikke verdens beste bilist, men jeg kan da kjøre rimelig dugelig. Det jeg ikke er så flink til er lukeparkering og rygging på trange steder. Nå har ikke vi en trang gårdsplass i utgangspunktet, men nå står det en henger der, to biler og søppeldunker. Og jeg hadde det travelt. Og ikke er rygging så enkelt med en gedigen mage i fanget. Jeg kan høre mannen allerede. Han er selvfølgelig superflink bilist og kan smette den største bil inn på "konvoluttstørrelsesplass". Han syns det er festlig når jeg til stadighet må be han om å rygge ut bilen fra ymse steder og jeg får da høre "kjerringer og bil" blablablabla....Sagt med humor, men det er begrenset hvor morsomt jeg syns det er når man har fått høre det x antall ganger. "Men kjære deg, det var da massevis med plass. Hvordan er det mulig?" Også kommer han til å løpe ut for å saumfare begge biler bare for å konstatere at ingenting kan ses (eller så klarer han sikkert å finne en mikroskopisk ripe som sikkert stammer fra en steinsprut og legge den på meg...) Også blir dette en historie som kommer til å dukke opp i årene som kommer om bilkjøringen til mor og hvordan hun klarer å treffe den eneste bilen på en gedigen tom plass... DUST!
monja Skrevet 5. mars 2008 #1949 Skrevet 5. mars 2008 Det er fort gjort da, Nicky. Men så bra at det ikke ble merker på noen av bilene. Jeg vet ikke helt det der med kjerringer og bil. Han burde sitte der selv med diger mage og prøve
-Ea- Skrevet 5. mars 2008 #1950 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Til deg Nicky B, ikke morro det der, men det ble jo ikke no riper, selv om jeg óg er sikker på at din man kommer til å fine ett eller annet Det hadde min mann gjort! :søvn: Enda en natt med GOD SØVN!! Deilig altså..... Forsetter med do flying da, har begynt med tellesystem nå, artig å se hvor mange ganger det kan bli, har max besøk på 7 ganger på en natt! Pakket bagen til mannen i går også, skal ikke ta den med inn på sykehuset, men sett at han ikke får dratt hjem midt oppi det hele, så er det greit med litt skift liggene i bilen... Det var faktisk hans ide, tror han er litt sjalu på min og knøtte's bager, han vil jo også være klar Endret 5. mars 2008 av -Ea-
Gjest imli Skrevet 5. mars 2008 #1951 Skrevet 5. mars 2008 Kjedelig med bilkræsj da Nicky B. Men godt det ikke ble noen skader. Kjenner til mannfolkprat om "kvinnfolk bak rattet". Nå får ikke jeg kjøre bil på en stund da, pga medisinene mine, men min kjære elsker å si at jeg ikke kunne kjørt bilen uansett, fordi jeg er "for liten"! (bilen er forsikra bare for folk over 23 år....) Vel, vel. Innen jeg får tilbake lappen har jeg sikkert passert 23. Og vel så det... Har ikke kjørt bil på halvannet år... Når jeg setter meg bak rattet igjen blir det vel farlig på veiene tenker jeg
Gjest imli Skrevet 5. mars 2008 #1952 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har også klart 7 toalettbesøk på en natt, Ea! Men som regel blir det "bare" to eller tre.
-Ea- Skrevet 5. mars 2008 #1953 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det holder lenge med to-tre besøk, men jeg har minimum på tre altså!!!! Drikker jo litervis med vann, så det er ikke så rart!
Gjest imli Skrevet 5. mars 2008 #1954 Skrevet 5. mars 2008 Prøver å drikke minst mulig om kveldene jeg...
Nicky B Skrevet 5. mars 2008 #1956 Skrevet 5. mars 2008 Takk for støtte, jenter! Må innrømme at strutsen i meg har lyst til å bare glemme hele episoden og ikke nevne det med et pip... Men det var den samvittigheten da, jeg må være så snill pike alltid. Han burde sitte der selv med diger mage og prøve Er det jeg har prøvd å forklare, men stor mage er visst ikke til noe hinder for bilkjøring. Man har jo speil må vite... Akkurat på bilkjøring er han skikkelig irriterende! Nuhvel, det er vel bare å krype til korset og få det overstått bare han er hjemme igjen. Så kjedelig å fly så mange turer på do. Her blir det kanskje en tur i løpet av natta, men det er ikke alltid. Jeg sover som en stein foreløpig. Får vel være glad for det- er ikke sikkert det varer.
Gjest imli Skrevet 5. mars 2008 #1957 Skrevet 5. mars 2008 Bra plan for dagen, Ea. Jeg ville nok ha bytta om på de to første da Gruer meg skikkelig til å gå på vekta igjen... Og da skal jeg i alle fall ikke ha spist først! Blir nok KG og husarbeid på meg også i dag... Og så skal jeg en tur i svømmehallen da.
monja Skrevet 5. mars 2008 #1958 Skrevet 5. mars 2008 Ble nesten litt svett av den listen din, Ea. Ut av den må det jo bare bli fødsel? Jeg er nesten ikke på do om natten jeg heller. Bare en og annen natta, men aldri mer enn en gang. Men det kommer nok. Jeg sluker vann og jeg lurer virkelig på hvor det kommer ut.
Trampe Skrevet 5. mars 2008 #1960 Skrevet 5. mars 2008 (endret) God morgen! Jeg ville aldri sagt noe som helst om at jeg hadde rygga på noe. Om det ikke var merker, da. Da hadde jeg jo fått dårlig samvittighet.. Mannen min har slått av mobilen sin. Først har han ringt meg to ganger tidlig i morges mens jeg sov, og nå har han slått av telefonen sin. Han er ikke mye redd for fødsel han der nei...! Endret 5. mars 2008 av Trampe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå