Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et lite spørsmål på lørdagskvelden:

Vi har arva en sånn skinnpose til å ha i vogna, etter meg og søsknene mine. Den har aldri vært vaska/rensa. Jeg trodde det ville vært greit å sende den på rens, men mamma mente at det ikke var bra pga kjemikaler osv, så hun har bare lufta den godt.

Jeg ble litt usikker - hva tror dere - rense eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte skinnposen etter meg og broren min til smurfen og den ble rensa først. Jeg ville tatt kontakt med renseriet og hørt iallefall.

Skrevet
Jeg brukte skinnposen etter meg og broren min til smurfen og den ble rensa først. Jeg ville tatt kontakt med renseriet og hørt iallefall.

Ja, jeg tror jeg får gjøre det.

Skrevet

Man skulle jo tro at renseriet vet hva de driver med?

Jeg har kjøpt bleier i dag :ler: Bittesmå.

Skrevet

Takk for alle svarene! Jeg tror jeg skal teste ut et tisselaken selv, jeg. Rett og slett legge det under lakenet mitt en natt for å se om jeg syntes at det er klamt. Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre mht. lammeskinn. Jeg får høre om mannen min har noen formening.

I dag har jeg kjøpt inn garn og begynnt å strikke babytøfler. Det er så dårlig utvalg av ullprodukter i klesbutikkene, så jeg tenkte at jeg rett og slett må lage selv... Hvis noen har en enkel oppskrift på babyvotter, så vil jeg gjerne ha den! (kanskje tovet?)

Skrevet
Grace har blitt mamma!!!

:legrine: :juhu: :danser::legrine::roser: :rødme:

Gutten er 3354 gram og 50 cm lang :babygutt:

Jøjje!!! Det kom fort!!!

:duskedame: Gratulerer vennen!!!!!! :duskedame:

Skrevet

Åååh! Gratulerer, Grace!! :juhu:

Skrevet

Åh, så flotte nyheter!!!! Gratulerer masse med gutten, Grace!!! :hoppe::danser::blomst:

Skrevet

Skulle vi hatt en egen "Disse har født!" tråd her på mars - april kanskje?

Skrevet

Gratulerer Grace!!!! :hoppe: :hoppe:

jeg vil ha full fødselsrapport!! hihi....

huff.. nå ble jeg litt stressa også :dåne:

Skrevet

Grattis, Grace!!!!!!! :blomst:

Nå føder den ene etter den andre skal du se... Spennende!

(jeg har fått det for meg at jeg ikke vil jeg nå... :sjenert: Jeg vil bli ferdig, vil bare ikke føde til slutt. *Setter meg ned og heller venter på storken* ;)

Skulle vi hatt en egen "Disse har født!" tråd her på mars - april kanskje?

Absolutt! :jepp: Så kan vi skrive rapport fra fødselen i den tråden, kanskje? Eller er det noe for barseldagboka?

Skrevet

Gratulerer, Grace!

Nå begynner fødinga for alvor! :Nikke:

Blir spennende å se hvem som er neste!

Skrevet

Jeg er "heldigvis" en av de siste iom at jeg kun er 33 uker :Nikke:

Skrevet

Jeg er vel sånn i midten... Teoretisk sett :fnise:

Blir koselig med den barseldagboka da... Vi får skrive utførlig fødselshistorie der etterhvert!

Skrevet

Har laget fødselstråd! Fødselshistorier og sånt kan jo ligge flere steder ;)

Skrevet
Har laget fødselstråd! Fødselshistorier og sånt kan jo ligge flere steder ;)

:jepp:

Bra initiativ!

Skrevet

Gratulerer med det lille nurket, Grace :) Hadde på følelsen av at det var du som kom til å føde først her ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten, Grace :klem:

Men hvor skal vi ha fødselshistoriene egentlig??

Jeg tenkte jeg skulle skrive det etterhvert. Er bare litt hektisk for tiden. Lå en natt på hotellet, før vi ble flyttet over til KK. Lillesnuppa ble lagt i lyskasse pga gulsot. Og så fikk vi dra hjem. Men skulle ta ny blodprøve igjen fredag. Og da var verdien gått opp igjen, så vi ble lagt inn en natt til (morro når en ikke har med seg noe..) Kom hjem igjen i går. Og må mate hver tredje time (ikke så lett når hun blir slapp av gulsoten)

Mye frem og tilbake, så er litt sliten nå.

Beste tips til alle; sov masse ;)

Skrevet

Kan vi ikke ha historiene i fødselstråden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...