Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ang FB, send meg en PM og oppgi navn, så inviterer jeg dere etter å ha lagt dere til som venner og for de som ikke ser søkbare får dere mitt navn, søker opp meg, legger til og så legger jeg til dere i gruppa!!!

Så fantastisk at dere vil være med!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Ea-: Du hadde invitert meg til gruppa, men jeg kan ikke finne det noe sted? Kan du gjøre det på nytt? Eller er det noe annet jeg må gjøre for å finne det? *ikke helt dreven på sånt*

Du er herved invitert!!!!!

Skrevet

Nicky: Hihi. Det passer vel på låret mitt også. Her skal det ammes og trilles for harde livet etterpå ;)

Skrevet

Blir litt inspirert av Trampe's dagbok nå... Besøk på sykehuset! Hvor mange, hvem, hvor lenge og når???

Vi har en enorm (min mening) stor familie og jeg kjenner meg litt ambivalent rundt hvem som bør komme når... Det er jo slik at jeg har større tolleranse ovenfor min familie enn hans, det kan være litt vanskelig å balansere det der.....

Med bare foreldre, søsken og deres ektefeller er det 12 voksne, med deres barn i tilegg (13 stk) er det 25 personer som bare dør :dåne: etter å se småsøsknenes siste produksjon. Både jeg og mannen er minst i søskenflokken... Jeg har seff sagt til søsknene at barna bør bli hjemme, men jeg vil jo at de skal få se de og, det er tross alt alle mine yndlings nevøer og nieser! Skal jeg klare å opprettholde "super tante" stempelet må jeg jo la de se sin nye fetter i løpet av de første dagene.....

Jeg får sette opp besøksliste tror jeg!

Skrevet

Tror jeg ville holdt det til et minimum og heller latt dem komme på besøk når dere er vel hjemme igjen. Husk å minne dem på å ta med kaffe, kaker, og ny vårgarderobe til mor :ler:

Skrevet

Jeg tror vi bare skal ha nærmeste familie på besøk på sykehuset. Sykehuset så helst at vi hadde færrest mulig også, sa hun som viste oss rundt. Liggetida er jo så kort likevel... Andre får komme på besøk hjemme.

Skrevet
Tror jeg ville holdt det til et minimum og heller latt dem komme på besøk når dere er vel hjemme igjen. Husk å minne dem på å ta med kaffe, kaker, og ny vårgarderobe til mor :ler:

:fnise:

meldte meg faktisk på en sms-konkurranse i Woman i går der man kunne vinne gavekort på 5000,- hos H&M. Da hadde jeg sikret en del av garderoben ihverfall.

Jeg ble stuck 4 timer på sykehuset i går. Gurimalla så treige de er.....

Alle prøver så fine ut (selv om vesla på trass ikke sparker når vi skal ta sparketest), men blodtrykket er fortsatt høyt. Fikk min fjerde ultralyd også.. og jepp... heeeelt sikkert jente. Bra for nå har jeg kjøpt et par babykjoler :sjenert:

Så gøy med facebook gruppe!! :hoppe: :hoppe:

hmmm... tror nok kanskje jeg burde vaske vinduer her også forresten... :gjeiper:

Skrevet
Så gøy med facebook gruppe!! :hoppe: :hoppe:

:klemmer:

Det er gøy å se hvem dere er ja, man lager seg liksom et bilde, det stemmer ikke alltid!!!!

Skrevet

Så FB er Facebokk assa :ler: Count me in :fnise:

I dag har jeg fått 4 heldresser fra Lillemille :Nikke:

Skrevet

Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å ha minst mulig besøk på sykehuset. En av grunnene er at jeg håper på kortest mulig liggetid og. Max ett døgn håper jeg på. Sist kom mamma innom da smurfen var 1 time gammel (men hun jobber jo i samme etasje på sykehuset så det var derfor hun smatt innom) og svigermor og svigerinna mi så han og før jeg kom meg på barsel. Ellers gikk det slag i slag de tre dagene vi lå der....noe jeg ikke vil denne gangen. Folk kan komme hjem til oss.

En av argumentene mine er at denne gangen skal vi ikke bare bli kjent med den lille, men vi skal følge opp storebror og. Så det at vi fire får tid alene er viktig denne gangen.

Skrevet
Så FB er Facebokk assa :ler: Count me in :fnise:

I dag har jeg fått 4 heldresser fra Lillemille :Nikke:

Har det kommet alt? Så kult. Jeg venter på pakke fra dem jeg og. Bestilte blant annet en ullmatte man kan ha i senga, vogna etc. Lurer på hvordan den er.

Skrevet

Så fin!

Når det gjelder besøk så tar jeg det som det kommer. Var superopplagt etter fødselen sist og tok i mot mange etter bare noen timer. Første natten sov mini ingenting, så da avlyste jeg omtrent alle besøk den påfølgende dagen.

Husk jeg var så stolt at jeg kunne sprekke - ville vise ham til hele verden med en gang :hjerte:

Skrevet

Hos oss qaer det ikke aktuelt med besøk fra andre enn foreldrene til mannen, og søsteren til mannen m/mann og barn. Foreldrene mine bor på vestlandet, så de kommer nok heller en tur senere når vi er kommet oss hjem.

Skrevet (endret)

jeg har fått tips om å ta i mot mye besøk på sykehuset, slik at vi heller kan slappe av hjemme alene noen dager uten "besøkspress"

familien min bor ikke her, så det blir i så fall svigerfamilien og noen venner som kommer på sykehuset. Går nok greit, er jo bare en time visittid hver dag (selv om svigerfar sa at han kom til å besøke OFTE på sykehuset... :dåne: hvordan skal jeg tolke det?? )

høres logisk ut, vil gjerne komme litt i orden hjemme, og få i gang amming osv. før jeg tar i mot besøk. På sykehuset er det ingen som forventer at jeg skal være vertinne....

Endret av marsy
Skrevet

Ofte? Hvor lenge tror han at du skal være der? Han rekker vel maks innom to ganger? Eller skal han komme og gå hvert 5. minutt? ;)

Skrevet

Kanskje svigerfaren din mener ofte sånn som svigermor var hos oss sist? Hver visitt (det er en på formiddagen og en på ettermiddag/kveld) og fra en begynte til den slutta hver gang.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg vil sette noen konkrete ønsker på forhånd, jeg vet jo ikke hvordan formen og humøret kommer til å bli på sykehuset. Men tror det vil begrense seg selv litt hvor mange som kommer, da besøkstiden kun er en time pr dag. Man kan sikkert ta i mot besøk i dagligstuen uteom, men det vet jeg ikke om jeg vil fortelle noen riktig enda. ;)

Min familie bor i en annen by, så jeg regner ikke med at de kommer på besøk før vi er hjemme med babyen. Svigermor bor i nærheten og kommer sikkert til å ønske å komme første dagen på sykehuset, men jeg er usikker på om jeg har lyst til det. Må snakke litt med mannen om dette på forhånd, tror jeg.

Skrevet
Ofte? Hvor lenge tror han at du skal være der? Han rekker vel maks innom to ganger? Eller skal han komme og gå hvert 5. minutt? ;)

ikke godt å si, han lever litt i sin egen verden, og kan være litt innpåsliten (ikke helt sosiale antenner på plass) så jeg håper han klarer å begrense seg til to korte besøk!! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...