Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det kan være like greit å samle dem der ja. Så har vi alt om hvem som har fått, og hvordan fødselen var på samme sted ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem igjen Capricorn, lurte på hvor det ble av deg :lete:

Nå har rederyddingen satt i gang for fullt! Anklene er sprekkferdige, og rommene ryddes flittig :jepp:

Skrevet

Jeg har rydda og omorganisert inni kjøkkenskapene mine og i vitrineskapet. Redebygging for fullt her også ja :ler:

Skrevet
Jeg er "heldigvis" en av de siste iom at jeg kun er 33 uker :Nikke:

Og jeg med mine 32 uker kan vel henge meg på her :ler:

Skrevet
Og jeg med mine 32 uker kan vel henge meg på her :ler:

Og jeg... :ler:

Skrevet

Sambo kom hjem på fredagen, og gjett om det var deilig. Nå skal han være hjemme hele mars, og så skal han jobbe frem til ca 25.april. Er det han har sagt til båten. Da blir han hjemme ut resten av april og mai.

Skrevet

Intet nytt å melde her. Tror jeg tusler tilbake til sengs.

Skrevet

Guri land... Jeg har faktisk sovet godt i natt!!!!

I dag skal jeg på cafe med jentene fra BMI, blir spennende, men jeg "kjenner" ikke dem like godt som dere, så jeg er litt nervøs :sukk:

36 uker i dag!

:jepp: Vi har planer om ferie til høsten under konstruksjon... Det blir såååååååååååå deiiiiiiiilig!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

36 uker i dag :)

Fire uker til baby? :overrasket:

Kanskje t.o.m bare to...

Jeg har sovet dårlig i natt, mannen har drivi og hosta hele natta...

Skrevet
36 uker i dag :)

Fire uker til baby? :overrasket:

Kanskje t.o.m bare to...

Jeg har sovet dårlig i natt, mannen har drivi og hosta hele natta...

Eller kanskje til og med bare en? ;)

Så kjipt at du ikke har sovet godt i natt. Kan du hvile litt på dagtid?

Jeg har ikke akkurat sovet supergodt i natt jeg heller. Måtte opp på do klokka halv to og da fikk jeg ikke sove etterpå :sur:

Skrevet

Gratulerer så utrolig masse til Grace, og velkommen hjem til Capri! :hoppe:

Gleder meg til å høre mer om hvordan det går med dere.

---

Intet nytt å melde her heller. Jeg og mannen har hatt en skikkelig slapp helg, der vi ikke har gjort så fryktelig mye fornuftig. Har vært litt deilig, egentlig. Vi gikk blant annet en tur i går, i det deilige vårværet. Det er kryss i taket hver gang jeg får ham med på tur, så jeg skal leve på den der; veldig lenge! Men han er visst innstilt på at det blir mer turgåing så snart Junior kommer. For han trenger jo masse frisk luft, sier jeg da. :ler:

I dag skal jeg til byen for å treffe ei venninne. Hun har fri fra lillemann på to år i dag, så det skal bli koselig og ikke minst fredelig. ;)

Skrevet
Eller kanskje til og med bare en? ;)

Så kjipt at du ikke har sovet godt i natt. Kan du hvile litt på dagtid?

Jeg har ikke akkurat sovet supergodt i natt jeg heller. Måtte opp på do klokka halv to og da fikk jeg ikke sove etterpå :sur:

Nå må du ikke skremme meg da! Her er intet klart til baby... Vi legger siste hånd på verket etter lønning den 15. mars, så vi skal ikke ha noe baby før det!

Blir nok en liten lur etterpå... Det er fælt å ikke få sove! Og så kjedelig å måtte opp på do. Jeg er oppe minst to ganger hver natt, men jeg får heldigvis sove igjen da...

Skrevet

Neimen - her skal man neimen ikke være borte for lenge nei!

Grattis med gutten og vel overstått, Grace!!!

Så moro! Gleder meg til å lese rapport ;)

Tja, hva skal man gjøre i dag da tro?... Første dagen uten å jobbe og jeg føler meg litt tiltaksløs egentlig... Hva fyller dere dagene med da jenter? Barnerommet er helt ferdig og står og venter med skuffer og skap fylt opp av alt nødvendig utstyr, så der har jeg jo ikke mer å gjøre. Har ingen andre venninner som ikke jobber nå, så får ikke funnet på noe med dem heller.

Rydde kjøkkenskapene var kanskje ingen dum idé, forresten...?

Og så har jeg satt meg som mål å gå en times tur hver dag, i tillegg til å bli myyyyye flinkere med disse forbaska knipeøvelsene. Skulle være så flink til det jeg - jadda, har slurvet greit med det kan du si :gjeiper:

Vi får se om løftet blir holdt, har mine tvil gitt. Det er jo så sinnsykt kjedelig!

Skrevet

Forresten - tickerne virker i dag!

:duskedame:

Fliink ticker :fnise:

Skrevet

Jeg fyller stort sett dagene med KG... :sjenert:

Rydder i huset, leser litt, lager middag...

Prøver å få gått litt jeg også. Men det er så kjedelig... Har vært skikkelig slapp de siste par ukene. Skal prøve en tur i kveld. Liker best å gå i mørket, da er det ingen som ser meg :fnise:

På onsdag skal jeg i svømmehallen igjen da. Det blir i alle fall trening en gang i uka...

Skrevet

Knipeøvelser ja.....det var et fremmedord :sjenert:

Skrevet

Jeg vet heller ikke hva knipeøvelser er for noe.. :sjenert:

Vet det er noe jeg burde gjøre, men jeg husker liksom ikke på det. Jaja, får vel heller ta straffen for det etter fødsel.. :forvirret:

Skrevet (endret)
Jeg vet heller ikke hva knipeøvelser er for noe.. :sjenert:

Vet det er noe jeg burde gjøre, men jeg husker liksom ikke på det. Jaja, får vel heller ta straffen for det etter fødsel.. :forvirret:

Sånn tenker jeg og :fnise:

Det gikk jo bra sist så.... :sjenert:

Endret av monja
Skrevet

Jeg prøver å gjøre sånne knipeøvelser... men det er så kjedelig... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...