Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmmmm........... De siste ukene går fort for deg altså Trampe??? Phøø............ Det er bare innbildning og tull! De er laaaaaaaaaaaange!!!!!!!

Det er mye som skjer her inne i dag ser jeg, alle er jo opptatt med noe, så da får jeg vel sitte her alene da, med mine skavanker og smerter etter storbyturen i går :sukk:

Vel, solen har visst anngrepet vinduene mine :sjokk: Her må det vaskes!!!!! Det får bli dagens prosjekt, enten det eller masse tv titting og kg surfing...

Lykke til på samtalen Trampe, flott å se du er i form monja og til alle dere andre: Ha en strålende :sol: dag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått sol på vinduene og de trenger definitivt vask.. Men jeg tør ikke i dag, siden det er skuddår i morgen.

Så de får nok vente til uken :fnise:

Skrevet

Jeg kom til å tenke på noe... Egetlig så har jo jeg termin den 10. For det blir jo en ekstra dag pga skuddåret........

Eller hva tror dere?

Sannsynligheten for at legen regnet med den dagen er jo ikke akkurat stor......

Skrevet
Jeg kom til å tenke på noe... Egetlig så har jo jeg termin den 10. For det blir jo en ekstra dag pga skuddåret........

Eller hva tror dere?

Sannsynligheten for at legen regnet med den dagen er jo ikke akkurat stor......

Akkurat den tanken slo meg og. Jeg har nemlig gått meg på at noen jordmødre regner en dag lenger enn jeg er på det der terminhjulet sitt. Jeg tror de legger til en dag pga skuddåret. Så jeg vil nok si at vi har termin en dag før det som opprinnelig er sagt.

Skrevet

Sant, sant Grace, men tickeren din har tatt det me i alle fall! Oi, ja nå forstår jeg.... Da har vi alle sammen termin en dag før enn forventet det da????

Skrevet

Jeg har også tenkt på det... Og JM sa at jeg var 35+2 på tirsdag, da jeg etter mine regninger var 35+1... Så det blir vel en dag før ja. Like greit det ;) Men de kommer nok når de kommer...

Min ticker (og Monjas, Eas og Trampes bl.a) viser en dag feil hos meg, selv om jeg trykket F5! :sur:

Skrevet

Jeg vil at min ticker, og alle dere andres, skal vise riktig tid :gråte:

Skal til JM på tirsdag, skal jammen spørre om hun tar med skuddårsdagen på utregningen.......Spennende!

Merker jeg er klar til å avsløre hvem jeg er altså....... Driver å venter i spenning på den nye tråden jeg har laget... Gruppen er lukket, så det er bare de som blir invitert eller godkjent av meg som får være med....... Tror det er ensomheten min som taler nå, men sånn får det bare være!

Skrevet

imli: Har du også termin 31.3? Trodde du hadde 2.4??? Vi har jo helt lik tidsregning.....

Skrevet (endret)
imli: Har du også termin 31.3? Trodde du hadde 2.4??? Vi har jo helt lik tidsregning.....

Ja, det har jeg også sett. Men jeg måtte skrive 31.3 da jeg laga tickeren for at den skulle visse riktig uke+dag. Hadde jeg tasta inn 2.4, hadde den sagt at jeg var 35+1 i dag istedetfor 35+3. De tickerne er jo laga etter amerikansk/europeisk modell, der et sv.skap er 40 uker, mens vi sære nordmenn regner det som 40+2. Så da har vi vel på en måte riktig begge to. :)

Endret av imli
Skrevet

Næmmen...

Næmmen...

Vil det si at jeg bare har 30 dager igjen jeg da, nei det kan ikke stemme...... Jeg har telt dagene i filo'n min, og jeg har 32 dager igjen altså!

Skrevet

Nå kan jeg visst bare blåse i tickeren min i det hele og store, for jeg skal bli mamma om to uker :-D

Skrevet
Næmmen...

Næmmen...

Vil det si at jeg bare har 30 dager igjen jeg da, nei det kan ikke stemme...... Jeg har telt dagene i filo'n min, og jeg har 32 dager igjen altså!

Du har 32 dager igjen. Tickeren din viser riktig på hvor lenge du har igjen, men feil på uke+dag.

Min viser riktig uke +dag (når den ikke er hengt seg opp), men feil antall dager igjen. jeg har 34 dager igjen.

Ikke lett det der...

Skrevet
Nå kan jeg visst bare blåse i tickeren min i det hele og store, for jeg skal bli mamma om to uker :-D

:juhu:

Nå må vi få rapport!

Skrevet

Oi!!!!!!!! Så herlig å ha en dato da! :hoppe::hoppe: (men litt skummelt og, kan jeg tenke meg?)

Skrevet

Åhhh så spennende Trampe. Får høre mer da. Blir det planlagt snitt eller igangsettelse?

Da blir det rett etter bursdagen min da!!

Skrevet

:duskedame: Gratulerer med dato, det må være en lettelse!!!! Hva ble det til da, du kan jo ikke si A uten en BCDEF i det minste!!!!

Skrevet

Jeg har skrevet litt i dagboka mi, i stedet for å ta over hele denne tråden :-D

Skrevet

Det er så fint vær nå, så jeg har sittet i vinterhagen i to dager uten stans :) Jeg tror jeg må kjøpe solkrem, for jeg ser at jeg begynner å bli litt rød i kinnene. Kjempedeilig! :sol:

Men jeg må nok få hun som vasker her til å komme å vaske vinduene. (jeg er nemlig såpass lat at jeg har skaffet meg vaskedame!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...