Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1721 Skrevet 27. februar 2008 Ja, jeg er litt sprek om dagen i alle fall! Må utnytte det så lenge det varer...
-Ea- Skrevet 27. februar 2008 #1722 Skrevet 27. februar 2008 Her er jeg Har vært borte i hele dag jeg!!!!! Stor dag i storbyen!!!! Helt vidundelig :rødme: Jeg har vært på besøk på gamle jobben, besøkt deltidsjoben, vært på café med svigermor og sist men ikke minst....... Jeg har vært hos frisøren!!!!!!!! Farget, stripet og klippet!!!! Jeg føler meg vidundelig Det er viktig med litt pampring nå på slutten, hjelper på humøret merker jeg! Vi har handlet nytt kamera i dag også, mannen kunne ikke finne seg i et tregt kamera når han kan få et splitter nytt *speilrefleks kamera*.......... Digitalt speilrefleks kamera får jeg på øret her!!!!! Han er helt nydelig, kjempe stolt vettu..... Lover at jeg skal være aktiv i morgen altså, kommer til å være helt pompa, så det blir mange timer i sofa'n i morgen...
Kykkelikokos Skrevet 27. februar 2008 #1723 Skrevet 27. februar 2008 Hihi. Må ha utstyret i orden nå som fødselen nærmer seg, må vite Vi har også digitalt speilrefleks, og det er kjempekjekt å kunne ta bildet når man skal ta bildet, og ikke 2-3 sekunder etterpå Allers helst skulle vi gjerne hatt et videokamera i tillegg, men det har vi ikke råd til.
pondusa Skrevet 27. februar 2008 #1724 Skrevet 27. februar 2008 Du og jag, Monja. Vi får holde fortet sammen når resten emigrerer på barsel. Har vært på jobb i dag, ryddet hus og laget middag og nå kom jeg akkurat hjem etter å ha vært ute å spist pizza med noen kollegaer. (i den ene bhg jeg jobber i).
Grace Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1725 Skrevet 28. februar 2008 Er oppe i natt igjen jeg.. Skulle gjerne ha sovet for er trøtt som søren, men det funker ikke.. Skal til jordmor i morgen, hun jeg ikke liker... Er spent på å se hva hun sier om mine klubbeføtter.. Antar at ødem blir 3 nå....
Murmelmy Skrevet 28. februar 2008 #1726 Skrevet 28. februar 2008 Lykke til hos JM, Grace Jeg er også trøtt...drittrøtt Er blitt så forkjølet (igjen) og har nesten ikke sovet i natt. Hjelper heller ikke at mini våknet kl 05 . Hjelp, det er tidlig! I dag skal jeg jobbe, spise lunsj med ei venninne og forhåpentligvis få tatt sol innimellom i arbeidstiden Har hodepine, sikkert fordi jeg er trøøøøøøøtt. Ha en super dag, nå skal jeg lage meg solbærtoddy for den vonde halsen min.
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1727 Skrevet 28. februar 2008 Uff da, Grace. Håper du fikk sove til slutt! Jeg har også sovet dårlig i det siste. Sover så lett, og våkner hele tiden. Irriterende.
monja Skrevet 28. februar 2008 #1728 Skrevet 28. februar 2008 God morgen! Våkna da gutta ilte ut av huset, men ble liggende å kjenne på lillebror som sparka så livlig en times tid. Han romsterer godt og magen flytter seg fra side til side når han er i form Nå har jeg spist frokost, ser litt på God morgen, Norge og surfer litt. Idag er det 2 mnd igjen til termin
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1730 Skrevet 28. februar 2008 for to mnd til lillebror kommer til Monja! Tickeren min har også hengt seg opp! Er 35+3 i dag. På søndag er det en mnd til lillebaby!
Murmelmy Skrevet 28. februar 2008 #1731 Skrevet 28. februar 2008 Jenter, tickeren henger ettersom dere bruker en utenlandsk en. Er det ikke slik da?
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1732 Skrevet 28. februar 2008 Noen ganger henger de og noen ganger ikke. I det siste har det vært masse tull med dem.
monja Skrevet 28. februar 2008 #1733 Skrevet 28. februar 2008 Det er bare denne fra families.com som henger tror jeg.
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1734 Skrevet 28. februar 2008 Æsj, min har vært kjempegrei helt fram til nå de siste par ukene hvor de families.com driver å tuller... Ja, ja. Så lenge vi selv vet hvor langt vi er kommet så
monja Skrevet 28. februar 2008 #1735 Skrevet 28. februar 2008 Jeg trykket F5 og nå viser de 31+5 og 35+3
Trampe Skrevet 28. februar 2008 #1736 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Må skrive innlegg jeg da, for å se om min henger... 36+6 i dag. 37+0 i morgen. De som sa at de siste ukene går saaaaakte må bare gå og legge seg, for her er jeg sikker på at ukene bare har et par-tre dager... tida flyr Skal spise frokost og slappe av litt på morningen før jeg skal til byen på møte. Man kan trygt si at jeg er spent på dagens utfall... Endret 28. februar 2008 av Trampe
Nicky B Skrevet 28. februar 2008 #1737 Skrevet 28. februar 2008 Masse lykke til i dag, Trampe! Har forstått det som at du har et møte med sykehuset i dag og om det blir KS? Stå på ditt i hvertfall og ikke gå med på noe du ikke føler deg komfortabel med! Sender gode tanker og krysser det som krysses kan for din del.
Trampe Skrevet 28. februar 2008 #1738 Skrevet 28. februar 2008 Stemmer det Nicky B! Forløsningssamtale kaller de det. Jeg går ut ifra at jeg får resultatene fra røntgen også, uten dem gjør vi vel ikke stort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå