Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åh, rumpetroll er noe dritt (bokstavelig talt :fnise: ) Har et lite minne siden sist, men det skal det ikke bli denne gangen :riste:

men hvordan unngår man det??

beklager alle spørsmål om nr 2 altså :fnise: men jeg lurer på mye

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men hvordan unngår man det??

beklager alle spørsmål om nr 2 altså :fnise: men jeg lurer på mye

Hvordan man unngår rumpetroll? Jeg går daglig på do med nr to (en til to ganger om dagen). Dette klarer jeg ved å drikke en gedigen smoothie med biola, banan, bringebær og blåbær hver kveld. Sist var jeg avhengig av lactulose for å få gjort min fornødne...ikke noe gøy :riste:

Skrevet
Hvordan man unngår rumpetroll? Jeg går daglig på do med nr to (en til to ganger om dagen). Dette klarer jeg ved å drikke en gedigen smoothie med biola, banan, bringebær og blåbær hver kveld. Sist var jeg avhengig av lactulose for å få gjort min fornødne...ikke noe gøy :riste:

Og jeg sluker Biola av akkurat samme grunn.

Men mitt rumpetroll titta fram under fødselen det. Ble litt mye press der.

Skrevet

Har ingen problemer med å komme meg på do jeg... Er det vanlig å ha det?

Skrevet

Sier som Imli... Rumpetroll??? Hva sa? Mulig jeg er litt treig i knotten altså men :fnise:

Jeg skal hvertfall be om klyster når jeg kommer inn! Det der er nemlig en av mine største bekymringer rundt fødselen... Smerter? Revning? Ingen sak, bare jeg ikke driter på meg liksom... Prippen, jeg? :roll:

Skrevet (endret)
Sier som Imli... Rumpetroll??? Hva sa? Mulig jeg er litt treig i knotten altså men :fnise:

Jeg skal hvertfall be om klyster når jeg kommer inn! Det der er nemlig en av mine største bekymringer rundt fødselen... Smerter? Revning? Ingen sak, bare jeg ikke driter på meg liksom... Prippen, jeg? :roll:

Signerer den, det er min største bekymring :roll: Vel, kanskje ikke største, men i alle fall ekleste!

Mannen har fått klar beskjed, få meg frem i tide så jeg rekker klyx! Sikkert ikke det jeg tenker på når tiden endelig er ine, men nå? Nå er det Big Deal!!!!!

Endret av -Ea-
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk et hjemmeklyx sist, men rakk ikke bruke det :fnise:

Skrevet

Skal til JM i morgen... Lurer på om det er noen som helst mulighet til å fremskynde fødselen, evt sette i gang litt før???? Jeg orker ikke mer jeg, må jeg så må jeg seff, men nå er jeg sliten assa :tristbla:

Uansett, har kjøpt barselgave til mannen i dag! Siden jeg ikke "kan" ønske meg no selv, for det er jo sååååå egoistisk, så kjøpte jeg like gjerne en gave til han i stede ;)

Skrevet

Huff, jeg bekymrer meg for det jeg også... :sjenert:

Mulig jeg ikke tenker på det i det hele tatt når det kommer til stykket, men jeg tenker på det nå i alle fall...

Skrevet

Jeg hadde i grunnen ikke tenkt på dette før jeg så dere skravlet om det nå. Så nå bekymrer jeg meg litt også.. *lett påvirkelig*

Har IKKE lyst på rompetroll, nei! :riste:

Kanskje ikke klyster var så dumt..

Skrevet

Går ut i fra at dere mener hemorider når dere skriver rumpetroll? :P

Her har det vært litt treigt en stund, men nå har det gått seg litt til. Avhenger kanskje mye av hva man spiser? Tipper de titter frem igjen under fødsel :ler: Men det er nok av andre ting å bekymre seg for, så jeg det gidder jeg ikke tenke på. Men klyx ønsker jeg å få da. Skal spørre jordmor i morgen om det er noe man kan kjøpe og ta selv før man reiser på føden.

-Ea- Tror ikke de setter i gang noe før fullgåtte 37 uker i hvert fall. Men du gjør lurt i å lufte tankene dine hos jordmor i hvert fall, så får du pratet litt om det.

Skrevet

Huff, det må være slitsomt å være så lei, -Ea-. :kose:

Jeg trives fortsatt veldig godt med å være gravid. Kunne faktisk gjerne gått en måned ekstra uten problemer (dersom det ikke betyr tilsvarende økt vekt på babyen da, selvsagt. Vil ikke føde en 5-6 kilos..;)). Jeg tror jeg kommer til å savne magen litt når Junior er født. Det er liksom så koselig å ha den der, og jeg gleder meg alt til neste gang. Men det kommer jo selvfølgelig til å bli mye mer koselig å få Junior på utsiden av magen da, det er ikke det det handler om. ;)

Skrevet

Jeg er så lei av å være våken midt på svarteste natta. Er det ikke storebror som gråter og våkner, så er det bikkja som piper, lillemor som sparker eller jeg som rett og slett ikke klarer å sove... Gar bare lyst til å grave meg ned og dø. Har nå vært våken siden kl 03 :Gjesp:

Skrevet

Nå er strekkmerkene et faktum på magen også. Nå synes jeg lillemor kan komme ut, for i dag er jeg 38+0 dager på vei ;)

Angående sengeplass (glemte å kommentere det i går), så har vi vugge som skal stå på vårt soverom. På dagtid kommer hun til å sove der, eller i vognbagen, tror jeg. Men jeg tror vuggen kommer til å vare lenger enn 5-6mnd? Vår er i hvert fall en del større enn en vognbag.Vi har kjøpt lekegrind med hev/senkbar bunn også. Vi var ikke sikker på om vi skulle ha det, men det er nok veldig greit å kunne legge fra seg babyen der hvis man skal på do eller noe. Og etter det jeg har hørt så kan det være lurt å begynne med lekegrind fra starten av, hvis ikke kan det være vanskelig å få dem til å godta å ligge der når de først har begynt å bevege seg..

Skrevet

Strekkmerker ja, de har vist kommet her også, men bare litt da :sjenert: Trodde jeg skulle ungå det, men med et fundusmål som tilsvarer at jeg skulle vært 43 uker på vei, så var det vel uungåelig :jepp:

Var hos JM nettopp, alt står bra til, men jeg får ikke føde før knøttet vil komme selv altså, men nå har jeg så mange planer at det gjør egentlig ingen ting... 3+6 uker igjen nå bare, og vi må jo rekke å ta bilder hos fotografen først!!!

Tenk, vi må skaffe pass til knøttet! Det blir gøy :skratte: øynene må jo være åpne, det er ikke det enkleste vet jeg! Artig!!!!

:hoppe: For 38 uker Kykkeligkokos :hoppe:

Har kjøpt gave til mannen som sagt, blei litt i det dyreste laget, men her er planen: Gaven kan gå i arv fra far til sønn når sønnen får sin 1. fødte eller no sånt, og det blir en busrdags-barsel gave til mannen... Da er det plutselig ikke så ille, inni mitt hode i alle fall!

Skrevet

Jeg er heller ikke lei enda. Når jeg leser om andre som blir gravide her inne, tenker jeg at jeg skulle ønske det var meg. Så kommer jeg på at jeg allerede er gravid. Da gleder jeg meg bare til neste gang. :fnise: Jeg er så heldig at jeg har sluppet unna de verste plagene, da, så det er nok derfor jeg ikke er lei... Gleder meg jo til lille baby kommer, men det blir litt skummelt å plutselig ha en unge... H*n får holde seg der inne en stund til!

Men Kykelikokos, du kan jo føde når som helst! :Nikke:

Skrevet
-Ea- Tror ikke de setter i gang noe før fullgåtte 37 uker i hvert fall. Men du gjør lurt i å lufte tankene dine hos jordmor i hvert fall, så får du pratet litt om det.

Huff, det må være slitsomt å være så lei, -Ea-. :kose:

Takk for støtten jenter!!!

Det er flott å lese at det fnnes de av dere som ikke er det minste lei, tror forventningene mine var for høye til dette svangerskapet. Jeg trente skikkelig mye før, for å liksom forbrede meg på graviditeten, det skulle bli så mye lettere hadde jeg hørt, men der tok man feil altså.

Nå skal jeg gå å lage et kort til mannen min, og så skal jeg sove litt tror jeg...

Skrevet

Goood morgen! :-D Enda en dag nærmere å være ferdig med dette her :ler:

Neida, jeg er heller ikke spesielt lei. Kun om natta når jeg skal snu meg og det kjennes ut som om det står et par kniver i venusberget mitt. Men sånn bortsett fra det så har jeg det fint.

*lager frokost*

Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme. Revning og klippe bekymrer meg ikke særlig (må jeg så må jeg), men samme hva folk sier vil jeg ikke klare å slappe av hvis jeg ikke føler meg vel. Så prippen er jeg bare :ler:

Jeg er så lei av å være våken midt på svarteste natta. Er det ikke storebror som gråter og våkner, så er det bikkja som piper, lillemor som sparker eller jeg som rett og slett ikke klarer å sove... Gar bare lyst til å grave meg ned og dø. Har nå vært våken siden kl 03 :Gjesp:

Prøver desperat å ikke sove på formiddagen i dag. I natt var jeg oppe to ganger + sparking, katt som mjauet og intens halsbrann.... stas.

Stakkar mannen ringte fra jobben i dag - jeg hadde holdt han våken også, så han sovner nok ved pulten i dag :fnise:

Tenk, vi må skaffe pass til knøttet! Det blir gøy :skratte: øynene må jo være åpne, det er ikke det enkleste vet jeg! Artig!!!!

Har kjøpt gave til mannen som sagt, blei litt i det dyreste laget, men her er planen: Gaven kan gå i arv fra far til sønn når sønnen får sin 1. fødte eller no sånt, og det blir en busrdags-barsel gave til mannen... Da er det plutselig ikke så ille, inni mitt hode i alle fall!

¨

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor skal dere reise? Drømmer litt om en ferietur til høsten, men må jo se an hvordan det går med knøttet. Lurer på pappa-barselgaven er - eller er det hemmelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...