Catus Skrevet 28. februar 2008 #1761 Skrevet 28. februar 2008 *iler inn i Trampes dagbok* *gjør det samme* Men jeg må nok få hun som vasker her til å komme å vaske vinduene. (jeg er nemlig såpass lat at jeg har skaffet meg vaskedame!) Og DER ble jeg misunnelig! Jeg har også lyst på vaskehjelp! Det høres bare helt fantastisk ut. Jeg håper vi også får råd til å ansette noen en dag. Men det blir iallfall ikke før neste år, når permisjonen min er over. Nå som jeg går hjemme, kan jeg jo få tid til husarbeidet selv. Selv om det kommer en liten krabat som også vil ta mye tid, skal jeg vel få presset inn litt husarbeid mellom bleieskift, mating og KG-surfing.
Catus Skrevet 28. februar 2008 #1762 Skrevet 28. februar 2008 Vi var forresten hos jordmor i dag. Alt står bra til med både meg og babyen. SF-målet mitt hadde sunket litt da. Jeg har lagt nøyaktig på den røde streken hver gang til nå, men i dag lå jeg litt under. Jordmor mente det kunne ha med å gjøre at babyen beveger seg nedover i bekkenet. Han er ikke helt festet enda, men det er nok ikke mye om å gjøre. Skal til legen om to uker, satser på at han er festet da! :-D Ellers fikk jeg handlet litt i byen. Kjøpte lue til hentesettet, en pyjamas, sprinkelbeskytter til senga, pute til spisestolen, krabbeteppe, gaskluter og smekker. Det meste ble kjøpt på Spar Kjøp, så det var billige ting. Nå er det ikke mye igjen som vi mangler! Og det kjennes deilig. Kan slappe litt mer av nå. Det eneste viktige jeg fortsatt mangler er en amme-BH. Men jeg har en så vanskelig størrelse at jeg ikke finner noe her i byen. Enten må jeg bestille på postordre fra England, eller så må jeg rett og slett dra til Oslo. Kjenner at en Oslo-tur ikke frister så mye akkurat nå, men det er jo ikke så lett å bare bestille heller. Jeg har jo ingen anelse om hvilken størrelse jeg må ha. Argh! Hvorfor kan jeg ikke ha "normale" pupper?
Grace Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1763 Skrevet 28. februar 2008 Nå kan jeg visst bare blåse i tickeren min i det hele og store, for jeg skal bli mamma om to uker :-D Misunnelig nå? Jeg?? JAAAA!!!
Kykkelikokos Skrevet 28. februar 2008 #1765 Skrevet 28. februar 2008 Her har dere fått skravlet i vei i dag, ser jeg. Har hatt besøk av en venninne, så har ikke fått fulgt med. -Ea-: Jeg vil vite! Får jeg invitasjon? Hvor finner jeg denne hemmelige tråden? *puste ut, puste inn* Hihi. Jeg er nysgjerrig. Trampe: Så deilig å få fastsatt hva som skal skje. Nå vet du i hvert fall hva du har i vente! I natt har jeg nesten ikke sovet i heletatt, jeg.. Kl halv tre trodde jeg at jeg hadde rier, men jeg vet ikke om det var det. Var skikkelig vondt, men det gikk over. Har vært oppe på toalettet sikkert minst 10 ganger i løpet av natten. Masse ekkel luft i magen.. Stakkars mannen som må sove i samme rom som meg
-Ea- Skrevet 28. februar 2008 #1766 Skrevet 28. februar 2008 -Ea-: Jeg vil vite! Får jeg invitasjon? Hvor finner jeg denne hemmelige tråden? *puste ut, puste inn* Hihi. Jeg er nysgjerrig. Send meg en pm med nok info til å invitere deg så skal jeg nok få deg inn i den indre kretsen av topp hemmelige beskjeftigelser!!!!! Gøy at du vil være med!!!!!
Catus Skrevet 28. februar 2008 #1767 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er også med! Selv om jeg dessverre ikke har mulighet til å trille med dere. Bor nok for langt unna til det..
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1768 Skrevet 28. februar 2008 Bor for langt unna jeg også... Etter hva jeg ser på presentasjons-tråden, bor ingen i nærheten av meg desverre...
-Ea- Skrevet 28. februar 2008 #1769 Skrevet 28. februar 2008 Bor for langt unna jeg også... Etter hva jeg ser på presentasjons-tråden, bor ingen i nærheten av meg desverre... Men du kan jo bli med for det... Alle kan jo egentlig være med hvis de vil, av oss på denne tråden da.... Gidder ikke ha med folk som vi ikke skravler med her.... Det får bli vår egen hemmelige vi-kjenner-hverandre-men-egentlig-ikke FB gruppe
Kykkelikokos Skrevet 28. februar 2008 #1771 Skrevet 28. februar 2008 Ang. termindato så vil jeg også tro at vi har fått termin en dag "for sent" pga skuddår. Gikk plutselig opp for meg for en tid tilbake da jeg ikke fikk sove Babyverden sin terminkalkulator har nemlig vist riktig hele tiden, men leger/jordmødre regner jo med det hjulet sitt. Da regnes vel ikke skuddårsdagen med. Menmen, ungen kommer når den vil ut
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1772 Skrevet 28. februar 2008 Da er min termin 1. april... En aprilsnarr-baby
Kykkelikokos Skrevet 28. februar 2008 #1773 Skrevet 28. februar 2008 Hehe. Det er faktisk den datoen hvor det blir født flest babyer
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1774 Skrevet 28. februar 2008 Ja, det har jeg faktisk lest en plass. Mye i fellesferien
Kykkelikokos Skrevet 28. februar 2008 #1775 Skrevet 28. februar 2008 Ja, det er vel da det er mest action.
Grace Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1776 Skrevet 29. februar 2008 Jeg vil at min ticker, og alle dere andres, skal vise riktig tid :gråte: Skal til JM på tirsdag, skal jammen spørre om hun tar med skuddårsdagen på utregningen.......Spennende! Merker jeg er klar til å avsløre hvem jeg er altså....... Driver å venter i spenning på den nye tråden jeg har laget... Gruppen er lukket, så det er bare de som blir invitert eller godkjent av meg som får være med....... Tror det er ensomheten min som taler nå, men sånn får det bare være! Kan jeg få være med??
Nicky B Skrevet 29. februar 2008 #1778 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er også på FB, men ingen kan finne meg fordi jeg kan ikke søkes på... Når alle andre hiver seg på den eksklusive gruppa, må jo jeg det også. Hvordan skal det gjøres da? :klø: I går fikk jeg ene hold-in panelet mitt til bruk etter fødselen, men hvordan jeg skal få tømt meg ned i den er heller uvisst. Da må jeg amme til krampa tar meg. Frem til da, kan den jo pynte pent opp på ene låret mitt... Hold-in Nå skal jeg snart på sykehuset til UL. Spent på hvordan det står til og hvordan h*n ligger. Plutselig har jeg fått så sterk tvil på om det egentlig er gutt. Håper vi får det avklart i dag! God skuddårsdag, jenter!!!
Catus Skrevet 29. februar 2008 #1780 Skrevet 29. februar 2008 Lykke lykke til på UL, Nicky! Håper dere får se kjønnet skikkelig denne gangen da. Det er jo gøy å få med seg når man først ønsker å vite det. --- Gøy at det er flere som vil være med på FB! Det blir morro å se hvem dere er. -Ea-: Du hadde invitert meg til gruppa, men jeg kan ikke finne det noe sted? Kan du gjøre det på nytt? Eller er det noe annet jeg må gjøre for å finne det? *ikke helt dreven på sånt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå